Menu rozwijane

niedziela, 20 grudnia 2015

Kolejne loga - czyli zanudzanie na śmierć.

Hai, Hai Hallow!
Bardzo polubiłam to przywitanie :)

***
W dzisiejszym poście:
- 3 LOGA
***

Ja nie mogę xD.
Takie Violetoffe xd.
No okk, odwala mi :d.

Logo dla użytkownika CodyCarmen.
Look fioletowy, bez konkretnej tematyki. Animacja podstawowa, każdy ją zna. Użyłam programów:
1. Sumopaint
2. Pizap.com
3. PicMonkey
*Nie Royal*
4. Wyszukiwarka google grafika pod hasłem ''różowe''.
Nie miałam pomysłu na cytat. Pisząc go myślałam o chińczykach. Błędy celowe. Na środku wodne koło wraz w pasem. Dodany efekt ''brokatu'' (?).
Moja ocena to 8/10.
Nie podoba mi się czcionka i cytat. (a sama je wybierałam).

^^^

Logo dla TheFlorence.
Nie mam jej w znajomych, a więc wzięłam i wycięłam Movie z jakiegoś ArtBooka.
Użyte programy:
1. Symopaint
2. Pizap.com
3. PicMonkey
*Również nie Royal*
4. Wyszukiwarka google pod hasłem
''zielony tiul''.
Zrobiłam cienie, pasek biegnący na skos poprzez pracę na środku którego zamieściłam serce z nickiem użytkowniczki. Cytat dodałam taki bez żadnego znaczenia. Dodałam efekt zgniecionej kartki.
Moja ocena to 9/10.
Postać nie jest idealna, poprzez to, że w niektórych miejscach znajdują się piksele. Jest trochę pusto.

^^^

Ostatnie jest dla mnie.
Piksele atakują ;-;
Nie jest to logo MSP, lecz tylko logo.
Użyte programy:
1. Sumopaint
2. PicMonkey
*Nie Royal*
3. Paint
4. Wyszukiwarka google pod hasłem ''zima''.
Dużo wodnych elementów. Tło - śnieg. Cytat jakiś tam zimowy. Brak polskich znaków. Okrągłe. Dodatek - jasne krople wody.
Moja ocena:
9/10.
PIKSELE ZAWŁADNĘŁY ŚWIATEM XOXOXOXOXO.

***

Jeśli chodzi o to, to tyle. Możecie zamawiać ode mnie loga MSP, lub takie ''ZWYKŁE''.
Jak powinno wyglądać zgłoszenie?
1. Nick MSP (chyba, że chcesz takie jak ja sobie zrobiłam to piszesz ''zwykłe'').
2. Efekty specjalne (tak/nie).
3. Jaki chcesz kształt.
4. Jaki styl (zimowy/inny) piszesz.
5. Cytat.
6. Podpis.
Loga umieszczam wraz z opisem w postach. JEŚLI NIE NAPISZESZ TAKIEGO OPISU NIE ZROBIĘ CI LOGA!!

***

Okej, to już koniec. Wyrażajcie opinie w komentarzach.
 By!

 *Dzisiaj żegnam się logiem od Lukci <3*

5 komentarzy:

  1. Ładne loga. Nie chcę nic sugerować, ale Twoje przywitanie to połączenie tego Cind i Kafelka...

    ~K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednim poście się przywitała ,,Hellow", no a wiadomo kto tak się niedawno jeszcze witał ;-;
      ~Gabyś

      Usuń
    2. Nie jestem blogerką od dawna, nie znam za wielu blogów oraz redaktorek. Postaram wymyślić coś innego :)

      Usuń
  2. Mi tam się podoba! Użyje go w następnym poście dziękuje :))
    Florka

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę logo
    1 martyna lol 12345
    2 Tak
    3 prostokont
    4 cytat: ,,Jeśli się cofasz to tylko po to żeby wziąść rozbieg".
    5 moj nick i martyna
    Z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3