Menu rozwijane

niedziela, 11 października 2015

Jak krytykować posty?:/

Guten Morgen!
Dziś odpowiem na pytanie:jak krytykować Posty?
.
.
.
.
.
.
Zawsze możesz komentować z ANONIMA i mieć wszystko gdzieś.
Jeśli postanowiłaś nie ukrywać się przed światem:
-Zachowaj umiar.
Bardzo ważne jest by nie mylić KRYTYKI Z HEJTEM.
I nie spamować czyjegoś posta HEJTAMI.
-Zastanów się!
Ważne też jest też,by upewnić się że to prawda.
Można niepotrzebnie kogoś zranić.
-Nie spamuj!
Wyrazić swoją opinię raz a dobrze,
To zupełnie co innego niż SPAM.
Gdy SPAMUJESZ to zasypujesz kogoś swoimi opiniami.
-Szablon Dobrego Wyrażenia Opinii:
Hej!
Uważam że ten post jest...
Podoba/nie podoba mi się w nim...
-Inakońcuswójpodpis.
Wyrażenia:
KRYTYKA-Wyrażenie swojej opini w cywilizowana sposób
Ale złej opinii.
HEJT-Najczęściej spamowanie kogoś niemiłymi
Opiniami.W niemiły sposób wyrazonymi.
SPAM- niepotrzebne informacje,Kierowane do jakieś osoby.
Mam nadzieje że post pomógł i podobał się!
Auf Wiederhen!
PatkaXDX3


11 komentarzy:

  1. Hej!
    Uważam że ten post jest...
    Podoba/nie podoba mi się w nim..
    -Inakońcuswójpodpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama jeszcze nie dawno nie potrafiłaś odróżnić krytyki od hejtu, ale ok...

    ~Paula
    ~Szczerbatka
    ~Ciamciaramciaaa
    Life-in-many-worlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ty mnie uczysz jak pisać komy? Łącznie to ja ich już ok. 2 tys. napisałem xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymon >w< podaj mi swojego gg muszę ci cos napisac aa na myspy zakladam ze masz spam >.<

      ~Tanieznana

      Usuń
    2. Hyhy, 90% wiadomości nie przychodzi xDDD

      Usuń
    3. Łap! 52526731
      xDDD
      GG DO PISANIA Z LUDŹMI Z MSP, BO TYLKO TAKIE MAM xDDD OMGE

      Usuń
    4. UczęXD
      Tylko sobie słowo w słowo zapisz w zeszycie!Bo zapomnisz
      Xddddddd

      Usuń
  4. Ten post to głównie do ciebie Szymon

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3