Menu rozwijane

wtorek, 12 stycznia 2016

Kim jestem? Co ja tu jeszcze robię? Dlaczego ciągle nie piszę? + KONKURS NA REDAKTORA!

Ehh... Witajcie...
Nie będzie dzisiaj ,,Siemanko!'' ani nic w tym stylu. Po prostu nie. Bo wy i tak wiecie kim jestem. Tak, jestem najgorszym redaktorem jakiego widział świat. W sumie to równocześnie jestem też najgorszym administratorem. Nie pisałam od ok. 2 miesięcy. Czemu? Przed przerwą świąteczną nie miałam czasu przez naukę, za to w czasie przerwy pomagałam przy sprzątaniu, gotowaniu itp. A później? Wiadomo, brak weny i czasu. Zapewne mi już nie wierzycie, bo obiecując że będę pisać robię tylko zbędne nadzieje, bo później i tak nie piszę. Dlatego tym razem nie napiszę że będę pisać częściej, bo sama nie wiem jak będę pisać. Kończę właśnie długi post o Momio i MSP, za kilka dni powinien się pojawić. A teraz może skończmy to zbędne gadanie i przejdźmy do najważniejszego tematu posta czyli...

Konkursu na redaktora!

Tak, wiem, już był i to dość nie dawno. Ale z tych wszystkich 6 osób wykazała się tylko Si, za co jej ogromnie dziękuję! Nie liczę tu Rozalii, która dostała się kilka dni później z powodu małego nieporozumienia. Wiki dodała wszystkich którzy się zgłosili. Był to chyba błąd. Tym razem weźmiemy po 3-4 odpowiedzialne osoby które pomogą przy blogu. Więc teraz kilka zasad!
  • Zgłaszamy się pod tym postem w komentarzu. Piszę to, aby nie było nieporozumień jak przy poprzednim naborze.
  • W zgłoszeniu musi być:  
-Imię
-Wiek
-Doświadczenie w blogowaniu
-Nick na MSP
-E-mail
-Czy radzisz sobie z interpunkcją oraz ortografią.
  •  Dodatkowo możesz napisać:
-Czym się interesujesz
-Swoją historię blogowania
-Pomysły na posty
-Czemu chcesz tu pisać?
-Coś od siebie :D
  • Zgłoszenia przyjmuję do 20 stycznia 2016 roku, czyli macie 4 dni.
  • Wyniki ogłoszę po konsultacji z Wiki, czyli 22 stycznia 2016 roku.
  • Po ogłoszeniu wyników, wybrane osoby przejdą przez okres próbny trwający 2 tygodnie.
  • W naszej załodze zostaną osoby, będą starać się oraz pisać posty. Te osoby również wybierzemy razem z Wiki.
Więc to by było wszystko. Zgłoszenia piszcie w komentarzach! Przypominam, że czas macie do 20 stycznia. Więc zostało mi tylko życzyć wszystkim powodzenia! c:
EDIT: Przedłużam konkurs do 20 stycznia.
A pożegnam się logiem od Luizy. <:

29 komentarzy:

  1. Ach, zgłosiłabym tylko, że zgłosiłam się na blogu Zosi się już zgłosiłam, a 19 są wyniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty nie pisałaś przypadkiem? :O

      Usuń
    2. Pisałam, ale miałam trochę problemów...

      Usuń
  2. Jej, wróciłaś <3 Brakowało mi cię. Nie martw się, każdy popełnia błędy. Życzę wszystkim powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś! :*
    Zgłaszam się na redaktorkę :)
    Jestem dwunastoletnią dziewczyną o imieniu Ola. Moje doświadczenie w blogowaniu jest jak mam nadzieję w miarę dobre. Miałam kiedyś bloga, na którym już nie piszę. (Obecnie rozważam założenie nowego, bądź "przywrócenie" starego. ;p) Mój nick na naszej różowej planetce to DomNaa. (Bez kropki ) e-mail to Olszia.Magic.World@gmail.com, z ortografią i interpunkcją radzę sobie raczej dobrze (czasem zapomnę precinka /kropki, no ale cóż xD) Moje hobby to: rysowanie, czytanie książek, jazda konna oraz blogowanie, Te cztery rzeczy praktycznie tworzą moje życie. ♡ Moja historia blogowania nie jest jakoś ekscytująca, no ale trudno :D Na blogowanie zdecydowałam się wtedy, gdy prawie każda moja internetowa koleżanka miała w statusie : " Zapraszam na bloga ( Nazwa owego bloga. ) To właśnie wtedy mała Ola pomyślała, że chce być "na modzie" xD No i założyła swojego pierwszego bloga, którego bardzo polubiła. Niestety miesiąc później zmienił się jej gust I uznała, że nie podoba jej się blog po czym usunęła go. [ * ] Trochę później założyła ponownie bloga, pisała tam różne posty I wszystko było fajnie. xD (?) Jednak postanowiła sobie zrobić długą przerwę na MSP, ponieważ stwierdziła uzależnienie. **dum dum dum* Tak mniej więcej wygląda historia mojego blogowania. ;) Wróciłam na MSP jakieś trzy miesiące temu I dalej normalnie gram. Moimi pomysłami na posty są m.i.n : W kraje rusz-chodzi w tym o to, że pytam losowych osób o ich ulubiony kraj I robię look oraz make-up, który pasuje do owego kraju. Dodatkowo robię konto na serwerze z tego kraju * przepraszam za powtórki słowa " kraju " - nie wiedziałam czym mogę zastąpić owe słowo * I dowiaduję się co jest tam modne. W planach mam jeszcze wiele innych pomysłów np. Mydło z pianką, HoN ( tak, wiem oklepane), Ciekawostki, tydzień z Olą, I wiele innych C; Pisać na tym blogu chciałabym z tego powodu, iż lubię ten blog oraz miłą atmosferę na nim panującą. ;) Okej, teraz coś od siebie tak? No więc jakbym się dostała posty będę dawała radę pisać 2-3 razy w tygodniu C; Pozdrawiam
    ~ DomNa | Olszia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sok zgłoszenie ^^ Jazda konna Forever <3 Na jakim "stopniu" jesteś? Ja od dwóch lat trenuje skoki. Chociaż chciałam iść na ujeżdżanie, ale to już przeszłość ^^ (Przepraszam za wszystkie błędy, ale piszę z autokorektą)

      ~Wiki/Wicky

      Usuń
    2. Dzięki ^^ Jestem na średnim stopniu xD (nw jak wytłumaczyć) A tak ogółem jeżdżę od trzech i pół roku C;
      PS. Sorki, że odpisuje dopiero dzisiaj ;c
      ~DomNaa|Olszia

      Usuń
    3. No to może niedługo zaczniesz "wyższą szkołę jazdy" xD Ja ogółem jeżdżę 3 lata i dwa lata już trenuję xD Eh, konie to moje życie :')

      Usuń
    4. No, bez koni to świat by był taki bu ;c xd

      Usuń
    5. A tak nawiasem mówiąc to założyłam już bloga C; : http://zaszalej-na-msp-razem-z-nami.blogspot.com/ możesz wejść, jeśli chcesz zobaczyć jak piszę;)

      Usuń
  4. Spoko (: Życzę wszystkim powodzenia! Chętnie bym się zgłosiła, lecz moje urządzenia mi nie pozwalają..

    OdpowiedzUsuń
  5. heloł

    ja jestem super redaktorka i czekam na wyngi konkórsu bo wykram nie? ohhh ahhh dzienki ta ekscytacja rze wykralam ale okk pżejdzmy jurz do żeczy. ja mam 7 lat i mam na imie eustaha ale okk na mysypy sie nazywam eustaha69 fajny nick nie? sama wymyslilam i ogolnoe jestem bardzo bogata bo kupóje ciuhy w lumpeksie. dzisiaj kupilam taka super bluzke czarna za 2 zl ale okazalo sie ze ma dziure no a majtki w lumpeksie sa najlepsze sa takie czysciótkie. no okk mam mame i tate i psa kturego nazwalam ruhaniec ale super imie co nie? opowiem wam cos jak bylam na spaceże z ruhancem i tak zawolalam do niego ruhaniec to wszyscy sie na mnie lampili i niewiedzialam o co im hodzi ale moja kol bo byla wtedy ze mnom jest taka mondra :) rze mi powiedziala rze hodzi o imie mojego psa xddd ogulnie ówielbiam robic emotki moje ólóbione :) :,) :") XD Xd xD no i wiele wiecej np :3 hehe takrze ja juz chyba bende konczyc bo sie rozpisalam a hcialam jeszcze powiedziwc rze codzienie hodze do szkoly znaczy w sobote i niedziele nie hodze i mam bardzo krutko lekcje bo hodze do 1 klasy i lekcje zazwyczaj koncze o 11 12 no takrze ten ja jurz koncze pa albo nie jeszcze cos napisze rze moje zkloszenie jest takie sóper dóper rze wykram i zobaczycie ja sie wybije bende adminkom tej strony zobaczycie heh xddd omg jak ja lubie emoty :) hihi dzisiaj gadalismy z naszom paniom o okresie bo jom poprosilam o ten temat bo wczoeaj dostalam i teraz mam takie czerwone gacie i brudne bo na nowe mnie nie stac ej a morze zlorzycie sie dla mnie na gacie? heh xdd :.. no okk a znacie teko debila szymona? ogylnie moja matka hleje i tatko terz wspulczujecie mi? :") heh arz sie usmialam ok koncze bayyoo czekam na wyniki ziomgi i glosujcie na mnie bo... wyrucham xdd a tak na serio to pay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i adminki i ogulnie red tej strony napiszcie czy mam dobre zkloszenei ok bo ja naprafde hce dobze dla tego bloka

      Usuń
    2. Świetne zgloszenie ! XD Przechodzisz od razu! xD

      Usuń
    3. XDDDDDD eustaho, arz sje zasimiauam :D

      Usuń
    4. Świetne zgłoszenie! No po prostu, zazdroszczę talentu!

      Usuń
  6. Zgłaszam się na redaktorkę!
    Mam na imię Natalia Walczowska (maila nie podaje ale mój e-mail to nataliawalczowska@wp.pl . Mam 12 już niedługo 13 lat (nie mogę się doczekać). Na żadnym blogu jeszczę nie pisała, ale mam nadzieję, że mam szansę bez doświadczenia... Na koniec semestru z polisha mam 5. Moim pierwszym postem (gdy się dostane)będzie Q&A. Dalej będzie to mój sekrecik... Interesuję się pisaniem opowiadań i wierszyków. Chcę tu pisać, ponieważ chcę się trochę rozwinąć. Mam nadzieję, że się dostanę.
    ~modna4545
    Zapomniałam dodać, żeczytam sposoby waszego pisania i mam małe doświadczenie. Powtarzam MAŁE...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znowu ją XD. Jestem na telu i czasami za lekko nacisnę stację itp. No... Wiecie o co chodzi...

      Usuń
    2. I tel mi poprawia i czasami zamiast ,,spację" będzie ,,stację"

      Usuń
  7. Zglosilabym się, ale nie mam zbyt dużego doświadczenia i zbyt dużo czasu... Nie zwracajcie uwagi na błędy bo pisze z. telefonu

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam na imię Karolina, mam 14 lat (w zasadzie 15 rocznikowo, ale urodziny mam w sierpniu więc zostańmy przy 14).Ogółem nie mam jakiegoś wielkiego doświadczenia w blogowaniu, ale chyba każdy kiedyś musi zacząć. Miałam bloga o Msp z kuzynką, ale wszystko tam było spontaniczne. Nikomu nie chciało się dodawać postów. Było kilka powodów jednak jednym z najgłówniejszych był ten, że mimo tego,że ludzie raczej czytali naszego bloga to gdy na końcu pytałyśmy np. Czy podoba wam się post, co byście zmienili na blogu to po kilku dniach nie było żadnego odezwu. Myślę, że nadałabym się jako redaktorka na waszym blogu, mam już w głowie jakieś pomysły na ciekawe posty. Jeżeli chodzi o czas to nie nam go nie wiadomo ile, bo przecież muszę chodzić do szkoły, odrabiać prace domowe, spędzać czas z rodziną,ale myślę,że gdybym dostała tą szanse to znalazło by się dużo czasu na blogowanie. Hobby szczerze nie mam.. Po za moviestarplanet i snapchatem o ile można to nazwać hobby :D
    Co do ortografii i interpunkcji same oceńcie, ortografia wydaje mi się, że jest okej (zazwyczaj na spr. Z ortografii mam maxa) jednak z interpunkcją i błędami językowymi mam większe problemy.
    Na blogu mogłabym na końcu postów organizować mini konkursy.np zadać jakieś pytanie związane z msp, a najciekawsze odpowiedzi nagrodzić prezentem z listy życzeń ;)
    Mój nick: hejgerl
    moj email: Karolina.zablotna@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Hej, jestem Klaudia. Znajomi mówią na mnie tak samo, jak mam na imię. Mam 12 lat rocznikowo, podaję ten wiek wszędzie. Mama mnie tak nauczyła, żeby podawać rocznikowy wiek. Jestem doświadczona prawdopodobnie, gdyż piszę na Blogu Paulika i Siiri. Mój nick na 'różowej' gierce, to Kraliza 2. (Bez kropki) Gram od 2012 stycznia, możecie to zobaczyć na najstarszym koncie, chętnie nick podam, jak się spytasz. E-mail to: Werciaxd67@gmail.com
    Interesuję się grafiką komputerową, malarstwem itp. Historia blogowania? Nie posiadam jej. Tak, zbytnio nie wiem jakby tłumaczyć. Chcę tu pisać, gdyż blog naprawdę jest fajny. Trzeba mu trochę dodać nowych redaktorów, żeby aktywność była dobra. Jestem obeznana w internecie. Lubię oglądać bajki i się przytulać. Moje zgłoszenie jest krótkie, wiem. Nie pobije innych. Chcę dopisać-posty będą z telefonu, ponieważ jutro, osiemnastego stycznia, mój laptop idzie do naprawy. Serdecznie dziękuje za uwagę oraz Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia!
    Ja się nie zgłaszam, bo nie dam rady.
    Ps. Kiedy wyniki? Miały być 16...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj post jeszcze raz :)
      Edytowałam post i pisze że wyniki są 22 a czas do 20.

      Usuń
    2. Mam n imię Laura, mam 13 lat, i chciałabym się zgłosić do konkursu na redaktora. Nie dawno, zostałam przyjęta na bloga ,,MSP Oczami Agnes". Mój Nick na MovieStarPlanet, to LORETA 987. Mój e-mail, to loret@poczta.onet.pl. Bardzo dobrze radzę sobię z interpunkcją, i ortografią. Interesuję się blogowaniem, śpiewem, i rysowaniem. Zaczęłam blogować niedawno, a właściwie od miesiąca. Uwielbiam pisać posty, i zawsze chciałam pisać na blogu 😉 . Mam wiele pomysłów na posty. Już wymyśliłam jedną serię. A mianowicie ,,Coś o czymś, i o niczym". Seria polega na na zrobienia z 3 rzeczy piękny look. Chciałabym tu pisać, ponieważ czytam tego bloga już od dłuższego czasu, i bardzo mi się podoba. Hmm..coś ode mnie? Blogowanie mi się jeszcze długo nie znudzi 😃

      Usuń
  11. Taa,mam tupet ;)
    Witam!
    Więc... Jedenaście i pół roku temu, w
    małym mieście na południu kraju,przyszłam na świat ja. Takie zwyczajne dziecko-do czasu...
    Rodzice długo spierali się co do mojego imienia - ale w końcu je dostałam. Nadano mi na imię Patrycja.
    Gdy miałam trzy lata -nauczyłam się mówić,potem czytać w wieku pięciu lat, i w wieku jedenastu - blogować (dokładnie w sierpniu 2015).
    Od małego interesowałam się rysowaniem- zostało mi to do dziś. Jednak obecnie nie tylko rysuję -także uprawiam
    sporty.
    --------------------------------------------------
    Pewna dziewczynka- Patrycja- grała w MovieStarPlanet. Po jakimś czasie znudziła jej się ta gra. Może poczytam blogi o msp, wtedy znajdę jakieś sztuczki,albo coś,pomyślała sobie,i wpisała w wyszukiwarkę "blogi o msp".
    Wyskoczyła jej abieska,wanny,emily mccline... Ale później czytanie blogów przestało jej wystarczać. W sierpniu zgłosiła się na redaktora skarpetek (skarpetkowe-msp.blogspot.com).
    Jej "kariera blogowa" rozwija się do dziś.
    Możecie mnie znaleźć na zeleggx3-msp-and-life,patkaxdx3-o-msp,color-star-planet.blogspot.com
    --------------------------------------------------------
    Pisałabym może 3-2 razy w tygodniu.
    .
    Chcę tu pisać, ponieważ bardzo lubię ten blog oraz to piszące fajne posty,miłe grono redaktorów :)
    .
    ~PatkaXDX3,Pavaray,KremowyBudyn
    ~patkaxdx3@interia.pl
    ~patkaxdx3.lovemsp@gmail.com

    Ps. O mojej historii na msp mogę napisać tylko tyle- znalazłam reklamę i w nią kliknęłam xD
    Patty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj tu wrócić suko

      Usuń
    2. Ta, bo mi zabronisz? Mi?!
      Zamkij się, **** :)

      Usuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3