Menu rozwijane

niedziela, 28 lutego 2016

Wracam?

Hej, tu ja, Klaudia. Tak, nie pisałam postów, ponieważ mam przerwę, ale chcę podratować tego bloga. Mam też małą informację-zmieniam konto na którym będę pisała, tak. Ostatecznie tam będę pisała. E-maila podam na priv. Zrobię krótki tag, żeby nie było tak pusto.
1. Ulubiony napój z Starbucks'a?
Uwaga, nigdy nie byłam w starbucksie. Hańba..wiem. Plz, don't hate me (Hihi, chwalę się angielskim).
2.Ile czasu zajmuje ci sie przygotowanie rano?
Pisałam w tagu o szkole, ale gdzieś 30-40 minut można liczyć.

3.Ile zdjęć robisz sobie dziennie?
Haha, zależy. Ściągnęłam dziś viva video i zrobiłam dziś więcej filmików, niż zdjęć.

4.Ile masz obserwatorów na instagramie? I ile masz zdjęć? 
Instagrama nie mam ściągniętego, może założę dla was ^-^
5.Czy nosisz tą samą rzecz po kilka  razy?
Tak nie jestem jak moja siostra..Kupuję rzecz, a potem jej nie nosi, no chyba że założy 1-5 razy

6.Czy jesteś rasistką?
Nie, nigdy nie byłam i nie jestem. 
7. Czy kiedykolwiek powiedziałaś 'OMG' lub 'LOL' na głos?
A kto nie powiedział? To są typowe teskty fejmów, chyba każdy o tym wie.
8. Instagram, Twitter czy Tumblr?
Mam wszystkie portale, żadnego nie używam. Ale twitter odpada, chyba wybieram insta. 
9.Jak spędzasz większość swojego czasu?
Siedząc na sso, msp, tfm itp. Oraz rysując. Jeszcze szkoła zajmuję 7 godzin ;-;
10. Ulubieni blogerzy/youtuberzy ?
Pamiętam moje czasy 'fazy' na banshee. Teraz jej nie mam. Oglądam youtuberów, którzy kręcą msp (Czyli ntlew, Pattie itp.)
11. Jak często malujesz paznokcie?
Rzadko. Do szkoły nie mogę malować. Kiedyś kochałam zapach lakieru/zmywacza, teraz go nienawidzę. 
12.Czy jesteś zakupoholiczką?
Nie, wręcz przeciwnie-Nienawidzę chodzić na zakupy. Moda nie jest mną o-o
13. Masz dużo ubrań? :)
Nie wiem. Ale mg powiedzieć, że mam średnią ilość.
14.Czy robisz zdjęcia jedzeniu przed zjedzeniem go?
Czasami. Zdjęcia pączków, kotletów, frytek, trochę zajmują miejsca w mojej galerii.
15. Masz makijaż codziennie?
Nie, nie maluje się.
16. Jakie są twoje średnie oceny w szkole?
Ok. Mam bekę z Malwiny, która nazywa mnie kujonem. Przecież wgl nie spędzam czasu na czytaniu, przerabianiu tematu. Sama nie wiem, czemu mam dobre oceny.
17. Jak zazwyczaj układasz włosy?
Wiąże je w kitkę, czasami mam warkocza lub koka. Lubię mieć rozpuszczone, ale nienawidzę ich rozczesywać.
18.Czy zawsze wyglądasz reprezentacyjnie?
Zaznaczam, że chyba nie :x
Nie mam czasu, na pisanie postu o MSP, jak Si wspominała, blog może być o życiu. Ja się żegnam, pa! ^-^
 

4 komentarze:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3