Menu rozwijane

czwartek, 22 października 2015

Muszę to zrobić...

Siemanko.
Tak, tu Lukcia. Nie przedłużajmy. Chcę zrobić sobie niewielką przerwę od bloga. Po prostu nie mam weny. Przerwa będzie trwała ok. tydzień, w najgorszym przypadku 2 tygodnie. Sama nie wiem. Jednak boję się że blog przezemnie upadnie, bo Pudi nie wiadomo gdzie się podziała, Patka ma (chyba) przerwę, a reszta redaktorek ma bloga gdzieś i nic nie pisze od jakiegoś miesiąca. Naprawdę chcę ratować bloga, ale bez weny nic nie zdziałam. Naprawdę was przepraszam, chyba nie macie mi tego za złe? Tak czy siak przepraszam was jeżeli zawiodłam. Ale spokojnie, po tym tygodniu do was wrócę!
Więc to koniec tego bezsensownego, krótkiego posta.
Pa!
~Lukcia

2 komentarze:

  1. Taak. Wlasnie mi uswiadomilas,ze mam przerwe,thank you!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam karę na kompa - co wspomiałam i przerwę od MSP

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3