Menu rozwijane

poniedziałek, 26 października 2015

Powrót + Jak teraz będą wyglądały moje posty? + Mini Konkurs

Witajcie Ananasy!
Z tej strony Wiki, chciałam przekazać wam kilka informacji związanych z moimi postami. Może zacznę od tego jakie serie będę prowadziła? Oto i one:
- Looki Motywów
- Loga na Zamówienie
Te dwie serie będę prowadziła na 100%. Czasami może będę dodawała takie 'bonusy'. Chciałam was również poinformować, że usunę moje wszystkie poprzednie posty. Dlaczego? Chciałam bym zacząć pisać 'od nowa', teraz jak przeglądam moje wszystkie poprzednie posty to myślę, że nie są takie doskonałe... Kolejną informacją, jest to, że posty nie będą pojawiały się w wyznaczone dni... Napiszę Wam tylko to, że w tym roku staram się o stypendium szkolne. No i tak, będę prowadziła serie z logami. Postaram się je robić w ciągu tygodnia, a co trzeba zrobić aby dostać logo? Zaproś mnie na konto Ventia , no i napisz podane informacje w komentarzu;

- Nick na msp
- Styl loga
- Cytat/Podpis
- E-mail
- Strój
- Animacja/e
- Dodatkowe informacje (Jeśli takie są)

A ja postaram się spełnić wasze wymagania. To co, chyba niczego nie pominęłam? Aha, no tak! Zapomniałam bym o konkursie! Więc oto i konkurs!

Organizuję konkurs na logo! Więc co trzeba zrobić, aby uczestniczyć w konkursie?
1. Napisać w komentarzu, że się zgłaszasz oraz swój nick
2. Zaprosić mnie na konto safira987
3. Zrobić mi logo (musi zawierać napis 'Wiki') i wysłać je na e-mail; ciasteczko3151@gmail.com w temacie wpisując konkurs na logo.
4. Napiszcie też swój nick w e-mailu!
5. Czekajcie na wyniki!

Więc teraz może nagrody?
Miejsce 1: trzy prezenty z listy, trzy autografy, obejrzenie pięciu filmów i artbooków.
Miejsce 2: dwa prezenty z listy, dwa autografy, obejrzenie czterech filmów i artbooków.
Miejsce 3: jeden prezent z listy, jeden autograf, obejrzenie trzech filmów i artbooków.

Myślę, że takie nagrody starczą. Czas macie do 7.11.2015r. czyli do przyszłej soboty. Chyba tyle czasu wam starczy co nie? Teraz to już wszystko co miałam wam do przekazania. Więc co, do napisania?

` Wiki

HyHy, a dzisiaj pożegnam się nowym logiem! #A co!

16 komentarzy:

  1. Biorę udział. Nick to Marsowa GT.
    Zaproszę cię jutro.
    Logo też zrobię jutro, hyhy. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko (: Nie sądziłam, że ktoś się zgłosi ^-^
      `Wiki ♡

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Zgłaszam się (:
    Mój nick: Siirii

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zgłaszam to co ci kiedyś zrobiłam *-*
    Nick:
    Jaija001

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poproszę o logo
    nick na msp dagmara banahiewicz
    wszystko ty wybierasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mail oliwkowemsp@gmail.com

      Usuń
    2. To ty masz jej zrobić logo, a nie ona tobie. ;_____;

      Usuń
    3. Nie to mój błąd bo napisałam, że robię liga i organizuję konkurs na logo. Eh, głupia ja.

      Usuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3