Menu rozwijane

środa, 27 stycznia 2016

Nowa redaktorka (: #1 Ogród

'Siema z rana jak śmietana!!!!
Tutaj....Czekaj...
Kim  ty jesteś?
Jestem nową redaktorką (Przecież widzicie w tytule, ciekawe czemu robię ten cyrk).
Mam na imię Klaudia, mam 11 lat, ale zawsze podaję rozcznikowy wiek, który wynosi 12 lat. Urodziny dopiero mam w lipcu, dokładniej 21 lipca. Lubię się tulić, mam dużo maskotek, około 10, normalnie tyle dużo, że wow! Jestem ciamajdą, a mój charakter jest wrażliwy, miły. Przejdźmy do naszej, albowiem mojej nowej serii, która zwie się 'Ogród'. Bardziej, co to ma znaczyć? Dziś zajmiemy się Ogrodem Nieba, co tam żyje, jak wyglądają ludzie, jaki mają ubiór? Nie wiemy, ale tym zajmie się moja wyobraźnia. Odwzoruje tam takie osoby jak: 
~Królowa
~Strażnicy
~Poddani 
itp.
Zacznijmy najpierw od osoby, której należy się najwięcej szacunku, czyli- Królowej!
Królowa, me gusta :))
Crystal-Królowa, pilnująca porządku. Jest inteligentem, kocha przyrodę...Ona wszystko kocha!
Włosy:Są fajne, pokazują tą uroczystość Crystal. Bardzo ładnie na niej wyglądają c: 5/5
Sukienka/Bluzka:Piękna, biała. Jaką powinny nosić...Królowe? Tak myślę 5/5
Spodnie/Rajstopy/Spódnice:Są piękne, wyróżniają się swoimi gwiazdami. 5/5
Buty:Nawet, Nawet: Nie podobają mi się trochę, ale trudno. 4/5
Dodatki:Mamy tu kwiaty na głowe. Wcześniej to dla mnie był głupi pomysł, ale teraz? Ej, nawet to fajnie wygląda! Podoba mi się! 5/5
Ocena:24/25 :33 Świetny wynik
Teraz część na kolejną osobę, bardziej szarą, czyli strażniczkę!
Strażniczka! :33

Suzy-Pochodzi z rodu jasności. Pewnego dnia postanowiła się bronić, gdyż jej rodzice umarli, przez złą ekipę (kiedyś o nich będzie, spokojnie).
Włosy:Trzy razy nie, dziękuje. Jak one mi się nie podobają >>>>> 2/5
Sukienka/Bluzka:Jest...ponura. Nie pasuje do wesołego, miłego miejsca, przez co, ocena będzie niska. 3/5
Spodnie/Rajstopy/Spódnice:Pasuje? Tyle mogę napisać? 4/5
Buty:Nie najgorsze (y). Podobają mi się. 4/5
Dodatki:Te oczy rozwalają system XD 3/5
Ocena ogólna:16/25
Teraz...Córka królowej!
Księżniczka1 :33
 
Luiza-Księżniczka, jej matką jest Crystal. Pogodna osoba, uwielbiająca zime.
Włosy:Są piękne...białe, mają połysk. 5/5 
 Sukienka/Bluzka:Jest piękna. Klaudia, synonimy! Pokazuje tą radość. 5/5
 Spodnie/Rajstopy/Spódnice: Nie dodałam, czyli 0/5
Buty:Są z poprzedniego kompletu..2/5
Dodatki:Bombochy, kolczyska. Super, podobają mi się! Przecież każdy musi mieć komfort! Oceniam je na 5/5.

Ocena totalna:17/25
------------------
To już koniec. Wiem, post wyszedł do bani, nie miałam kiedy go napisać. No, dziś bez loga, tak. Nie chcę mi się robić, yhy. Miałam ostatnio czyszczony komputer, wstawię coś beznadziejnego, robione kiedyś. Nie hejtujcie, proszę XD
 Piękne, robiłam to w październku, a przez ten czas wiele się nauczyłam. Pewnie post wyszedł krótki, ale cóż, pisałam o braku czasu. Niedługo cos napiszę, ale teraz się żegnam, pa!
 

10 komentarzy:

  1. Ciekawy post, ale ja w ostatnim looku dałabym inny kolor włosów albo sukienki np. jasny niebieski, żeby się wyróżniał c: Poza tym bardzo ciekawy i oryginalny pomysł na serię ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zpraszam na bloga http://mspwedlugnati.blogspot.com/2016/01/odejscie-redaktorki-konkurs-na-redaktora.html <-----------------szukam redaktorek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele błędów, popracuj nad tym, okej? Ogólnie,to świetny pomysł na serię. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, z tej strony...?
    BOBCIA JODZIA, TAK TO JA. TO JA ZAŁOŻYŁAM TEGO BLOGA, ZAUFAŁAM REDAKTORKOM, A KTÓRAŚ Z NICH BEZCZELNIE MNIE Z ZAŁOGI WYWALIŁA. WIEM, MOŻE NIE GRAM JUŻ W MSP, ALE JEST TO MÓJ BLOG I CHCIAŁABYM MIEĆ PRAWO DOSTĘPU DO NIEGO. PROSZĘ MNIE PRZYWRÓCIĆ NA FUNKCJĘ ADMINISTRATORA.
    JUŻ KIEDYŚ PISAŁAM TAKI PODOBNY KOMENTARZ. ALBO NIKT GO NIE ZAUWAŻYŁ, ALBO NIKT SIĘ TYM NIE PRZEJĄŁ I MIAŁ MOJĄ PROŚBĘ GDZIEŚ.
    PRZYKRO MI,ŻE TAKA SYTUACJA MIAŁA MIEJSCE. JESZCZE RAZ PROSZĘ O PRZYWRÓCENIE MNIE NA ADMINISTRATORA. HEH, NAWET NWM KTO JEST ADMINEM.
    JEŻELI POJAWIŁY SIĘ JAKIEŚ BŁĘDY TO PRZEPRASZAM. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i Wiki mamy admina. Ja myślałam że sama się usunęłaś. Podaj e-mail i Cię dodam ;)

      Usuń
  5. Popracuj trochę nad postami, bo widać kilka błędów.


    Zapraszam na mojego bloga!
    >> kinga-official.blogspot.com <<
    Przepraszam za reklamę! c:

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3