Menu rozwijane

niedziela, 25 października 2015

Czemu tak długo nie pisałam? Odchodzę?

SiemQ.

Tak, tutaj Selenaxs5, Zuza, Milka. Długo nie pisałam, co nie? Chciałabym, aby ten post nie był długi. Nie chcę się rozpisywać. Ze mną jest wszystko w porządku, nic mi się nie stało. Po prostu jestem zdrowa... choć... polenizowałabym...
So, Zuza, do rzeczy, głąbie... MSP, nie ciągnie mnie tam. Wręcz przeciwnie, coś mnie odpycha od wirtualności.. Nie chcę zajmować miejsca innym. Po prostu - odchodzę. Moje życie, to ciągła rutyna, chcę coś zmienić. Najwyższa pora przestać żyć w strachu i niepewności. Idę pisać rap, żyć wolnością... nie chcę tutaj być, nie czuję się dobrze wśród różowej, plastikowej gierki. Zajmuję się swoim prawdziwym życiem. Di end, kochani, di end. Poniżej pozostawiam wszystkie moje loga, które mi zostały i żegnam...












Pozdrawiam, przepraszam, żegnam...



5 komentarzy:

  1. Szkoda ;/ ale rozumiem Cię.
    Jeszcze miałaś to logo ode mnie ;")

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę nie pisałaś takie super posty prosze :C....
    Będę tęsknić ....
    Ale cóż rozumiem....
    Masz GG?

    ~Aga
    ~RYBA~

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuza, a co z twoim blogiem? I z nami? :/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3