Menu rozwijane

środa, 14 października 2015

Typy osób na MSP

Siemanko!
Tu Lukcia.
Hmmm... Nie pisałam od tygodnia. Czas się zabrać za posty!
Czemu postów nie było? Miałam kolejną, krótką tym razem karę, a później kiedy nareszcie odzyskałam komputer patrze i...
Ech... Jak ja uwielbiam moderatorów... Kłótnie zaczęłam ja, przyznaję się, zgłosiła mnie i mam bana na 1 dzień... Ok... Posta napiszę z mojego drugiego konta Loockie. Zapraszajcie mnie na nie! Na lukcia321 mam limit niedługo ;-;
Dobra, jedziemy z typami!

1. Fejm pospolity
Ten typ jest wam znany. Są to Moviestar które mają +50 lvl i cały czas mają VIP'a. Gdy skończy im się VIP na rok, kupują kolejny. Kiedy pojawi się nowy motyw, oni od razu mają już z niego ubrania i animacje. W tydzień unikatów mają ich po 10 stron. Oto przykład fejma pospolitego:
Znana wszystkim z pierwszego miejsca w high scores ! ! ! Alicja ! ! !
Już widać na niej włosy z nowego motywu. Kolejny typ!

2. Trole
Można je spotkać najczęściej na forum. Są ubrani w najgorsze i najbrzydsze na MSP ciuchy, mają często ciemną karnację. Mają też durne nazwy typu ,,Płyta chodnikowa'' ,,Twoja stara'' albo ,,Dziadek Zdzisław''. Najczęściej mają 6-8 lvl. Piszą w statusach głupie rzeczy. Piszą na forum tego typu tematy:
A oto i przykład naszego trola...

Jak widać nazwa, status i ubiór wskazują że jest to trol.

3. Trole fejmowate.
Nie różnią się wieloma rzeczami od zwykłych troli. Też mają dziwne nazwy, statusy i stroje. Jednak widoczną różnicą jest ich lvl. Mają 15-20 lvl. Często piszą ironiczne komentarze pod postami na forum. Znane trole fejmowate to wychowany ananas, Babcia Petunia itd.
A oto Największy trol na MSP, czyli jestemdzony:
A teraz znana z hejtów pod tematami na forum Babcia Petunia:
To właśnie jej zawdzięczam bana.
Tak wygląda typowa szafa troli fejmowatych:
Tak... Kolejny typ!
4. Gimbusy
Piszą czasem dziwne tematy na forum. Ale najlepsze są w hejotwaniu innych pod ich postami na forum. Ich nazwy często nawiązują do Anime lub innych ,,Chińskich bajek'' lub są po prosty DZIWNE. Piszą równie dziwne statusy jak trole. Ubierają się w stylu Emo, ciemne kolory, tatuaże, jakieś maski. Mają często jasną karnację i czarne oczy.
O to idealny przykład gimbusa, czyli k o t o r i która kiedyś pisała tu:


5. Pesymiści
Ubiorem nie wyrużniają się z tłumu. Jednak często straszą w statusach że odejdą z MSP czego i tak nie robią, mają żal do znajomych proszą ich o prezenty, pozdra czy grafy a sami nie pomagają. Robią ArtBooki i Filmy w których wyrażają swoją nienawiść do znajomych, często robią przerwy w grze, myśląc że to poruszy jakoś ich znajomych.
6. Pomocni
Są inni niż Pesymiści. Gdy ktoś napisze że ma booster - od razu daje grafa, Ktoś zbiera do lvl - Ogląda film. Zawsze są gotowi pomóc swoim znajomym. Często używają uśmiechniętych emotikonów. Nawet jeżeli nie spełnią prośby przyjaciół, zawsze piszą dlaczego, np: Nie mogę dać Ci grafa, bo mogę dać za godzinę, na pewno ci wtedy dam, albo: Nie mogę obejrzeć twojego nowego filmu ponieważ mam lagi i filmy się nie ładują. Uważam że zaliczam się do tej grupy. Jednak niestety, temu gatunkowi grozi wyginiecie...
7. Gracze jednodniowi
Zajmują najlepsze nazwy, ale mimo to i tak grają max. tydzień. Ich maksymalny lvl to najczęściej 6. Nie starają się tego zmienić. Później zapominają o grze. Często z takich kont inni wysyłają sobie ubrania.
Oto przykład który udało mi się znaleść:
 8. Typowi użytkownicy
Grają często. Mają 12-20 lvl. Dzielą się na dwie grupy:
Mało doświadczeni:
Nie wiedzą o MSP wiele. Mają 10-15 lvl. Często zdarza się że nigdy nie byli VIP. Kupują pojedyńcze ciuchy. Robią filmy z podstawowymi tłami i muzyką. Posiadają te tańsze animacje.
Doświadczeni:
Na MSP są kilka lat, pamiętają stare MSP. Od czasu do czasu kupują VIP. Kupują całe komplety ubrań. Robią dobre filmy z kupionymi tłami i muzyką, bardzo ciekawe filmy. Mają wiele animacji. Znają wiele sztuczek na MSP.

No, to tyle w tym poście. Ten post planowałam już dawno, ale nie miałam czasu i chęci. Przepraszam was za powtórzenia ;-; Zapraszajcie mnie na nowe konto Loockie!
No więc żegnam się z wami. Pa!
#NoweLogoxD


15 komentarzy:

  1. *Hejt*
    *Hejt*
    *Hejt*
    *Hejt*



    Nazywasz Kotori Gimbusem, a masz Ją w naj... *POOOOOOOOOOF*
    Nikomu nie zabronisz lubić anime, w tym "nosić" nazwy użytkownika...
    *Hejt*
    *Hejt*
    *Hejt*
    *Hejt*
    *Hejt*
    A i jeszcze coś. Nikt nie zabroni NIKOMU kupować VIPa ani najwyraźniej kupować rzeczy z danego tematu...

    Jednym słowem: Gówniany post. Nie pozdrawiam

    ~~Haruhi Suzumiyi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się.
      Powiedziała prawdę, opisała typowego gimbusa.
      SUPER POST, NIE PRZEJMUJ SIĘ!
      ;")

      Usuń
    2. Kotori wyraziła z chęcią zgodę na bycie w poście :') Nie zabraniam jej lubić Anime. Zapytałam się nawet na skype, gadamy ze sobą i znamy się od około pół roku na MSP. Czy ja napisałam że komuś bronię kupować VIP albo ubrania z nowego tematu? Nie chciałam tu nikogo obrazić. Napisz mi tu fragment w którym napisałam że komuś zabraniam kupować Vip czy te ubrania. Po prostu tak robią fejmy i tyle. Ten pst nazywa się ,,typy osób na MSP'' A nie ,, Najgorsze osoby i zachowania na MSP'' Stwierdziłam też że Alicji o zgodę pytać się nie muszę bo i tak pewnie mnóstwo osób pisze o niej bez zgody, w końcu jest w pierwszej top :')

      Usuń
  2. Z pomicnego ewoluowałam w gimbusa :') Ale to tylko zasługa innych użytkowników. Teraz na MSP albo trzeba być fejmem/nikim albo hejterem. Byłam dla wszystkich miła, a w zamian dostawałam hejty. Wesoło.
    ~Szatan.
    ~Precel.
    ~<3 Emma <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, mogłaś nie pisać, że mało doświadczone MS to te które mają level 15-20 jestem dosyć spora doświadczona a mam 14 C; I nigdy nie miałam VIP.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwny ten post. Po co opisujesz te osoby? Aha, to czyli "fejmy" to zapatrzone w siebie barbie? No raczej nie, wieluuu z nich jest BARDZIEJ POMOCNYCH NIŻ TY! Kupują te VIP, że mieć więcej znay i więcej pomagać i zyskać. No i czy gimnazjaliści nie mogą grać w MSP? To co ja tu robię? xDDD Bezsensu.
    A ten Twój kom pod moim postem... No proszę, ale durny. I jeszcze Nat obrażasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. W części zgadzam się z komem wyżej ;)
    To nie hejt tylko opinia.

    ~Negatyvna

    Jak ktoś pisze z anonima nie znaczy, że boi się ujawniać xD

    PS Piszę z telefona, a na telefonie nie mogę się zalogować ( nwm czm )

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy ona hejtuje te osoby? Cytuję Lukcie "Kotori wyraziła z chęcią zgodę na bycie w poście", nie piszę o np. kolorowa dziewczyna, że jest głupia, zajmuje nicki itp. Ona po prostu podaje typy. Jej post nie nazywa się "Najgorsze osoby na MSP". Nie wiem o co ta afera, ona nie zabrania gimbusom, fanom anime, osobom EMO grać w MSP...
    ~Ami

    OdpowiedzUsuń
  7. Ananas jest fajną osóbką, znam ją bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah... Mam 15 lvl, vipa NIGDY nie miałam, a doświadczenie mam duże ;) Jeśli koleżanki z klasy czegoś na msp nie wiedzą, nie rozumieją to się mnie od razu pytają.


    Pozdro ;D


    ~Milena111250 ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem dużo doświadczona ale mam 14 level i kupuje ciuchy pojedynczo xddd

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam 14 level gram od 2016(ale na koncie z Vip zostalam hacknieta:/) I kupuje ciuchy pojedynczo xdd

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam 14 level gram od 2016(ale na koncie z Vip zostalam hacknieta:/) I kupuje ciuchy pojedynczo xdd

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3