Menu rozwijane

niedziela, 28 lutego 2016

Cze!


Jak leci? Z tej strony Patrycja. Przypuszczam, że mnie kojarzycie... Pisałam kiedyś tutaj. No dobra, moje posty BYŁY ( bo już nie są) trochę na odwal się. Przyznaję... A teraz, anonimku, który napisałeś o mnie " ta idiotka Patka" ujawnij się. Choć w sumie... lepiej dla Ciebie, jeśli przeprosisz :D.
===== 
Dobra, napiszę teraz krótko o sobie; bo pewnie większość o mnie już wiecie.
  1. Rysuję mangę.
  2. Jestem Potterhead.
  3. Jestem Ślizgonką ( pozdro dla kumatych)
  4. Ale jestem tak mądra, że powinnam być w Ravenclavie.
  5. Rysowanie to moja pasja,
  6. podobnie jak czytanie książek.
  7. Ubieram się najczęściej w rurki i bluzki.
  8. Mam młodszego brata i świnkę.
======
Właściwie powinno to być tyle... bo to post powitający... Także... no.





Pisała:


4 komentarze:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3