Menu rozwijane

czwartek, 3 marca 2016

Loooki z nowego motywu + LBA Chelenge

Siemanko!
Postanowiłam że jednak wezmę się w garść i podratuję tego bloga. Ponieważ dzisiaj pojawił się nowy motyw o Youtuberach który wyjątkowo mi się spodobał, zrobię 2 looki. W drugiej części posta odpowiem na nominację od Cathelyn. No to zapraszam do czytania!

******
Pierwsza część posta będzie o nowym motywie, a właściwie o ubraniach. W tym tygodniu motyw tak jak wspomniałam na początku bardzo spodobał i przypadł do gustu, co rzadko się zdarza jeśli chodzi o motywy. Dlatego przejdźmy do look'ów. Tradycyjnie 1 look dla VIP i 1 look dla użytkowników bez owej plakietki.

~Bez Vip~


 Look bardzo mi się podoba, jednak jest trochę drogi. Kolorystyka według mnie jest śliczna, taki delikatny, dżinsowy niebieski połączony z pudrowym różem i nutą bieli. Look Składa się 4 rzeczy i kosztuje 2775 sc.
Włosy: Bardzo ładnie się układają, grzywka na bok dodaje uroku tej fryzurze. Na początku chciałam dać bardziej naturalny kolor, jednak stwierdziłam że jasny róż będzie idealnie pasować. Na głowie MS ma również niebieską czapkę z daszkiem w białe plamy. Według mnie połączenie jasnych kolorów wygląda świetnie!
Koszula: Zwykła, dżinsowa związana koszula odsłaniająca z podwiniętymi rękami pasuje idealnie do reszty look'a. Kojarzy mi się z wypadem na skatepark. Góra świetnie oddaje miejski charakter całego look'a.Jest ona zapinana na guziki. Bardzo mi się ona podoba.
Spodnie: Szorty wyglądają jakby były stworzone do kompletu s koszulą, świetnie do niej pasują! Są lekko zniszczone na końcach i posiadają ćwieki na bokach.
Buty: Buty średnio mi się podobają. Niezbyt pasują do reszty look'a, mają dziwne cośki (?) na górze. Są one sznurowane na koturnach.

Oto koszyk: 


~Dla Vip~

Look jest bardzo uroczy! Zrobiony z czterech rzeczy i kosztuje on 2475. Cena niezbyt niska, ale nie przesadzajmy, na dzisiejsze czasy nie jest zła. Przejdźmy do opisu:

Włosy: Są to dwie przeurocze, blond kitki! Według mnie to uczesanie jest strasznie słodkie i dodaje całemu look'owi wielkiego uroku. Nie wiem czy zauważyliście, ale końcówki włosów są lekko rozjaśnione. Kitki związane są dwoma, różowymi gumkami.
Bluzka: Górna część stroju jest jasno różowa, u góry ma kołnierzyk i jest zapinana na guziki bluzka jest pokryta przezroczystą siateczką związaną na dole, co na zdjęciu słabo widać. Bluzka również wygląda bardzo słodko z resztą stroju.
Spódnica: Spódniczka wygląda razem z bluzką jak sukienka, u dołu ma małe wzorki i bardzo dobrze się prezentuje w tym look'u.
Buty: Słabo je widać, ale to wina ich koloru. Są to białe klapki z małymi, różowymi pomponikami. Jak dla mnie są śliczne!

A oto koszyk:

******
To już tyle jeśli chodzi o looki. Teraz odpowiem na nominację do LBA Chelenge od Cathelyn z bloga jesteśmy-z-jednej-beczki.blogspot.com. A oto pytania:
 
Jaka jest książka, którą ostatnio czytałaś?
Jest to moja lektura, czyli Ania z Zielonego Wzgórza.
Mandarynki vs Pomarańcze?
Pomarańcze!
Jakiego  rodzaju muzyki słuchasz?
Raczej Popu, ni e przepadam za innymi rodzajami muzyki.
Masz jakąś ksywkę/przezwisko np. ze szkoły?
Głównie są to: Kaszor, Oli, Oliwka.
Ulubiony wokalista/ wokalistka?
Adele, bardzo lubię jej piosenki.
Aplikacja, której najczęściej używasz?
Zdecydowanie jest to Snapchat! Wchodzę na niego częściej niż na Facebooka. To bardzo ciekawa aplikacja, można pokazać znajomym co się obecnie robi. Ma też dużo ciekawych opcji typu rysowanie, dodawania filtórw czy emotikonek.
Ulubiona piosenka?
Jak wspomniałam w poście ,,100 pytań których nikt nie zadaje'' że jest to ta piosenka:
Kocham <3
Jakiej marki masz telefon?
Obecnie mam telefon Alcatel one touch Pop C5, wcześniej miałam SonyEricsson.
Ulubiony zespół?
Nie posiadam
Ulubione jedzenie?
Frytki, schabowy (xD) i naleśniki <3
Ulubiony blog? (nie musi być o MySyPy)
Czasem poczytam sobie blog Emily lub Wanny. Czasami wchodzę też na abieskę lub filmowe MSP.

To wszystkie pytania. Ja nominuję:
Aleksę z emily-mccline-i-msp.blogspot.com
Callies z cztery-panny-z-jedenj-wanny.blogspot.com
Monje z msp-w-wariatkowie.blogspot.com
Patty z skarpetkowe-msp.blogspot.com
Klaudię z skarpetkowe-msp.blogspot.com

A teraz pytania:
Czy rodzice wiedzą że blogujesz?
W co jesteś obecnie ubrana? xD
Jaka jest twoja najgorsza wpadka w szkole?
Jak długo piszesz post?
Książka czy film?
Najdziwnieszy sen jaki ostatnio ci się śnił? 
Czy posiadasz zwierzęta w domu? Jeśli tak, to jakie?

To już wszystkie pytania. Dziękuję za nominację, a ja muszę kończyć już tego posta. Pa!
 
Nowe logo, słeg.

4 komentarze:

  1. Fajny post ; )
    2 lok bardziej mi się podoba xd
    Dzięki za nominację.
    Jeśli chodzi o moją rolę w wyglądzie bloga, mam małe problemy z nagłówkiem. Na gg mg ci wszystko "wyjasnic", bo sama nie mam pojęcia o co chodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post ;3 1 Look ekstra, drugi wg mnie za słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post ^^
    Ale jak tu tak weszłam to trochę pusto na blogu, jak i na każdym innym ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać jak się wzięłaś w garść. *sarkazm*
    Ten blog upada. Przepraszam najmocniej. Już upadł. Beznadzieja.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3