Menu rozwijane

sobota, 30 stycznia 2016

Coś się kończy, a coś zaczyna...

Hej!
Z tej strony Wiki. Niestety, (a może stety?) ale po raz ostatni. Tak, odchodzę. Dlaczego? Jest dużo rzeczy, które chciałabym Wam wszystkim przekazać. Zacznijmy od podstawy, czyli "Dlaczego odchodzę?". Jak zapewne zauważyliście, ostatni post z mojej strony pojawił się ze dwa miesiące temu. Ale czemu tak długo nie pisałam? Było to spowodowane brakiem chęci do pisania, weny. Jednak po pewnym czasie zapragnęłam "zresetować się". Dostałam się na okres próbny na bloga Zosi. Jeśli mi się uda dostać, tam będziecie mogli mnie znaleźć.

***

Wiem, zawiodłam wszystkich. Nie wiem dlaczego, ale od jakiegoś czasu czułam się tutaj "obca".

Chcę bardzo podziękować Babci, za to, że mnie tutaj przyjęła, pomimo fatalnego wyglądu moich postów. Dalej pamiętam ten dzień gdy napisałaś w statusie "... Szukam redaktorów na bloga". Napisałam do Ciebie wiadomość, że chcę spróbować. Na początku nie chciałaś mnie przyjąć, z chyba wiesz jakiego powodu, prawda? Jednak dostałam tę szansę, lecz ją zmarnowałam. Naprawdę podziwiam Cię, że dodałaś mnie tutaj na stałe, oraz dałam mi admina. Nigdy nie zapomnę, jaka to była radość, gdy opublikowałam mojego pierwszego "posta". ♥

Chcę również podziękować Lukci. Nie potrafię kochana konkretnie powiedzieć za co - za wszystko, za to że byłaś, jesteś i mam nadzieję, że będziesz. Mam nadzieję, że utrzymamy razem kontakt. Dziękuję Tobie za każdą, krótką rozmowę, za wszystko ♥

Jednak dziękuję też Wam, redaktorom jak i czytelnikom za wsparcie w komentarzach, miłe przywitanie. Naprawdę będzie mi Was brakowało! ♥

***

Jeszcze raz dziękuję Wam za wszystko, za krytykę, opinię. Naprawde dziękuję! Standardowo podam jeszcze kontakt i kliknę "Opublikuj". Żegnajcie! ♥ Do Napisania! ♥

Tu mnie znajdziecie:

E-mail: ciasteczko3151@gmail.com
Msp: safira987
Skype: wiki3151
Tfm: Wiki3151
Blog Zosi: conves-star-planet.blogspot.com

~ Wiki

21 komentarzy:

  1. Co za sucza, ludzie dają suce szanse, a ona? Ona to ma w dupie.

    Kim jestem?
    - Kimś kto kiedyś tu pisał, a nie dawno odszedł,
    - Pierwsza litera mego imienia to P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, no tak. Patrycja mówi na Wiki, że odeszła i zmarnowała szansę, a sama to zrobiła :')

      Usuń
    2. To nie ja!

      Usuń
    3. Aha, anonimku, ja się podpisuję, i "niedawno" pisze się razem.
      PRAWDZIWA Patka.

      Usuń
  2. Szkoda, lubiłam twoje posty, jednak rozumiem. Każdy chyba kiedyś zakończy swoją "przygodę" z blogowaniem ;/
    Będzie mi Ciebie brakować. ;*
    ~DomNaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie kończę przygody z blogowaniem, tylko poprostu chciałam spróbować na innym blogu (:

      Usuń
  3. A co z blogiem? Przecież on się rozpadnie...Kto tu będzie robił cokolwiek? Wiem, że lepiej Ci będzie pisać na tym sławnym blogu Zosi, ale no... no szkoda.

    Nie wiem kto teraz zajmuje się blogiem, ale może warto dodać wszystkich co zgłosili się na redaktora? Wiem, że po ostatnim naborze się nie udało, ale kto wie, może tym razem się uda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież jest Lukcia! Ona poradzi sobie 100% lepiej niż ja!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Nie wiem... ale co myślisz o dodaniu tych osób, co się zgłosiły? Ten blog, no...no, wieje pustką ;/

      Usuń
    4. Teraz to już nic niestety nie zrobię :( Wiem, niestety :C Ale skoro ten blog jakoś przetrwał inne ciężkie chwilę, ro teraz też przetrwa! (:

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Dla twojej informacji, moj blog ma mniej wejsc niz ten.

      Usuń
    7. Dla twojej informacji, moj blog ma mniej wejsc niz ten.

      Usuń
    8. Zgadzam się z zosią, jednak oba i taj są na wysokim poziomie!

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Boże... Płakałam czytając ten post... Ten blog upadnie, nikt tu nie pisze! Chcę pomóc, ale inni też muszą! Damy radę to uratować? Słuchajcie, nie długo dostanę nowy komputer i posty będą częściej! Przepraszam was, jestem beznadziejną adminką i redaktorką
    ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lukcia! Jesteś najlepsza! Zrobiłaś sto razy więcej niż ja! Ja zorganizowała tylko jeden konkurs na redaktora i źle wybrałam osoby. Ale Ty? Jesteś lepsza niż ja!

      Usuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3