Menu rozwijane

niedziela, 6 marca 2016

LBA Challenge

Hej tu ja, dziś zrobię LBA Challenge, ale najpierw małe info c:
Będę pisała tu czasami, ponieważ zostałam administratorką bloga MSP i nie tylko, czyli szalonemspimy. Zrobiłam tam konkurs na redaktora, śmiało zgłaszacie się :3 Okej, przejdźmy do challenge'a.
Czy rodzice wiedzą, że blogujesz?
Ymm...Tak XD Bo jak masz siostrę, która ciagle o tym mówi ;_;
W co jesteś obecnie ubrana?
W ciuchy...XD
Jaka jest twoja najgorsza wpadka w szkole?
Idk :')
Jak długo piszesz post?
Zależy, tag piszę gdzieś 15-30 min, a post 1-2 godziny :3
Książka czy Film?
Zdecyduję się na film. Film pokazuję, jak wszystko wyglądało, jest dla mnie odrobinę ciekawszy.
Najdziwniejszy sen jaki ci się ostatnio śnił?
Był on wtedy, kiedy pierwszy raz miałam wziąć mój telefon do szkoły (u nas jest zakaz nawet na przerwie, ale i tak grałam lmao). I w tym śnie dyrektorka rozmawiała z pielęgniarką i mówiły, że muszą zrobić ostrzy rygor z tym :'D
Czy posiadasz zwierzęta w domu, jak tak, to jakie?
Tak. Psa, dwie świnki morskie...i to tyle.
A więc nominuję...






*WERBLE, JEDNĄ OSOBĘ*









MOŻE KONIEC?





NIE ZGAPIAJ OD INNYCH REDAKTOREK/ADMI :'(







OK ;/ 







Truskawka IKoci-Swiat-WG-Nastolatki.blogspot.com
Oczywście też możecie zrobić ten tag, ale z tymi pytaniami
v
v
v
Ile masz oblicz? 8)
Uważasz się za extra osobę?
Lubisz aroganckich ludzi?
Co myślisz o Adele-Hello?
Na ile % jesteś szalony?
Jesteś łatwowierny?
Od kiedy pasjonujesz się blogowaniem?
Twoja ulubiona gra?
Piłeś/Piłaś kiedyś kawę?
Lubisz horrory?
To na tyle, baj baj :**
 

3 komentarze:

  1. Mnie emotek błagam Cię...
    Najlepiej w poście nie używaj w ogóle emotek, a jak już to tylko jedną...
    /~Ktoś

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, lecz używaj mniej emotek.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3