Menu rozwijane

niedziela, 20 grudnia 2015

Look " Last Christmas" #2

Hej!
Z tej strony Wiki, Wicky! Jak Wam mija ta niedziela? Ja cały dzień jestem u dziadka, i słucham świątecznych piosenek i wącham świeczki zapachowe. Uwielbiam ich zapach! Czy wy też tak macie? Ale przechodząc do temat dzisiejszego posta, dzisiaj chyba już drugi post z look'a. Jesteście ciekawi jaki look Wam przedstawię? Zaczynamy!


A oto mój świąteczny look! Można nosić go też normalnie, bez czapki, ale moim zdaniem ładniej wygląda z czapką. A Waszym zdaniem, jak jest ładniej? Niestety moja Ms spojrzała się w drugą stronę... Zacznijmy opis looka. Składa on się z pięciu rzeczy, oraz kosztuje 2525 sc. Mi święta kojarzą się z kolorem czerwonym, białym i zielonym. Dlatego postawiłam na dwa pierwsze kolory. Pasują tu jak ulał! Co do ubrań, to wzięłam błyszczący sweterek i czapkę, oraz do tego białe dżinsy i zwykle trampki. Włosy wybrałam długie, i brązowe. Look bardzo mi się podoba, a Wam? Pokażę wam teraz skład i paletę kolorów.




Przepraszam, za te krzywe ramki... Trudno, nie umiem rysować prostych. Niestety.

***

Dziękuję Wam serdecznie za przeczytanie tego posta! Mam nadzieję, że look się spodobał. Oczywiście, jeśli chcecie możecie kupić look'a. Chciałam jeszcze podziękować Aleksie za cudowne logo! Teraz, żegnam się z wami i zapraszam do pisania pytań do Q&A, oraz do przeczytania speciału we wtorek! Do napisania!
~ Wicky


4 komentarze:

  1. Na blogu jestesmy-z-jednej-beczki.blogspot.com trwa konkurs na redaktora
    zgłoś się jeśli masz chęci i czas!
    Sry za reklame

    OdpowiedzUsuń
  2. Look piękny.
    Zapraszam na bloga blogandmsp.blogspot.com/
    Wejdź, skomentuj poczytaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Look jest śliczny, zakupiłabym, ale za małe fundusze :(
    Chciałam jeszcze tu oficjalnie przeprosić za brak notek. Jednak w Święta spędzam czas z rodziną, a nie komputerem. Napiszę coś jutro ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3