Menu rozwijane

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Co ja bym tu zmieniła? Czy blog się wali? Ja chcę tylko pomóc!

Hi guys,
*Tamto przywitanie 'hai, hai hallow' i 'hai, hai hellow' wam nie pasowało, więc zmieniłam*

Widzę, i to chyba nie tylko ja, bo w roboczych leży zaczęty post od Lukci na temat tego, że blog UPADA!

 JAK WY, ADMINISTRATORKI USUNIECIE TEGO BLOGA TO ZNAJDĘ NA WAS NAMIARY I OSOBIŚCIE UDUSZĘ XOXO >.<

Przecież te 46565 wyświetleń się nie wyczarowało, prawda?
Tak wczoraj myślałam i wymyśliłam dlaczego nasz blog upada!
Może napiszę to w punktach:
1. Od jak dawna nie jest zmieniany szablon, oraz wygląd bloga? Od 5 miesięcy? W roboczych leży nagłówek zrobiony przeze mnie (no.. musiałam się pochwalić) Lukcia, obiecałaś go wstawić.
Powiększcie sobie.
2. Może założymy Fana na ask'u oraz facebooku? Takiego wspólnego, do którego każda redaktorka, jak i administratorka będą miały dostęp.
3. Może jak dodamy zakładki ''nasza ekipa'' w której opiszemy wszystkich np. tak:

What'a your passion? / Si.
Bloggerka od czerwca 2014 roku.
Na MSP od 2012 roku, sasanana.
Zaawansowana kreatorka stylów blogów o tematyce gier, życiu, modzie, livestylu/pamiętniku, oraz kreatorka lóg oraz nagłówków.
Dąży do celu, w którego dnia zyska pełne zaufanie administratorek bloga i również nią zostanie.
Kontakt:
1. Prośba o logo - Komentarze pod postem / E-mail - sana.sia@wp.pl
2. Nagłówek - E-mail - sana.sia@wp.pl
3. Pełny projekt bloga - E-mail - sana.sia@wp.pl

Może dzięki temu ktoś, kto będzie szukał takiej osoby i będzie zadowolony powie następnym i następnym osobom.. 
4. Może, zamiast od razu przyjmować na bloga osoby które się zgłosiły w konkursie na redaktora zrobimy eliminacje? Najpierw przejdą 4 osoby, zostaną 2.

Hmm.. To tyle.

Na koniec chciałabym jeszcze podziękować wam za to:









.. od kogo są tu te wszystkie posty? 

Dziękuję, że tak chętnie czytacie notki z mojej strony i je komentujecie!
To mnie motywuje do dalszego pisania! 











Dziękuję Kladzia... cudowne logo <33
 

21 komentarzy:

  1. Przepraszam za nie wstawienie nagłówka ale nie miałam czasu... Jeżeli chcesz możesz zrobić nagłówek na nowy rok, tym razem go wstawie. Ehh... Jestem do dupy... Obiecuje posty, nie pisze przez tydzień, obiecuje poprawę i potem znów to samo... Nie usune bloga bo to część mnie i nas, redaktorek. Ale musimy się ogarnąć dziewczyny! Ogarnijmy ten syf! Pomóżmy blogowi się wybić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, a mogę zrobić taki hmm.. inny xd zobaczysz :) to co zastanowisz się nad moją propozycją o bycie adm.?

      Usuń
    2. Już Ci o tym pisałam: lepiej z tym poczekać trochę czasu.

      Usuń
  2. Co do nagłówka to się zgadzam, ale musisz spełnić te warunki:
    - Najlepiej by było, gdy nagłówek był by w stylu sylwestrowym.
    - Postacie muszą być na przeźroczystym (tak to się pisze?) tle razem z napisami.
    - Tło prześlij mi na e-maila.

    Jeśli chodzi o tę zakładkę "O Nas" to super pomysł! Myślę, że zajmiemy się tym z Lukcią w najbliższym czasie.
    ~ Wicky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej. Dziękuję, że ten pomysł ci się podoba.
      `.Si (ja) ♣♣*

      Usuń
  3. Dziewczyny mam pytanko?
    Czy mogę jakoś pomóc?
    Jak tak pisz.
    Oto mój gmail:
    lewickamartyna70@gmail.com
    Jak nie, spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;D
      Postaram się Ciebie dodać jeszcze dziś.

      Usuń
    2. Tylko posta powitalnego napiszę w piątek\sobotę.

      Usuń
    3. Nie zapomnij o naszym blogu.. :')

      Usuń
    4. Nie zapomnij o naszym blogu.. :')

      Usuń
    5. Nie zapomnę.
      Piszę na 3 blogach.
      Na tych 3 w sobotę pojawi się post.

      Usuń
  4. Weźcie się w garść dziewczyny :/ ja tu wchodzę codziennie, a nie ma co czytać.
    Promujcie blog... Zróbcie nabory.
    Co do nagłówka, jest całkiem spoko.
    Jeśli chcecie ja Wam mogę jakiś podesłać: jesymsp@gmail.com
    To tak na marginesie... Dawno nie robiłam nagłówków i mogłabym wrócić do "wprawy".
    (Jeśli mogę, chciałabym Ci Lucia wysłać sylwestrowy nagłówek na gamila czy coś w tym stylu)

    Matko ile powtórzeń.

    ×Callies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Angelikę c:
      ~Aga

      Usuń
    2. Przydałoby się wywalić kilka redaktorek i zrobić konkurs.. Nagłówek już prawie zrobiłam ja (czyt. komentarze powyżej) ale potem jest wiosna ;) wyczaruj coś na tę porę ^^
      `.Si (ja) ♣♣*

      Usuń
    3. Jezu, dziękuje wam wszystkim za pomoc! :D Magda też robi nagłówek, ale możemy jeden z nich wybrać c:
      Planuje nabór, chcę go rozpromować , bo i tak coraz więcej osób to robi. Do tego już dawno przygotowywany post niedługo się pojawi, kończę robić screeny, a potem biorę się za pisanie. Ehh... Jak patrzę ile jest redaktorek, a ile postów to słabo mi się robi...

      Usuń
    4. *Lukcia boże autokorekta...
      Napiszę do Ciebie na msp.

      Usuń
  5. Lukcia, Masz skp? Jeśli tak to podasz? Będzie nam łatwiej ustalać wszystkie szczegóły.
    ~ Wicky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam skype. Moja nazwa to:
      LubiePlackiBoMogę (tak, wiem, wspaniała nazwa xD)

      Usuń
  6. Info do Si.
    Na twój e mail wysłałam ci propozycję.
    Przeczytaj i odpisz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, nie było mnie przez 3 tygodnie. Spowodowane to było najpierw wyjazdem do babci na Święta, a potem brakiem weny, czasu. Jednak dzisiaj dostałam tableta, a jutro bądź pojutrze będzie post. Nie usuwajcie mnie, proszę...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3