Menu rozwijane

wtorek, 29 grudnia 2015

Specjał zimowy z nutką sylwestra! - Czyli głupawka Wiki!

Hej! 

Z tej strony Wiki, Wicky. Eh... Znowu nie pisałam przez tydzień? Pewnie spytacie się dlaczego? Sprawa jest prosta, nie pisałam nic przed świętami, ponieważ przygotowywałam się do świąt. Tego posta miałam zamiar napisać 22 grudnia. Piszę go teraz, kiedy mam wszystkie potrzebne materiały do niego. Więc może zacznę od tego, z czego będzie składał się post? (Wypiszę Wam od myślników).
- Zimowy Hity w Twojej Szafie!
- Animacje na zimę!
- Logo dla Si!
- Mini Q&A!

Chciałabym jakoś wynagrodzić Wam moją nieobecność, więc postanowiłam,  że zrobię takiego w miarę "dużego" posta. Nie przedłużając zaczynajmy!

~ UWAGA, POST JEST PISANY Z RANA, CO OZNACZA U MNIE PORANNĄ GŁUPAWKĘ! CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ! ~


~ Część pierwsza posta ~

Jak napisałam powyżej, pierwsza część posta będzie dotyczyć mojej mini "seri" z Hitami! Co więc wybrałam? Zaraz się przekonacie!


Pierwszą rzeczą, są różki renifera! Wiem, trochę spóźniona tematyka, ale moim zdaniem renifery też pasują do zimy! Jeśli chodzi o opis, to do ów opaski dołączyli uszka i rogi. Nie wiedzieć czemu, rogi są czerwone. Ktoś mi wyjaśni dlaczego?! Ogółem rzecz kosztuje trzysta siedemdziesiąt pięć Star Coins. (Dobrze te liczby napisałam?). Cena jest jak najbardziej warta tego chińskiego towaru!


Teraz, gdy wstawiłam to zdjęcie, może większości z Was te buciki się nie spodobają. Te buty mogą się kojarzyć ze strojem "misia", ale jak zmieni się ich kolor na biały to wyglądają cudownie! Takie puchacze ♥. Cena jest ta sama, co w poprzedniej rzeczy, a mianowicie 375 Star Coins. Są to jedne z najtańszych butów na msp, (chyba). Potwierdzam, iż warto je zakupić w kolorze białym, lub czarnym.


A teraz mamy już rzecz dla Vip'ów. Jest nią sukienka z reniferami! Rudolfów, w sumie nie widać, ale jak się zmieni kolor, np. na ciemno czerwony to wszystko widać! Sukienkę sama posiadam i jestem z niej bardzo zadowolona! A Wam, jak się podoba? Kupilibyście ją, czy też nie? Cena wynosi okrągłe 400 sc, więc nie jest jakoś droga. Serdecznie ją polecam - Magda Gessler!



Następującą rzeczą jest sweterek, również, z reniferami! Od publikacji tego posta symbolem świąt będzie renifer! Nie wiem jak Wy, ale ja kocham w okresie świąt, ubierać puchate, świąteczne sweterki! Wtedy czuję tą magię świąt! Moderatorzy, mim zdanie się nie postarali z kolorami swetra. Jednak wygląda on świetnie! Cena wynosi czterysta Star Coins = 400 SC - Jak dla mnie spoko.


Kolejną rzeczą są te oto spodenki! Są takie zimowe! Uwielbiam takie wzory! W wersji  msp'owej wyglądają, również szałowo! Cena znowu wynosi 400 sc... CZY TA CENA JEST JAKAŚ PRZEKLĘTA?!  Moim skromnym zdaniem, opłaca się tę rzecz zakupić.


Ostatnią już rzeczą są włosy! Nie wiedziałam, że włosy mogą być zimowe! Wybrałam je dlatego, że te falowane elementy, kojarzą mi się z wyglądem moich włosów, które wyglądają zupełnie tak samo, jak wyjdę na dwór i jest wilgoć. Tym razem cena jest wyższa, bo pięćset Star Coins! Wogóle, nie wiedzieć czemu, te włosy są prawie białe?

Przy okazji odkryłam, że z tych rzeczy można stworzyć fajnego zimowego looka!


#HYHY,  ja zła dodałam jeszcze rzecz z poza zimowych Hitów. Kto pierwszy zgadnie co, i napisze w komentarzu to dostanie prezent z listy!

~ Część druga posta! ~

Tutaj przeczytasz o animacjach, świąteczno - zimowych! Postanowiłam wybrać pierwsze lepsze animacje z top! Tak na serio, to wybrałam część, które ja posiadam i część z Top. Zaczynajmy!


Pierwszą animację wybrałam z kategorii "pozy". Jest ona bardzo, bardzo świąteczna, ponieważ jest wyposażona w rogi i nos rudolfa! Na samym początku nosek świeci światełkiem! Czy to nie jest magiczne?! Animacja niestety jest dla Vip'ów. Zaletą jest to, że kosztuje znowu 400 Star Coins!



Następną animacją jest animacje z gorącą czekoladą! Jak ja kocham gorącą czekoladę! CZEKOLADO, JEŚLI TO CZYTASZ, TO WIEDZ, ŻE NIGDY NIE SPOTKAŁAM, KOGOŚ TAK DOBREGO NA ZIMOWE WIECZORY! Animacja jest z kategorii "pozy" i kosztuje 500 Star Coins! Zbawienie! Niestety, jest to kolejna animacja, która jest dla Srip'ów.


A oto odpowiednik naszej poprzedniej animacji! Tylko, tym razem nasza Movie Star pije gorące kakałko, z kubka Świętego Mikołaja! Pewnie zdarli z niego czerwony strój i przytwierdzili do kubka! Wraz z brodą i wielkim nosem! Co za sadyści! Trzeba zadzwonić po Andrzeja Dudę! Przecież to jest zbrodnia! Zamordowali Mikołaja! Kto nam przyniesie prezenty?! Jesteśmy zgubieni! W przyszłym roku też nie będzie śniegu, bo nie będzie Świętego Mikołaja! Animacja, ogółem kosztuje 500 SC i znajdziecie ją również w kategorii "pozy". Aby ją zakupić nie jest potrzebny Vip.


Przedostatnią animacją jest, animacja z ławeczką i naszą Movie Star i z kakałem! Czy ja muszę zawsze wybierać animacje z kakałkiem lub czekoladą? Dobra nieważne, ostatnia animacja będzie bez tych napojów! Naszą piękną animkę możemy zakupić w kategorii "podstawowe", za 500 Star Coins! Nie posiada ona Vip'a.


Ostatnią już animacją jest BUM HED SZAT! "Snow Blowing" co w moim przetłumaczeniu znaczy "Dmuchać Śnieg". Prawda, że ciekawa nazwa? Jednak zgadza się z wykonywaną czynnością. Kolejna do kolekcji z kategorii "pozy". Można ją kupić, tym razem drożej o pięćdziesiąt sc, czyli za 550 Star Coins. Szczerze, to mogło już być te 475 sc. Jednak jak kto woli, no nie?

~ Część trzecia posta! ~

Tutaj jest bardziej część dla Si! Logo dla Ciebie, jest może trochę przeterminowane, ale myślę, że chociaż raz go użyjesz! Więc tak się ono prezentuje:

 

Teraz jak tak patrzę na te logo, to mi się nie podoba. Chyba zrobię Ci nowe...

* 30 minut później*


O taki efekt mi chodziło! Nareszcie jestem w klimacie B) Sylwester już w czwartek! Mam nadzieję, że to logo jest lepsze od poprzedniego. Najbardziej podobają mi się te kieliszki z szampanem! Są takie cool B). Właśnie przypomniałam sobie jedną piosenkę... Pozwolę sobie ją tutaj wstawić.



Odwala mi... Ale wstawię kolejną!




NUMA, NUMA JEJ!

♥♥♥

Przepraszam Was za to... Przejdźmy do ostatniej części posta!

~ Część czwarta posta! ~

Tutaj znajdziecie mini Q&A! Pytania zadała mi Si! Więc zaczynamy!
Pierwsze 5 pytań pochodzą z serii "co wolisz?".

1. Frugo czy Roko?
Skoro muszę wybrać to raczej Roko. Nie lubię soków...

2. Taniec czy śpiew?
Zdecydowanie taniec!

3. Matma czy Polski?
Matematyka!

4. Obama czy Putin? xd
Raczej Obama.

5. Lampy czy świeczki?
Lampy, ale uwielbiam świeczki zapachowe!

6. Twój ulubiony przedmiot szkolny?
Przyroda ♥

7. Świeczki zapachowe czy bezzapachowe?
ZAPACHOWE! ♥

8. Kiedy odpiszesz mi na msp?
Już to zrobiłam!

9. Chcesz logo? Takie duże, zimowe...
Pewnie, że chcę! 

~*~*~*~
Kontakt

E- mail: ciasteczko3151@gmail.com
MovieStarPlanet: safira987

~*~*~*~

To by było już wszystko, co chciałam Wam w tym poście przekazać. Jeśli chodzi o wszelkie informacje na temat bloga, to poinformujemy Was, wtedy gdy z Lukcią ustalimy wszystkie decyzje. Proszę, bądźcie cierpliwi! Wkrótce podniesiemy tego bloga! Nie możemy się poddawać! Musimy sie ogarnąć! Razem odnowimy tego bloga! Bardzo dziękuję Si, za tego posta. Teraz wiem, że warto walczyć do samego końca! Myślę, że jutro, lub w czwartek pojawi się kolejny post. Do napisania!

~ Wicky


Hehe, ja też mam logo sylwestrowe!

11 komentarzy:

  1. Spoko post ^^

    Na blogu http://msp-oczami-selenaxs5.blogspot.com/ trwa konkurs
    na redaktora zgłoś się jeżeli masz czas i chęci!
    Przepraszam za reklamę..
    ~Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ I nic nie szkodzi! Życzę powodzenia!
      ~ Wicky

      Usuń
  2. Supcio post.
    Też często mam poranną głupawkę.XD
    Uratujemy bloga!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danke ^^ Ja mam co drugi dzień B) Uratujemy!
      ~ Wicky

      Usuń
  3. Dzięki za zrycie mi psychiki tą drugą piosenką Wiki xD
    Świetny post!
    #RatujemyBloga
    NUMA NUMA JEJ! NUMA NUMA NUMA JEJ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! NUMA NUMA JEJ! NUMA NUMA JEJ! NUMA NUMA JEJ! Dziękuję! ^^
      ~ Wicky

      Usuń
    2. Ps: Mam ją ustawioną jako dzwonek do telefonu :D

      Usuń
    3. EJ, ja też chcę mieć ją na dzwonek :c

      Usuń
  4. Mi bardziej to ryje psychikę: https://m.youtube.com/watch?v=OAUtiqYDhEc B))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3