Menu rozwijane

poniedziałek, 8 lutego 2016

Robię Loga ;> / Oceniamy artbooki ^^

'Siema z rana, jak bita śmietana!
Tu Little me, z kolejnym postem. Tak, post jest podzielony na dwie części, gdyby nie ta druga, wyszedłby bardzo krótki, ale zaczynajmy!!
Oke, robię loga *-* Żeby logo wyszło, jak chcecie, musicie na MSP czy w komie napisać wszystko, co wypisze tutaj:
-Nazwę użytkownika
-Styl
-Wybrany look? Czy mg cię ubrać?
-Cytat
-Podpis
Oke, to tyle ((: Została tylko część z artbookami, będą one moich znay :33 Nie będą te najnowsze, bo jest spamik o.o
#1
Autorstwo:Wabat
Okey, chodzi tu, że mamy zgadywać województwa. Nie widziałam takiego artbooka, a jest średni. 
Nie wygląda estetycznie, ale jest kolorowy. Nienawidzę tej czcionki. Moje uczucia są neutarlne, czyli ocena nie będzie najlepsza, ale nie najgorsza. Oceniam to na 5/10, tak.
#2

Autorstwo:Hanna000
Hanna, przygotowała dla nas, loterie. Pomysł dobry, ale wymaga zbyt za dużo lowe itów love it. Mamy bonusy, oraz numerki. Nieestetyczne jest to, że, jeden numer jest inną czcionką, a kolejne kolejną. Nie podoba mi się czcionka, powinna być jedna, no może tylko tytuł może posiadać inną. Oceniam artbook 7/10. Nie jest źle.
#3

Autorstwo:FajnaLaska3000
Jest to artbook na klikanie przycisku love it, żeby coś się skończyło szczęśliwie. Osoba pisze, że nie wymusza love it, co jest dobre. Robiła to na telefonie, wyszło nawet, nawet. Ah...gdyby nie mój wróg, czyli ten styl pisania, wszystko byłoby genialne, ale jednak...Wszystko jest ok, to ciasteczko >>>>> Temu artowi daje 7/10. 
To tyle, na koniec chcę dodać ważną informację.
Piszę to tylko dlatego, że chcę każdego poinformować. Mam ferie, więc wydaje się, że mam mnóstwo czasu. Przeciwnie-mam trochę, ale nie dużo. Niedługo szkoła, nie wiem ile postów będę pisała. Myślę, że to zrozumiecie, bo to wykańcza, a więc tą informacją kończę, post jest pewnie krótki, ale piszę go na szybko, bo jest 21:35, a o 22:00 zamykają momio, a w środę otworzą ^^ Kto będzie? Mój nick:Kraliza 2 (bez kropki). Oke, więc kończę, papa *_*


4 komentarze:

  1. Prosiłabym o logo c:
    Nick: AAmethystowa
    Styl: Taki, żeby pasował do looka.
    Look: Ten najnowszy.
    Cytat: Obojętnie, tylko żeby był po angielsku.
    Podpis: ~AAmethystowa
    Dodam jeszcze mój gmail, żebyś mogła mi je wysłać:
    Karolina.love21@gmail.com
    ~AAmethystowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie napisany post, chociaż odrobinę króciutki :) Mi z ArtBooków żaden się nie spodobał :c

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3