Menu rozwijane

środa, 30 grudnia 2015

Czy wciąż mnie pamiętacie+ Wyniki konkuru na logo!

Siemansom!

Czy ktoś jeszcze pamięta to stare, dobre przywitanie?
Tutaj Cheesek, Rezolla, TaZła, Słodka Cytryna, Ziarenko, xRose itd.. Nie było mnie całe 2 tygodnie- dlaczego? Najpierw brak czasu, potem weny i chęci. Następnie Święta- wyjazd do babci na tydzień. Blog się wali, będzie usuwanie redaktorów, a mnie nie ma. Dopiero teraz łaskawie się pojawiam. Prawda jest taka, że tylko widniałam w tej rubryce, nic więcej. Nie chcę tak, wszystko się zmieni! Proszę dajcie mi drugą szansę (to do Adminek) .
Przejdźmy do notki. Na start pokażę Wam prace, które otrzymałam od uczestników konkursu na logo. Zgłosiło się na serio, sporo osób, a prace wysłały tyko 2 dziewczyny- Siirii, oraz Safira987
Cieszę się, że wzięłyście udział.
No to jak? Pokażę ich prace, w końcu te dzieła powinny ucieszyć także wasze oczy.

Logo od Safiry987

Logo przedstawia moją postać grającą na ukulele (dobrze napisałam?) , czyli małej gitarze. Tło logo jest złoto- brokatowe. Czarna choinka znajduje się na drugim planie, po prawej stronie podpisu. Czcionka ma ozdobny krój, co bardzo mi się podoba. Nie ma tu mojego nicku, ale bardzo mi to nie przeszkadza. Tekst napisany w moim ukochanym języku, informuję, iż autorka obrazka składa mi życzenia związane z Sylwestrem i Nowym Rokiem. Dolny podpis pokazuje, kto składał życzenia. Jak dla mnie całość jest genialna, ale mogłaś napisać, dla kogo robisz pracę, czyli np.: wishes Pavary, to Sweecia 2014. Mimo tego jednego błędu, wszystko jest jak najbardziej w porządku.

Logo od Siirii

Na tym obrazku widzimy już więcej szczegółów. Na samym środku pojawia się pasek w kolorze białym. Napisany jest na nim nick mojej lalki, oraz imię. Oczywiście, jako że to pierwsze jest ważniejsze, autorka dodała gwiazdki w kolorze szarym, po obu tego bokach. Movie Star znajduje się oczywiście za paskiem, po obu stronach pracy. Różnicę stanowi to, że z prawej strony jest duża, a z lewej malutka. Tło to fioletowo- lawendowa ściana, która dzięki odpowiedniemu wycieniowaniu z jednej strony jest już czarna. Idealnie pasuje do mojego looka. Cytat składa się z wielu czcionek i choć osobiście nie preferuję tej techniki jak dla mnie tu świetnie się to sprawdza! Test po przetłumaczeniu z angielskiego na polski głosi: Nie mieszkaj w przeszłości, nie marz o przyszłości, lecz skoncentruj umysł na chwili obecnej. Przy ostatnim słowie, czyli 'moment' szara strzałka wskazuje na to. Praca podobnie jak poprzednia jest wspaniała, nie mam uwag.
Wyniki
Jako, że zgłosiły się tylko 2 osoby, zmienię trochę nagrody.
1 miejsce- 5 prezentów z mojej szafy, 2 rzeczy z LŻ., obejrzenie 7 filmów, obejrzenie 4 artbooków, 2 grafy, miły wpis do KG.
2 miejsce- 3 prezenty z mojej szafy, 2 rzeczy z LŻ., obejrzenie 4 fimów, obejrzenie 4 artbooków, miły wpis do KG.
To w końcu kto wygrał?
2 miejsce zajmuje...
!!! Safira987 !!!
Serdecznie gratuluję!
Skoro tak chyba już wiesz, że pierwsze miejsce zajmuje...
!!! Siirii !!!
Również bardzo gratuluję!
Nagrody wyślę dopiero po Nowym Roku, tak mniej, więcej w pierwszym tygodniu.
Zakończenie
Niestety, ale ta notka dobiega końca. Nie martwcie się, bo jutro znów się spotkamy! Zamierzam ratować bloga, wynagrodzić Wam długą przerwę, oraz zrealizować wszystkie materiały do postów, które przygotowałam.
To tymczasem!
Pożegnam się cudnym logiem zwyciężczyni :)

6 komentarzy:

  1. Oba loga są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że słusznie wygrała Siirii. Ja się nie postarałam. A mogłabym zzrobić dla Ciebie logo? Tak ogólnie?
    ~ Wicky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to? Zrobiłaś śliczną pracę i mi się bardzo podoba! Jak chcesz, możesz zrobić. Nick znasz, zaproś mnie do znaj.

      Usuń
  3. Myślałam, że ci się nie spodoba, lel. Mega zaskoczenie, dzięki ^^ Safira, twoje logo było śliczne!

    ~Siirii

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3