Menu rozwijane

czwartek, 31 grudnia 2015

Poradnik #1 - Jak zrobić Logo? + Będę się częściej udzielać?

Hej!

Z tej strony Wiki! Dziś jest 31 grudnia, co oznacza, że jest to mój ostatni post w tym roku! Przychodzę do Was z pierwszą częścią poradnika! Tak, zdecydowałam się dodać dwie nowe serie, i poradnik jest jedną z nich. Drugą serią, którą chciałabym prowadzić, jest HoN. Jednak do Was należy decyzja czy chcielibyście tą serię czytać. Nie wiem, czy jest sens ją prowadzić, bo z Lukcią mamy plany na konkurs na redaktora. W związku z tym, głupio by było zaczynać nową serię, skoro jak przyjdzie nabór, to będę ją musiała, zakończyć, aby inne osoby mogły ją prowadzić, no nie? Jednak, zanim przejdę do tematu posta, chciałabym Wam, redaktorom i czytelnikom życzyć;

Szalonego Sylwestra,
 dużo szampana Piccolo,
 bardzo dobrych ocen w szkole,
 no i aby Wasze najskrytsze życzenia się spełniły!

Ech, nie jestem dobra w składaniu życzeń... Dlatego zacznę już moją wersję poradnika.

1. Pierwsze co musimy zrobić to stworzyć artbook, z naszą lub czyjąś MovieStar. Pamiętajcie aby najlepiej było białe tło, oraz animacja! Powinno to wyglądać mniej-więcej o tak:


2. Teraz należy tylko zrobić sceerena (przepraszam, ale nie wiem jak to się pisze) naszej MovieStar. A jak to zrobić? Ja osobiście robię to tak; wchodzę w "start" >> wyszukuję " Narzędzia Wycinane" >> Otwieram i zaznaczam wybrany fragment, i go zapisuję. Po wykonaniu tej czynności powinniśmy uzyskać takie coś:


3. Teraz wchodzimy na tę stronę: sumopaint.com . Tak dla informacji to stronka jest w języku angielskim, ale możemy ustawić sobie język polski, klikając na lewą, górną flagę. Już możemy wykonać wycinanie naszej Ms. A oto jak to zrobić.


Wypieramy opcję "Plik", a następnie "Otwórz z Mojego Komputera". Po naciśnięciu, przeniesie nas do Biblioteki komputera. Szukamy naszej MovieStar i ją wybieramy, klikając otwórz. Tym razem pojawimy się znowu w programie, ale z naszą Ms. I co teraz robimy? Po boku mamy taki jakby "Pasek Narzędzi". Wybieramy w nim różdżkę, i klikamy nią na nasze białe tło. Kiedy klikniemy na naszej klawiaturze klawisz "Backspace" usunie nam tło. Powinniśmy uzyskać tło w szaro-białą kratkę. Gdy usuniemy już całkiem białe tło, to możemy zrobić obrys naszej postaci. A robimy to tak:


Przenosimy się znowu na pasek u góry, i wybieramy opcję "Warstwa". Gdy już wybierzemy nasza opcję to wybieramy kolejną, czyli "Efekt Warstwy", gdzie pojawią nam się dodatkowe opcję, ale my wybieramy "Obrys...". Powinno nam się wyświetlić takie coś:


Jak widzicie, pozaznaczałam różnymi kolorami pewne opcję, które są nam najbardziej potrzebne, więc teraz czas na objaśnienia kolorystyki. Kolor czerwony - tutaj zmieniamy widoczność naszego obrysu. Ogółem to tutaj nic nigdy nie zmieniam. Kolor niebieski -  tu zmieniamy grubość obrysu. Początkowa grubość to 10, ale ja poszerzyłam go o jeden wzwyż. Kolor czarny - klikając na ramkę z kolorem pojawi nam się paleta barw, gdzie możemy wybrać dowolny kolor obrysu. Ja wybrałam tutaj kolor biały, gdyż wydaje mi się najbardziej uniwersalny. Gdy wszystko już sobie ustawimy, klikamy "OK". I proszę, już mamy wszystko czego na tej stronce potrzebowaliśmy. Teraz pozostało nam już tylko nasze dzieło zapisać w następujący sposób: klikamy "Plik" na górnym pasku i wybieramy "Zapisz na dysku twardym...". >> Pojawi nam się ikonka, gdzie możemy nazwać, oraz zapisać naszą MovieStar, ważne aby zapisać ja w trybie "PNG". >> Gdy wykonamy już tę czynność przeniesie nas do biblioteki komputera, gdzie zapisujemy ponownie naszą postać. Teraz mamy już zapisaną i skończoną naszą Movie Star. Pozostało nam wybrać tło i połączyć jakoś wszystko w całość! Przechodzimy na kolejna stronę, a mianowicie picmonkey.com . Klikamy na samej górze "Edit" i wybieramy nasze tło. Teraz robimy o tak:



Nasze oczy kierujemy na bok, gdzie jest pasek taki jakby pasek narzędzi. W nim, wybieramy tego uroczego motylka. Jak już to zrobimy, na górze znajdziecie pasek z napisem "Your Own".


Pewnie, teraz każdy mądry człowiek domyśli się, że to klikamy. Tym razem ukaże nam się Biblioteka komputera, gdzie ponownie szukamy naszej MovieStar i ją wybieramy. Teraz dostosowujemy ją według naszego upodobania i zaczynamy bawić się banerami, efektami, stylem czcionki, oraz dobieramy do całości cytat i podpis. Mi moje logo wyszło o tak:


Powiem szczerze, że nie jest aż tak źle. Mi się podoba, a to najważniejsze, no nie? Zastosowałam tutaj efekt  "galaxy", banner - wstążkę, oraz oczywiście tekst i dodatkowo buźkę z okularami. 

***
Chcę w tym ostatnim poście na ten rok, podziękować wszystkim, którzy robili dla mnie loga, a oto i one:

Logo od Aleksy 

Logo od Cheesek

Logo od Domy

Logo od Zosi

Logo od Siirii

Logo od Sisi

Logo od Szakiry Lopez

Ech, niestety to chyba wszystkie, które posiadam w swoim folderze. Wiem oczywiście, że było ich dużo więcej, ale nigdy nie pamiętam, aby wszystkie od razu zapisywać. Jednak za każde logo naprawdę Dziękuje, dziękuję, za to, że znajdujecie chwile, aby je dla mnie zrobić. ♥

~*~*~*~
Kontakt

E-mail: ciasteczko3151@gmail.com
Msp: safira987
Skype: wiki3151

~*~*~*~

Teraz, nadszedł koniec tego jakże ciekawego posta. Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam się on spodobał, a co niektórym nawet i przydał. Jestem Wam ogromnie wdzięczna za tyle komentarzy pod moim ostatnim postem! Nie myślałam, że aż tak Wam się spodobał. Chciałam Wam jeszcze powiedzieć, że naprawdę, będę starała się pisać posty bardziej regularnie. Postaram się naprawdę często pisać posty. Nie mogę teraz wszystkich zawieść, nie teraz. 

~ Wicky

4 komentarze:

  1. Szczerze? Piszesz super notki! Na emili jest konkurs, może byś sprobowala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Zosią. Piszesz świetne posty..

      Usuń
    2. Serio? Nie wiem czy się tam nadaję... Ale spróbować można, no nie? Dziękuję, że tak myślicie ;*
      ~ Wicky

      Usuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3