Menu rozwijane

niedziela, 14 lutego 2016

TAG: 100 pytań których nikt nie zadaje + ważna informacja


Siemanko!
Post planowałam już wcześniej, ale został zmieniony i usunięta została z niego duża część tekstu. Cytuje mniej więcej co tam pisało:
,,Przeczytałam i pozdrawiam cię śmierdząca adminko. Ktoś kto odchodzi z bloga.''
Droga osobo: Wyobraź sobie że zniszczyłaś mój post i moją pracę. Do tego określenie ,,śmierdząca adminko'' mnie nie rusza. Nie wiem jak ty, ale ja się myję.
Ok, może lepiej przejdźmy do tematu posta. Przygotowałam dla was dzisiaj tag: 100 pytań których nikt nie zadaje.  Prosiłabym o przeczytanie do końca, ponieważ znajduje się tam ważna informacja. Zapraszam do czytania!
******


 1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu? 
 Nie wiem. Naprawdę nie wiem... To trudne! W moim życiu zdarzyło się naprawdę dużo wspaniałych rzeczy i nie umiem wymienić nawet kilku.
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Z zamkniętą! Przecież w szafie są potwory! :O
3. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu?
Nie spałam nigdy w hotelu. #BIEDA
4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
Tak! Zawsze! Szczególnie kiedy naoglądam się jakiś strasznych filmików przed spaniem. Kołdra chroni przed komarami, zimnem i demonami. Nawet w lato, tylko w tedy biorę koc lub jakąś bardzo cienką kołdrę.
5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Co?! Nie! xD
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Raczej nie zdarzają mi się takie sytuacje.
7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Przez rój pszczół. Niedźwiedź by mnie zagryzł a pszczoły ewentualnie użądliły i tyle.
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Raczej nie. Ale lubię je podawać na lekcjach i patrzeć później jak wszyscy sobie podawają tą karteczkę xD Świetna zabawa, do czasu aż nauczycielka nie zwróci uwagi xDD
9. Czy masz piegi?
Nie, ale chciałabym mieć.
10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Zawsze gdy robią mi zdjęcia staram się uśmiechnąć, ale jednak nie robię bo gdy się uśmiecham wyglądam jak psychopatka xD
11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
Wkurza mnie noszenie telefonu do szkoły. Może się ze mną nie zgodzicie, ale mnie to mega denerwuje. Rozumiem zabrać telefon i trzymać go cały czas w plecaku żeby później zadzwonić po rodziców, ale denerwują mnie osoby które zabierają telefon żeby poszpanować najnowszym modelem, Sprawdzić Facebooka albo porobić sobie selfie w toalecie żeby nauczycielka nie zauważyła. To naprawdę irytuje. A was?
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Kiedyś, ale dokładnie nie pamiętam.
13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
Przyznaję się, tak, załatwiałam się w krzakach i to nie raz. Co w tym dziwnego? Nie pamiętam kiedy dokładnie, ale chyba dość niedawno. Załatwiam si ę w krzakach tylko wtedy kiedy jest naprawdę taka potrzeba i w pobliżu nie ma toalety, Jak dla mnie to nic dziwnego.
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
Nie, raczej nie xD Przynajmniej tak mi się wydaje.
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
Oj, nie raz. Dzikie densy przed lustrem, ehh..
16. Czy gryzłeś swoje długopisy/ołówki?
Tak, w 1-3 podstawówki często to robiłam z nudów.
17. Z iloma osobami spałeś w tym tygodniu?
Z sobą i z moją kołdrą. Moja kołdra jako jedyna mnie kocha i rozumie. <3
18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Nie mierzyłam. Ale jest spore. I wygodne. I je kocham. A ono kocha mnie. Ale mój budzik nie potrafi tego zaakceptować ;_;
19. Piosenka tygodnia.
Kocham tą piosenkę! Mogę słuchać jej bez przerwy <3
Heloł, ic mi. Aj łos łonndering in after al wes jers ju lajk tu mit 
20. Czy przeszkadzają ci faceci ubierający się na różowo?
Nie że przeszkadzają... Ale czy tylko ja gdy widzę chłopaka/faceta w różowej koszulce, mam ochotę krzyknąć ,,HA! GAYYY!!!'' Wiem, mam dziwne odruchy xD Ogólnie ja jestem tolerancyjna, tylko wiecie jak wpływa naz mnie nadmiar internetu... :')
21. Czy nadal oglądasz bajki?
Tak, oglądam My Little Pony! Problem?
Ta bajka jest wspaniała <3
22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Nie wiem czy taki posiadam. Mało filmów oglądam.
23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
Zakopałabym go gdzieś obok mojego domu. Wątpie żeby ktoś się domyślił.
24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Kompocik ^^
25. Ulubiony sos do nuggetsów?
Czosnkowy *-*
26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Schabowy z frytkami, tyle mi potrzeba do szczęścia!
27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
Hmm... Chyba Kraina Lodu. Tak, wiem, to bajka, ale ją uwielbiam! Jest taka wzruszająca i ciekawa.
28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
Nie przypominam sobie, nikt mnie nie kocha :c #SMÓTEK #BUL #RZAL
29. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?
Nie, jednak jeżdżę na obozy z harcerstwa. Jak? Moja najlepsza przyjaciółka ma ciocię która jest druhną (w harcerstwie) i zabiera ją na obozy i zabiera mnie też ze sobą. W tym roku jadę na ferie, nie mogę się doczekać! *-*
30. Czy kiedykolwiek pozowałeś nago w magazynie?
Kto wymyśla te pytania? xD Tak, pozowałam nago w każdej gazetce MSP xD
31. Kiedy ostatnio pisałeś do kogoś list na papierze?
Hmm... Nie wiem czy widokówki się liczą, ale jeśli tak, to rok temu na wakacjach.
32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Nie, nie potrzebna mi ta umiejętność xD
33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
Tsaa, na rowerze...
34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
Nie! xD
35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Z ogórkiem i masłem. Moje ulubione.
36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Zawsze jem płatki kukurydziane.
37. Kiedy chodzisz spać?
Tak o 22:30. Maksymalnie o 23:30. Później nie chodzę spać.
38. Czy jesteś leniwa?
I to jak, ale mimo to piszę tego posta dla was!
39. Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?
Za królewnę śnieżkę! Pamiętam to doskonale! xD
40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
Sprawdziłam w necie. Mój znak to koń xD
41. W ilu językach mówisz?
Po polsku. Po angielsku też nieźle mówię.
42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie.
43. Lego czy lincoln lego?
Co to jest to drugie? xD Wolę zwykłe lego.
44. Czy jesteś uparta?
Tak, zdecydowanie. Jeżeli mam jakiś cel, d
45. Leno czy Letterman?
Co? xD
46. Czy oglądałaś kiedyś seriale?
Oczywiście! Oglądam czasami serial ,,Szkoła'' ale to głównie dla beki.
47. Czy boisz się wysokości?
Nie! Często jak wchodzę na huśtawki, słupy czy jakieś inne konstrukcje, zawsze mówią ,,Boże święty, Oliwka zabijesz się!'' xD Nie wiem co takiego strasznego jest w większych wysokościach. Ja tam lubię się patrzeć na świat z góry.
48. Czy śpiewasz w samochodzie?
W myślach. Czy tylko ja gdy słyszę jakąś piosenkę w radiu to od razu w głowie układam teledysk do niej? xD
49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
Nigdy mi się to nie zdarzyło, może to dlatego że nie mam w domu prysznica.
50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Wolałabym nie tańczyć w samochodzie, to może się nie najlepiej skończyć D:
51. Czy używałeś broni?
Tak, rzucałam gumkami w kolegę na lekcji xD
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
Rok temu, kiedy musiałam wyrobić sobie KOLEJNĄ legitymację szkolną, ponieważ jechałam na obóz. Nie pytajcie co się stało z poprzednią legitymacją, proszę xD
53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Nie oglądam musicali.
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
 Nie, nie rozumiem jak można się nimi stresować. Oczywiście oczami osoby w moim wieku wszystko wydaje się inne niż w życiu dorosłych.
55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
Tak, pierogi są przepyszne! Zawsze zjadam jak najwięcej kiedy robi je moja babcia ^^
56. Ulubione ciasto owocowe?
Szarlotka. Akurat się składa że moja mama ją upiekła xD
57. Kim chciałeś być w dzieciństwie?
Chciałam być modelką lub baletnicą xD
58. Czy wierzysz w duchy?
Nie, ale kiedyś w nie wierzyłam.
59. Czy miałeś kiedyś uczucie Déja vu?
Tak, miałam bardzo często! Myślę o psie, a po chwili przez ulicę przebiega pies. Chcę powiedzieć jakieś zdanie, po chwili osoba obok mówi to samo co chciałam powiedzieć. To mega dziwne uczucie.
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
Tak, biorę.
61. Czy nosisz kapcie?
Czasami.
62. Czy nosisz szlafrok?
Nie, nie noszę.
63. W czym śpisz?
 W piżamie xD
64. Pierwszy koncert?
 Nie pamiętam, pewnie jakiś wiejsko na który zabrali mnie rodzicie xD
65. Superpharm, natura czy rossman?
Nie chodzę do tych sklepów.
66. Nike czy adidas?
Nie noszę raczej butów tych marek.
67. Cheetos czy fritos?
 Cheetos
68. Orzeszki czy nasiona słonecznika?
Nasiona słonecznika *-*
69. Czy słyszałaś o grupie Tres Bien?
 Kto to jest? xD
70. Czy brałaś lekcje tańca?
 Tak, ale to daleka przeszłość. Zrezygnowałam po tym jak popsułam nasz pierwszy występ xD Ale tą historię zostawię może na inny post.
71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
 Moje rodzeństwo to 16-sto letni brat i dwie 6-cio letnie siostry. Mój brat chciałby zostać informatykiem, i tak go sobie wyobrażam bo już teraz siedzi przed komputerem 24h na dobę i nołlajfi w jakieś gry xD Za to moje siostry... Szczerze mówiąc nie wiem co z nich wyrośnie xD
72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
 Właśnie nie umiem! A moje rodzeństwo umie! Za to mój tata i moja mama nie umieją, dlatego moje rodzeństwo najprawdopodobniej jest adoptowane xD Oczywiście żartuje, ale kto wie...
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
  Nawet nie brałam w nim udziału. Moje oceny z dyktand nie są najlepsze ale najgorsze też nie.
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
 Nie przypominam sobie takiej sytuacji.
75. Czy masz płyty gramofonowe?
Nie.
76. Czy masz gramofon?
______''_______
77. Czy palisz kadzidełka?
 Nie, ale pamiętam palenie kadzidełek na koloniach xD
78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochany?
Tak, i dzisiaj tego bardzo żałuje.
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
 Chętnie zobaczyłabym na żywo Adele lub Sarsę. Nie wiem czy robią koncerty, ale trudno.
80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
 Agnieszki Chylińskiej podczas jakiejś imprezy z okazji dnia miasta w którym mieszkam.
81. Gorąca czy zimna herbata? 
 Ciepła. Nienawidzę gorącej bo jest za gorąca masło maślane  ale zimnej też. Dlatego najlepsza dla mnie jest po prostu ciepła, nie za gorąca i nie za zimna.
82. Cukier czy słodzik?
 Cukier.
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
 Chodziłam kiedyś na lekcje pływania. Z moim pływaniem nie jest źle, potrafię całkiem dobrze pływać.
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
 Tak, ale tylko na kilka sekund.
85. Czy jesteś cierpliwa?
 Czasem tak a czasem nie. To zależy od sytuacji.
86. DJ czy zespół na wesele?
 Wolę DJ. Nienawidzę wiejskiej muzyki typu ,,Ona czuje we mnie piniądz'' ,,Jesteś szalona'' i inne tego typu Disco Polo. Oczywiście szanuje tych którzy lubią ten rodzaj muzyki, ale ja wolę zdecydowanie nowoczesną muzykę.
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs? 
 Tak. Literacki, o prawach dziecka i jakieś plastyczne.
88. Czy miałeś kiedyś operację plastyczną?
 Nie! xD
89. Wolisz czarne czy zielone oliwki? 
Ponieważ sama jestem Oliwką to raczej lubię siebie xD Zastanawiałam się czy jakbym zjadła oliwkę to czy byłby to kanibalizm? :o
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
 Nie, jestem w tym beznadziejna xD
91. Najlepsze miejsce na kominek?
 Salon/kuchnia
92. Chcesz się ożenić?
Ja bym wolała wyjść za mąż xD
93. Jeśli masz żonę, jak długo jesteście małżeństwem?
 Jeszcze nie mam męża, tym bardziej żony.
94. W kim podkochiwałaś się jak byłeś w liceum?
 Na to pytanie odpowiem za trzy lata xD
95. Czy dążysz do celu po trupach?
 Raczej nie.
96. Czy masz dzieci?
.Nie.
97. Czy chcesz mieć dzieci?
 Tak! Dziewczynkę nazwałabym Emilia lub Oktawia a chłopaka Emil lub Hubert.
98. Ulubiony kolor?
 Turkusowy i biały.
99. Tęsknisz za kimś teraz?
 Tak, za moją przyjaciółką. Jednak spotkamy się już za trzy dni!
100. Czy chodzisz na fitness?
Nie.

******
To już wszystkie pytania z tagu. Teraz tak jak na początku wspominałam informacja. Otóż 17.02.2016 (środa) jadę na obóz harcerski. Postów przez ten czas nie będzie. Obóz trwa 5 dni, gdy wrócę, postaram się wstawiać posty częściej. 
To już tyle na dzisiejszy post. Do napisania!
 

10 komentarzy:

  1. Świetny i długi post!
    Hah, też mam strasznie często deja vu. O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, co za pytania xd Ja też mam często deja vu, co mnie zawsze zdumiewa ;o
    *************************,
    Uwaga>>> Założyłam bloga: koci-swiat-wg-nastolatki.blogspot.com >>>Jeśli lubicie koty to serdecznie zapraszam, bo o tym głównie będzie blog <<<<
    **********************
    Przepraszam za reklamę, jeśli coś, to komentarz usunnę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś harcerką? O:
    /`NieZnasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post c:
    Chyba niedługo skorzystam z tego tagu xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! C:

    ~ Wiki/Wicky

    OdpowiedzUsuń
  6. Z 11 się zgadzam! Ja też nie rozumiem, po co niektórzy wyciągają na ławkę telefon podczas lekcji... Żałosne!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3