Menu rozwijane

sobota, 27 lutego 2016

....

Hej,
Tu Ola. Ten post będzie krótki. Chciałabym poinformować was, iż odchodzę z wszystkich blogów o tematyce MSP. Będę jedynie czasem wpadać i komentować. Znudziła mnie ta gra, dlatego wolę odejść niż pisać na siłę. Jestem w szóstej klasie i nie długo czeka mnie sprawdzian szóstoklasisty, a chcę dostać się do gimnazjum na wysokim poziomie, potrzebuję więcej czasu. Nie kończę jednak z blogowaniem, lecz już nie są to blogi o "różowej gierce". Przepraszam, jednak każdemu się kiedyś owa gra znudzi, u mnie stało się to właśnie teraz.
Podziękuję jeszcze tylko Lukci, że dała mi szansę, no i oczywiście czytelnikom za motywujące komentarze. 
Paa :*
Po raz ostatni....
~DomNaa

18 komentarzy:

  1. Nie no, super! Ten blog nie ma już żadnych szans, ostatnia nadzieja wygasła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha, żal mi cię suko.
    (Ktoś na literę ,,P,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś znowu się podszywa pod Patkę? To nie ona, znam ją i ona nie przeklina tak :')

      Usuń
    2. Co prawda doskonale nie znam Patki, ale widzę, że się zmieniła. Mmyślę, że nie napisałaby takiej rzeczy... i nie wierzę , że. to ona.

      Usuń
    3. Jprdl -.-
      Nie wiedziałam, że jestem tak sławna, że ludzie się pode mnie podszywają.

      Usuń
    4. Nie suko, nie jesteś sławna.

      Usuń
    5. A, to szkoda, bo Ty zaraz będziesz :)

      Usuń
  3. Teraz to już wam się całkowicie blog rozsypał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem... Tego nie da się już uratować...

      Usuń
    2. Lukcia... Może się pogodzimy?
      Mogłabym pomoc troche... Chociaż będzie to 3 blog to może pisałabym 2 razy w tyg...

      Usuń
    3. Albo zajmowalabym sie szata graficzna...

      Usuń
    4. Może dobry pomysł...
      ~Little me

      Usuń
    5. Co na to Lukcia?

      Usuń
  4. Nie no (: SPRÓBUJĘ dziś napisać posta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje wszystkim którzy chcą pomóc! Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo mi pomagacie! Odniosę się do koma Patki i Wiki - oczywiście że możecie pomóc. Postaram się dziś dodać was do załogi :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3