Menu rozwijane

wtorek, 9 lutego 2016

Oceny znanych osobistości na MSP. #1

Yo,
Tutaj Ola. Dzisiaj przychodzę do was z postem w, którym jak mówi tytuł oceniać będę znane/rozpoznawalne osoby na MSP. "Gwiazdy" naszej planety będę oceniała według rankingu lvl'owego, lub jak ktoś woli według highscores.  W każdej części będzie jedna osoba, lecz myślę, że post będzie i tak w miarę długi.
Co idzie pod ocenę?:
Najpierw opowiem trochę o owej "sławie". Od kiedy gra, który ma lvl, pokażę też, co o owej osobie mówi źródło wiedzy o grach: "Wiki".
Ocenie też wygląd profilu. tzn. Jak MS jest ubrana?, co ma napisane w statusie?, jaką ma animacje?, kogo ma na miejscu: "najlepszych przyjaciół" oraz  w "serduszku".
Następnie ocenie look, film i Artbook stworzony przez nią/niego, oraz jej biografię, jeśli takową posiada.

Pierwsza osoba wdług rankingu to:
juna13
Tak w ogóle, to nie wiedziałam, że przebiła ona się aż na sam szczyt highscores! Naprawdę jest to nie mały wyczyn.
 (kliknij, aby powiększyć)

Ma ona 66 lvl, co według nazw poszczególnych lvl'i oznacza: "Cenna Movie Star" Posiada ona prawie dziewięć milionów sc. (dokładniej: 8 862 889) Liczba ta dalej rośnie, ponieważ filmy juny mają dużą oglądalność. Rekord to aż: 11291 wyświetleń.

Zobaczmy co o owej osóbce mówi jakże zacna Wikipedia gier:

Juna13 - moviestar grająca od lutego 2013 roku. Dość szybko zdobyła 65 a potem 66 poziom. Z charakteru jest bardzo miłą osobą, która w razie potrzeby pomoże. Często poleca filmy innych, bliskich dla niej użytkowników. Robi tak zwane "seki" (krótkie filmiki mające na celu zarobienie dużej ilości StarCoins i fame), o różnych tytułach i treściach, między innymi - "Zagadka" oraz "Prawda juny13", jednak produkuje je bardzo rzadko, co kilka miesięcy. Bardzo szybko wybiła się na szczyt rankingu, w którym obecnie zajmuje pierwsze miejsce.


Profil juny:

 Dziewczyna ma obecnie plakietki "Vip", "Judge" oraz "Celeb". Jej chłopakiem w grze, a zarazem najlepszym przyjacielem jest: 1szymon102. (bez kropki) W miejscu przyjaciół znajdują się także: Heja1951, oraz ary73
 Status:
W statusie juna ma cytat: "Czas leczy rany, ale nie pamięć" Jestem fanką cytatów, więc jest to u mnie plusem. Oprócz tego gwiazda informuje, (?) że chłopak, który jest u niej w serduszku, (1szymon102) ma "supcio" filmy. Wszystko poza słowem "filmy" jest napisane dużymi literami. Minusem jest tu brak polskich znaków. Za owy status dam ocenę: 8/10
Ubiór:
Outfit nie za bardzo przypadł mi do gustu. Dominuje tu zdecydowanie kolor czarny, jednak można dostrzec też kolory: biały oraz bordowy/czerwony. Falowane włosy w kolorach czarnego oraz bordowego są upięte bardzo elegancko i szykownie. Można znaleźć na nich białą opaskę(?) w kształcie gwiazdek, obok których są trzy kolczyki pod kolor. Trochę niżej widać czarny, unikatowy top z rękawami oraz nadrukiem bodajże białego króliczka. Jeszcze niżej dostrzegamy ciemne spodnie z "rozkloszowanymi" i przyciętymi  nogawkami, oraz futerkowym paskiem w tym samym kolorze. Na samym dole widać buty na obcasie w tym w kolorze jasnej szarości i odrobince czarnego. Całość dopełniają zazwyczaj czarno-białe unikatowe tatuaże. 5/10
Animacja:
Jest to animacja z obecnego konkursu: "Safer Internet Day 2016"  Nazywa się ona: "Holding the Globe", co według tłumacza oznacza - Trzymać globus, czy coś takiego. Kosztuje ona 500 sc, i jest wyłącznie dla użytkowników posiadających plakietkę: "Vip" Podoba mi się ona. 10/10

Film:
Najpopularniejszym filmem juny jest film pt. "1 ZASADA JUNY13" ma on, jak już pisałam 11291 wyświetleń 






Juna13.PNG
Jest to skekundówka, w której występuje tylko jedno zdanie: "Zawsze pamiętaj o tych, co pamiętają o tobie - to najważniejsze!" Jest to jakże mądre zdanie, oraz pasuje do tytułu, aczkolwiek spodziewałam się filmu. No trudno. Tło jest kolorowe, oraz przyciąga uwagę. W seku występuje osiem osób. Cała projekcja trwa 14 sekund. 5/10


Artbook:






Artbook nosi tytuł: "Wymienię na inne uni" dostał on 466 love it, 240 komentarzy, oraz dał junie 4641 fame. Autorka pokazała unikaty, za które może się wymienić innymi ubraniami z tego gatunku.
Brakuje mi tu jakiegoś napisu, warunków itp. Tło też niezbyt mi się podoba, przedstawia ono bodajże fioletową scenę z żółto-pomarańczowymi światłami po obu stronach "arta", która nawet pasuje do pokazania unikatów. 6/10

Look:


Look uzyskał pięć love it, co jak na osobę zajmującą pierwsze miejsce w rankingu jest mało. Outfit  od pierwszej chwili  kojarzy mi się z magią. XD Kolorystyka jest tutaj jak najbardziej w porządku, nie pasuje mi jednak połączenie kolorystyczne włosów z bluzką, czy chociażby skarpetami. Związane w kitkę  na czubku  głowy włosy, w kolorze bladego fioletu, oraz czerni komponują się  naprawdę dobrze. Przeszkadza jedynie brokat, który chyba był razem z włosami. Bluzka jest dosyć prosta, dwu kolorowa. Wygląda mi na unikat, aczkolwiek nie jestem tego pewna. Zapinana jest na srebrne guziki, które uzupełniają owy element ubioru. Niżej jest złoty pasek, który niestety nie przypadł mi do gustu. Ojeju, zauważyłam coś na kształt majtek, czy cokolwiek to jest? (XD) No jak ja mam to ocenić...? W każdym razie, dobrane kolorystycznie. Hehe. No i przechodzimy do czegoś, co mnie po prostu aż  razi w oczy. Te skarpety/rajstopy no, coś w ten deseń. Nie wiem, może niektórym się tu podobają, lecz według mnie psują look. No cóż - mój gust. :') O butach nie powiem nic, po za tym, że są na obcasach w kolorze fioletowym, nie wyglądają źle, lecz kolor jak zwykle mi się nie zgadza. Jako dodatki, widzę tu;(oprócz paska) tatuaże, gwiazdkę, kolczyki, oraz "to coś" na głowie. Tatuaże w kolorze czarnym przejdą, biała gwiazdką też. "To coś" natomiast ładnie komponuje się z paskiem. Zostały kolczyki. No, właśnie i tu się zatrzymamy.  Te kolczyki  zgadnijcie co powiem. XD są okropne, no jak tak można. Ale jak wspomniałam wyżej każdy ma inny gust. 6/10



Biografia: 
Juna nie ma biografii. tzn. ma, ale nie wypełnioną. no cóż, nie ocenię. No ok, wstawiła tam swoje zdjęcie, tfu. jakie zdjęcie? Swoją Movie Star. No nie zauważyłam, jednak jest to moim zdaniem zbyt mało aby ocenić. Ale screena dam hehe.

  No, właśnie tak to wygląda. ;)

 Okej, tak właśnie kończę ten post, mam nadzieję, że wam się spodobał.



Żegnam Kochani.
~DomNaa\Ola





9 komentarzy:

  1. Bardzo długi, dopracowany i ciekawy post c:
    A w logu się wprost zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Nawet nie wiesz jak miło mi się zrobiło.

      Usuń
  2. Świetny post xx
    Długi, ciekawy i dopracowany.
    Biografia też mnie trochę zdziwiła xd.

    Ps: Dziewczyny, gdzie posty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Planuje napisać coś jutro.
      ~DomNaa

      Usuń
  3. Świetny post! Widać, że spędziłaś nad nim dużo czasu! ^^

    ~ Wiki/Wicky

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3