Menu rozwijane

niedziela, 31 stycznia 2016

Looki#1

Yo,
Tak tu ja, ta która się zgłasza, a potem prawie nic nie pisze. 
Przepraszam, miałam problemy z internetem. Było ciężko, ale teraz jestem na feriach w górach.(Darmowe wi-fi X'D)
No dobrze, przejdźmy już do posta. Dzisiaj postanowiłam zrobić trzy looki, tak poprostu.
Zacznijmy więc:

 Look 1:
  
OCENA OGÓLNA:
Chciałam tu zrobić taką "luźną dziewczynę"
Czy mi to wyszło? - myślę, że nie jest najgorzej, ale mogło być lepiej. Kolory są dobrane odpowiednio i zgrywają się ze sobą. Cena dosyć droga jak na pięć rzeczy. Dałabym: 6,5/10
PS. Zapomniałabym outfit jest dla użytkowników z statusem: "VIP".
WŁOSY:
Uwielbiam je! Są one moim faworytem w tym look'u. Jest to fryzura z dwoma rozwalonymi koczkami po bokach. Postawiłam tu na nienaturalny/farbowany kolor włosów - czyli niebieski z pasemkami blondu. Prezentują się one jak najbardziej w porządku. Zdecydowanie: 10/10
GÓRA:
Górę stanowi czarna bluzka z krótkim rękawkiem, oraz zawiązaniem u dołu. Znajduje się na niej ciemno-niebieski nadruk o treści, której nie mogę obecnie rozczytać. :') *Wspaniała grafika*
Nie pasuje mi tu ona dlatego dam mocne: 2/10 
DÓŁ:
Dołem są poszarpane jeansy, w jasno niebieskim - często spotykanym przy tych spodniach kolorze. Dałam je tu ponieważ dziury w spodniach kojarzą mi się z okresem "buntu". Jednak widzę tu lekkie  niedociągnięcie, którego nie jestem w stanie do końca zinterpretować. Więcej już chyba o nich nie powiem dlatego daję: 7/10
BUTY:
Creepersy, ehh... jak ja chciałabym je mieć właśnie w takim kolorze. Są poprostu cudne! No, i do wszystkiego pasują. Poprostu nic dodać, nic ująć: 10/10
DODATKI:
Z akcesorii widzę tu tylko okulary, które także świetnie się sprawują. Dodają one takiego wakacyjnego uroku (?) 10/10
PODSUMOWANIE:
45,5/60

Skład:




Paleta kolorów:

czarny-włosy
różowy-bluzka
zielony- buty
Reszty nie zmieniałam



Look 2:
OCENA OGÓLNA : 
Look ten dla odmiany jest dla "zwykłych" użytkowników MSP. Jest on również w wakacyjnych kolorach. Owy outfit także nie jest tani, jednak podoba mi się. 8/10
WŁOSY:
Są one w kolorze bodajże łososiowym. Fryzura ta jest jedną z moich ulubionych. Wiem, opis jest krótki, ale co poradzić? 10/10
GÓRA:
Górą jest bluzka z pierwszej strony top. (chyba) Postawiłam tu na kolor miętowy, który bardzo mi się podoba. Krój jej jest dosyć prosty. 10/10
DÓŁ:
Te spodnie! OMG *.* (emotikonki atakują.) No nie ma szału, zwykłe spodenki z wysokim stanem, o kolorze jasnych jeansów. A tak naprawdę, to mega mi się podobają. 10/10
BUTY:
Tu także są to creepersy, jednak nie wiem,  co mi zrobiono z oczami podczas dobierania kolorów. Szkoda słów... I w ten o to sposób zepsułam kolorystykę tego look'a. 3/10 (bo jednak trafiłam w kolor zielony. XD)
DODATKI:
Dodatkiem jest tu jedynie czarna kokardka, w białe kropki. Fajna no: 10/10
PODSUMOWANIE:
51/60 - troszkę lepiej.

Skład:



Paleta kolorów:
 czarny-włosy
fioletowy-buty i bluzka
łososiowy-kokardka
Reszty nie zmieniałam


Look 3:
 
OCENA OGÓLNA:
Chciałam,  aby ten outfit miał charakter romantyczny, taki na walentynki. Muszę przyznać, że wyszło lepiej niż myślałam. Cena, eh... już się nie wypowiem. 9/10
WŁOSY: 
Kolejne włosy, które ubóstwiam. Są one takie realne (?) Postawiłam tym razem na jeden z naturalnych kolorów, czyli blond 10/10
SUKIENKA:
Jest to bardzo ładna sukienka w kolorze czarnym, oraz z czerwonymi serduszkami, idealnie trafiającymi w walentynkowy nastrój. Nie pasuje mi jedynie "to coś" na rękach i na dekolcie, jednak po zmienieniu na kolor beżowy nie rzuca się to w oczy. (Chyba. No w każdym razie nie tak bardzo, jak przedtem.) 18/20
BUTY:
Są to czarne obcasy, które pasują tu idealnie, oraz dodają kobiecości. 10/10
DODATKI:
Tu także dominuje tylko jeden dodatek, tym razem są to "uszy" wyplecione z włosów. Dałam je, ponieważ bez nich wydawało mi się tak pusto. 8/10
PODSUMOWANIE:
55/60 - czyli ten look wypadł najlepiej.



Skład:
Ugh. Przepraszam, że piszę inną czcionką i na środku, ale blogger mi wariuje. 


Paleta kolorów:
Fioletowy-sukienka
Żółty- buty i "uszy"
Zielony-  włosy

No dobrze, ja już idę. 
Papatki c;

 
PS. Tu jest pięknie. *O* Zazdroszczę wszystkim, którzy mieszkają w Tatrach.

  ~DomNaa 

6 komentarzy:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3