Menu rozwijane

niedziela, 27 grudnia 2015

Co dostałam na święta?

Hi guys, today I going to write a post.
Hah.. Tu Ja.
Mój angielski jest super, a mózg zaś mi dowala (nie, nie odwala).

Jak wam minęły święta? Mi świetnie! ♥ W dzisiejszym poście opiszę prezenty, jakimi zostałam obdarowana.
Jesteście ciekawi?
Prezenty będę wymieniać po kolei co mi się najbardziej podoba od danej osoby.
Ciocia
  Jak co roku, muszę powiedzieć, moja ciocia postarała się bardzo.
1. Pierwszą rzeczą jaką dostałam od cioci i podoba mi się najbardziej woda toaletowa ''SunFlowers woman'' Elizabeth Arden 30ml. Woda (przepraszam za powtórzenia) uwiodła mnie swoim zapachem słodkich kwiatów, a ściślej słoneczników. Można ją zakupić na stronie internetowej i-perfumy.pl lub drogeriach takich jak super-pharm. Z tego co wiem ich koszt wacha się między 35 a 50 zł.
2. Trudno mi się było zdecydować co wybrać na to miejsce, ale wybrałam bransoletki. Pięć sztuk; trzy srebrne, jedna beżowa oraz jedna w kolorze pudrowego różu. Okrągłe z usztywnianej ''siateczki''. Ślicznie prezentują się na ręce razem, jak i osobno. Jeśli chcecie je podpatrzyć przed wstawieniem przeze mnie zdjęcia z nimi tutaj możecie wpadać na mojego instagrama do którego link zamieszczę poniżej. Ich koszt wynosi 20zł. i został zakupiony w H&M (heh, niema to jak zamazywać cenę ''przeźroczystym'' markerem ;P).
3. Trzecie miejsce otrzymuje przecudny biały lampionik z gwiazdkami którego zdjęcie możecie również znaleźć na instagramie. Został zakupiony w HomeAndYou za 20zł. (ten sam marker xD)
4. Tutaj już się nie zdecyduję. Czwarte miejsce zajmują kalendarz i pudełeczko na na przykład biżuterię. Kalendarz jest z bajki Disneya ''Frozen'' (tłum. Kraina Lodu) z cudownymi kolorowymi ilustracjami oraz naklejkami wraz z kolorowanką w prezencie. Pudełko jest drewniane, jasno brązowe z aniołkami i serduszkiem na przodzie.

Babcia
  Tutaj również dostałam wykwintne prezenty.
1. Super ciepłe skarpety prawie do kolan. Różowe z napisem SnowBoard. Bardzo się przydadzą na łyżwy oraz filmowe zimowe wieczory.
2. Piżama z sowami. Długi rękaw, długie spodnie. Śliczna ♥
3. Długopis - cztery kolory; czerwony, zielony, niebieski i czarny. Już się znalazł w moim piórniku szkolnym :).

Prócz tego
To jeszcze nie koniec! Od rodziców dostałam pieniądze, z czego od taty do wydania na to, co chcę.

A odycze ?
Też są!
1. Olbrzymie toffifee (45 sztuk),
2. Cztery paczki żelków,
3. Dwie paczki pianek,
4. Czekoladowy, duży mikołaj.

***

Nie chcę, abyście pomyśleli, że się chwalę. Napiszcie w komentarzu co wy dostaliście od Aniołka ♥.
 Kolejną sprawą jest loteria! W kolejnym poście wylosuję 1 numerek i osoba która go napisze w komentarzu otrzyma rzecz z listy życzeń. A więc piszcie numerki od 1 do 20.

♣♣♣
 Instagram: https://www.instagram.com/magojta/
SnapChat: magojta
MSP: sasanana
E-mail: sana.sia@wp.pl
Wyślij mi logo! 

 ♣♣♣ 

Paa :*


  

11 komentarzy:

  1. Oki.
    Numerek: 1
    Nick martyna lol 12345

    OdpowiedzUsuń
  2. Spk post.
    Ja dostałam jak co roku słodycze i pieniądze na swoje wymysły XDD + mały upominek.

    Numer 3
    Nick Calies

    ×C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak dostaję pieniądze to mogę wydać tylko te, które dostałam od taty :c
      `.Si

      Usuń
  3. Fajny post c:
    Nr: 12
    Nick: aniolek 100%

    ~K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że podobają ci się posty ''tej okropnej, wrednej kłamczuchy'' xDD
      `.Si

      Usuń
    2. Tak jakoś wyszło :v

      ~K

      Usuń
  4. Fajny post, ja jak co roku dostałam pieniądze, no nie będę się chwalić ile, ale spora sumka.
    Nick - Selenne
    Numerek - 5

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3