Menu rozwijane

poniedziałek, 15 lutego 2016

Śladem za życiem.#1

Yo,
Tutaj Ola, dzisiaj przygotowałam notkę pt. "Śladem za życiem" tzn. Stylizacja najpierw dziecka, nastolatka, osoby dorosłej itp.
Dodam jeszcze, że post zaczełam wczoraj, ale kończę dzisiaj, ponieważ zabrakło mi czasu.
Zapraszam do czytania.


Dzisiaj wezmę dziecko oraz nastolatka.


Dziecko look;
Musiały być te włosy, Jednak pasują one idealnie  do dziecięcego outfitu.  Miały być w kolorze jasnego blondu, jednak , bardziej ów kolor podchodzi pod jasny rudy, Trudno, taki też może być, Są one związane w dwie, wysokie kitki po obu stronach głowy.Sięgają one pasa w związaniu, dzięki temu możemy wywnioskować, że są całkiem długie, Wyglądają bardzo naturalnie i dziewczęco co jest wielkim plusem przy tworzeniu stylizacji dla młodszych. Znajduje się na nich duża kokarda w kolorze białego i różu, czyli koloru, który jak wiem z doświadczenia większość dziewczynek lubiła bądź lubi. Jest ona posypana brokatem, co daje kolejny plus dla "dziecięcości". Wow, nie sądziłam, że zaliczę kiedyś brokat jako plus,,,a jednak. Jako ubiór zdecydowałam założyć sukienkę w kolorach takich samych jak kokarda. jest ona w niezbyt równo ułożone paski. Dlaczego wybrałam akurat tę? - Otóż wydaje mi się, że moja MS wygląda w niej na mniejszą. Ale może to tylko pozory. Jako akcent dałam buty bardzo przypominające kapcie, Zmieniłam oczywiście na kolory przewodnie outfit'u. Całość prezentuje się bardzo fajnie.

Rzeczy, które zostały użyte:

Włosy: Fireball - 550 sc
Kokarda: Huge Bow - 400 sc
Sukienka: Baking Pro - 675 sc
Buty: Happy Turd - 650 sc

Cena:
Jak widać look kosztuje 2275 wirtualnych monet. Może go zakupić także użytkownik bez plakietki "Vip"

Paleta Kolorów:

Dziecko twarz:

Przyznam, że usta nie wyszły mi tak jak chciałam. Jednak wolałam nie przyciemniać ani nic, ponieważ mniejsze dzieci raczej nie noszą, a przynajmniej nie powinny nosić kosmetyków. Po za tym nie mogę się do niczego przyczepić, cena - 1050 sc też jest odpowiednia,

Nastolatka look:
Grafika... Chciałam zrobić tu taką dziewczynę, która przechodzi taki... okres buntu? Zapomniałam co prawda dodać kolczyków, które sprawdziłyby się tu idealnie. Niebieskie włosy, chociaż rzadko ich używam kojarzą mi się z wolnością oraz buntem, Są one bardzo "masywne" i lekko kręcą się przy końcach.  Czarna czapka z napisem "Ca$h" ma dodać luzu i swobody. Co prawda nie do końca zakrywa ona włosy, lecz trudno, wygląda to nawet ciekawie. Okulary bodajże przeciwsłoneczne  są bardzo ważnym elementem outfit'u wyglądają naprawdę  świetnie, Luźna czarna bluzeczka oraz tego samego koloru spodnie z wysokim stanem podkreślają "figurę" naszej lalki. Creepersy, które oczywiście musiały tu być. :') Ich kolory to niebieski oraz ciemny szary.

Rzeczy, które zostały użyte:


Cena:
Cena - 2650 sc jest dosyć wysok, jednak myślę, że odpowiednia.

Paleta kolorów:


Nastolatek twarz:

Te oczy mnie urzekły. Czemu fioletowy kolor? Doprawdy nie wiem, ale bardzo mi się spodobał. Natomiast "botoksowe" usta całkiem pasują do profilu nastolatki. (Chodzi mi oczywiście o te starsze) :')
Karnacja jest ciemna, czyli na tak zwaną: "solarę". Cena także nie jest kłopotem. 

Tym kończę ten post. 
Papatki :*

Ostatni raz używam tego walentynkowego loga ♡
W tym momencie blogger postanowił wyśrodkować mi tekst. 
~DomNaa|Olszia♡

6 komentarzy:

  1. Fajny post ;33 Ja bym tam dodała jeszcze pomiędzy tym taki "wiek szkolny" - 3-4 podstawówki, czy coś, żeby post wyszedł dłuższy c; A w ogóle super pomysł na serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :3 Dobry pomysł. Może w następnym odcinku "wcisnę" tą podstawówkę? ;)
      ~DomNaa|Olszia

      Usuń
  2. Świetny post c:
    Mi też po dodaniu loga blogger wyśrodkowuje mi tekst. [*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. C;
      Eh, łączmy się w bólu [*]
      ~DomNaa|Olszia

      Usuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3