Menu rozwijane

sobota, 23 stycznia 2016

Hej C; + W kraje rusz#1

Yo C;
Taak, te ordżinal przywitanie, heh
No więc, mam na imię Ola i liczę 12 lat. W lutym 13 kogo to obchodzi? xd
Moim hobby jest jazda konna, blogowanie, oraz rysowanie (co już napisałam w zgłoszeniu)
Na MSP nazywam się DomNaa, tak naprawdę nie wiem skąd wzięła się ta nazwa, po prostu gdy w grudniu 2013-go roku (bo właśnie wtedy zaczęłam przygodę z ową gierką) Myślałam nad nickiem, aż wymyśliłam DomNaa. C; Dlatego wiele osób, które mnie nie zna myśli, że na imię mam Dominika, (tak im się kojarzy z tą nazwą)
No tak, tak piszę tu o sobie a zapomniałam podziękować za daną mi szansę Lukci i Wicky (Bo z tego co pisało w poście Wicky też miała wpływ na nabór C; )
Wiem, że nie napisałam o sobie dużo, jednak myślę, że niezbyt to by was interesowało.

                                             


                                   ♥Druga Część Posta♥
No okej chciałabym zrobić tu pierwszy odcinek z serii, którą będę prowadziła oczywiście, jeśli spodoba się ona wam, oraz jeśli uda mi się przejść ;)
Owa seria nosi nazwę : "W kraje rusz"
O co chodzi?
Pytam losowych osób o ich ulubiony kraj, po czym robię look i Make-up stosowny do niego. Następnie robię konto na owym kraju i patrzę co jest tam na "modzie"
Zacznijmy więc B)
No, użytkowniczka podała tu co prawda dwa kraje, jednak weźmy Anglię C;
Uhm, ostatnio był temat London Love C;

 Look :


Hmm, ubrania brałam też z innych tematów, nie tylko z London Love, myślę, że wyszło całkiem ładnie ^^
Postawiłam tu na kolory czarno-białe. Jedynie niezbyt pasuje mi tu bluzka, jednak reszta jest śliczna. Dałam tu kapelusz, ponieważ jest to moim zdaniem nieodłączny element Angielskiego Looka C;
Postanowiłam też zrezygnować z dodatków, aby nie było "przytłoczenia. Cena także mi odpowiada. 1675 SC)

Skład:

Palety kolorów nie dam, bo chyba każdy wie, gdzie jest czarny, a gdzie biały B)


Make-Up :
Dla Vip:
Hym, nie jest źle. C; Dałam tu mocne, czerwone usta, oraz mocny, czarny z elementami białego makijaż. Nos pokryty jest piegami, skóra przypomina skórę "solary" jednak nie jest ona, aż tak ciemna. Cena 1350 SC, da się przeżyć

Nie dla Vip:
Tutaj natomiast dałam jaśniejszą karnację, oraz "botoksowe" usta w kolorze różu. Nos jest podobny, lecz bez piegów. Oczu nie zmieniałam. Całość prezentuje się bardzo dziewczęco. Cena jest także bardzo odpowiednia

No dobrze B) logujemy się teraz na Angielskie EmEsPe i patrzymy jakie ubrania są na topie B) Z 2 pierwszych stron zrobię look ;)

Oto dwie pierwsze strony:


Piękne buty mam do wyboru co nie? XD ;-;

Look:


Tak, ta piękna grafika >.<
Wyszło Ładnie moim zdaniem. Dałam tu brązowe/bordowe długie włosy, śliczną białą sukienkę z czarnym paskiem, piegi (których nie widać xd), opaskę w kształcie kocich uszu, oraz buty...
Taak, TE buty, jednak po zmianie koloru nie są takie złe C; Cena: 3275 SC ^^

Skład:
Paleta kolorów:

Fioletowy- rumieńce C; - taak, czarne rumieńce B)
Różowy- włosy
Czarny- buty, pff...
Reszty nie zmieniałam ;)

No okej to by było na tyle, mam nadzieję, że post wam się spodobał ;)
Paa C;

Logo od Lanche *.*


~DomNaa|Olszia♥

9 komentarzy:

  1. Super post!
    Ja jestem Dominika .
    Diva o imieniu diva

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post C;
    Witaj w załodze!!!
    Staraj się nie nadużywać emotikon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, że zwróciłaś mi uwagę. Będę pamiętać :)
      PS. Piszę z telefonu, więc jak będą błędy to przepraszam c:
      ~DomNaa

      Usuń
    2. O kurcze napisało mi się dwa razy "dziękuję" sorki c:

      Usuń
  3. Supi posteł ^^
    Zapraszam na mojego bloga: Faschion-Nay.blogspot.com
    Przepraszam za spam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post. Jestem Martyna! Miło cię poznać..

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3