Menu rozwijane

wtorek, 16 lutego 2016

SCHOOL TIME TAG

Hej! Dziś zrobię School Time Tag, gdyż bardzo on mi się podoba, a muszę mieć pomysł na posteła z msp c: Otóż, już zacznijmy! 
1.O której wstajesz do szkoły ?
Zazwyczaj jest to godzina 6:30, ale i tak wychodzę gdzieś o 7:30 (:
2.Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy ?
Trudno powiedzieć, ale na pierwszy semestr z mojego ''ukochanego'' wfu, dostałam 6 ;-; Nienawidzę tego przedmiotu, ale kto jak woli. Moim ulubionym natomiast jest plastyka, gdyż jedna z moich ulubionych czynności to szkicowanie.  
 3.Czy masz w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym ?
Nie przypominajcie mi o jakichkolwiek grupkach...Miałam taką fejsubkową grupkę, z koleżankami z klasy, ale to jest już koniec...Do tego dzisiaj te panienki śmiały się ze mnie! Tak, są takimi gwiazdkami klasy. Jedna-gosopdarz od pierwszej klasy, Druga-zastępczyni :')
W sumie teraz jestem w takiej grupce nie internetowej, ale nawiązuję kontakty też z innymi.
 4. Plecak, torebka czy tornister ?
Zdecydowanie plecak. Jest najwygodniejszy, torby trudno mi się nosi, a tornistry są sztywne.
 5.Czy malujesz się do szkoły ?
Nie, u nas jest zakaz malowania, do tego wolę być naturalna, a nie stuczna.
6.Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?
Spodnie, gdyż one są dla mnie najwygodniejsze. Lepiej się siedzi, a mój rodzaj to dresówki. Nie lubię obcisłych spodni
7. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd) ?
Nie, Jedyne co noszę, to okulary, ale to się nie zalicza.
 8. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Tak, w czwartej klasie moja średnia liczyła gdzieś 5.25. Nie jestem kujonem, naprawdę. Nie uczę się (na kartkówki tylko z Hiszpana), a dostaję same 5 i 6. No, czasami zdarzy się 4.
9. Czy jesz w szkole 2 śniadanie?   
Tak, jest to mała bułeczka + coś słodkiego.
10.Czy jesteś w klasie o jakimś profilu ?
W podstawówce nie mam profilów. Jednak chodzę do klasy A, 5a. W podstawówce klasy A muszą się uczyć Hiszpańskiego, mam z niego 5 :3  Mamy z nim przyrodę oraz godzinę wychowaczą. Też z innymi chodzę na kółka, czyli zajmuje mi on tygodniowo 5 godzin.
11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie? 
Jest to w-f, ale mam z niego szóstkę. Nawet nie umiem odbić sposobem górnym. Boże, przypomniała mi się dzisiejsza lekcja ;_; XD
12. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
Idę na pieszo, mam blisko. Chodzę z Wiktorią, gadamy po drodze.
 13. Zmieniasz buty w szkole?
Musimy zmieniać, grozi to jakimiś karami, na wf tak samo.
14.Czy w twojej szkole są organizowane wymiany międzynarodowe ? 
Nie, ale czasami do nas przyjeżdżają obcokrajowcy. Ostatnio byli Francuzi ((:
 15. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Nie, jak są zabawy, to tak. Wf nie jest najmocniejszą stroną, a zawsze (prawie) nie mam pary..
 16.Czy macie w szkole mundurki ?
Tak, są granatowe z logiem szkoły. U góry mają 3 guziki. Nie podobają mi się, mogły być jaśniejsze kolory. 
17.Czy macie w szkole szuflady lub szafki ? 
Szafki ((: Moja ma numer 82, ma ułamany jeden zawias, ale co tam. Od 1-4 klasy była to 18, którą przejął mój brat.
 18.Jakiego przedmiotu najbardziej nie lubisz ?
Dam tu wf oraz matematykę, nie ogarniam ich o.o


To koniec tego tagu, żegnam!
  

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziwne to,że wczoraj dostałam z niego za styczeń dwie 6 o.o

      Usuń
    2. Dziwne to,że wczoraj dostałam z niego za styczeń dwie 6 o.o

      Usuń
  2. Świetny post! ^^ Serio wstajesz o 6:30, a wychodzisz o 7:30? Ja wstaję o 6:00, a lekcje zaczynam o 7:30 :')

    ~ Wiki/Wicky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak zostanie chwila czasu, robię różne rzeczy (:

      Usuń
  3. Świetny post! ^^ Serio wstajesz o 6:30, a wychodzisz o 7:30? Ja wstaję o 6:00, a lekcje zaczynam o 7:30 :')

    ~ Wiki/Wicky

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post!
    Mogłas kogos nominowac
    Ja tez wstaje o 6:30, a wychodze o 7:30

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pomyślałam, następnym razem tak zrobie (;
    ~Little me

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3