Menu rozwijane

piątek, 18 grudnia 2015

WIKI, TY ŻYJESZ?! + Logo dla Lukci!

Hej!
Z  tej strony Wiki, która ogłosiła wyniki konkursu na redaktora i zniknęła, bez słowa. Nie było mnie miesiąc, dlaczego? Nie będę się zgrywać, przyczyną mojej nieobecności była szkoła i nauka. Tak dokładnie. W tym roku staram się z całych sił o stypendium.  Możecie sobie myśleć o mnie co chcecie, wyzywać w komentarzach. Jednak blog jest i będzie zawsze częścią mnie. Nie mogłam odejść, nie chciałam. Czuję, że coś mnie tutaj trzyma. Dlatego zostaję. Ciągle byłam aktywna na blogu, jednak nie komentowałam, ale wszystkie posty czytałam i cieszę się, że dostały tu się tak wspaniałe redaktorki! Dziewczyny podziwiam Was. Więc chyba to wszystko co chciałabym Wam przekazać. Mam nadzieję, że mi wybaczycie miesięczną nieobecność.

***
Postanowiłam jeszcze zrobić świąteczne logo dla administratorki bloga - Lukci! Więc oto i one:



A oto i moje dzieło sztuki!  Mam nadzieję, że spodoba Ci się! A teraz nowy (u mnie) sposób "oceniania":
Kolorystyka: W tym logu postawiłam na kolor różowy. Ta. "I'm plastik its fantastk!".
Cytat/Napisy: Wybrałam cytat chyba zimowy, ale tego do końca nie wiem... Mi się podoba, a tobie Lukcia?
Efekty: Tutaj nie zastosowałam żadnego, jednak bardzo podoba mi się efekt śniegu! Z pewnością dodam go do któregoś loga!
Dodatki: Jako dodatek dodałam śnieżynki! Szkoda, że u mnie nie ma śniegu...

***

Niestety, ale tym kończy się ten "post". Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten miesiąc. Chciałam Was jeszcze poinformować, że zrobię Q&A! Pytania możecie zadawać pod tym postem, a czas macie do 22 grudnia! To na tyle! Do napisania!

~ Wiki
~ safira987








13 komentarzy:

  1. Ładne logo, zrobisz mi?
    Nick: Sasanana (masz mnie w znajomych)
    Jeśli chodzi o look itd. zdaję się na ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Tak, zrobię je we wtorek ;)

      Usuń
    2. A może jeszcze jakieś pytania do Q&A? :D

      Usuń
    3. Hmm... ok :)
      1. Frugo czy Roko?
      2. Taniec czy śpiew?
      3. Matma czy Polski?
      4. Obama czy Putin xd?
      5. Lampy czy świeczki?

      ***

      1. Twój ulubiony przedmiot szkolny?
      2. Twoje hobby?
      3. Świeczki zapachowe czy bezzapachowe?
      4. Kiedy odpiszesz mi na MSP?
      5. Chcesz logo? Takie duże, zimowe...

      Niezalogowana Si. :)

      Usuń
  2. Dzięki za logo, jest śliczne! :D
    Ja również was przepraszam :(
    Ten tydzień był dla mnie naprawdę piekłem. CODZIENNIE sprawdziany. Dosłownie. Do tego byłam chora, ale zbierałam materiały do notki przez ten czas. Chyba mnie rozumiecie? Wybaczycie mi? Dziś napisze posta, obiecuje, postaram się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo (: A może zadasz pytania do Q&A?

      Usuń
    2. Codziennie sprawdzianu? Yhy. Szkoda tylko, że w prawach ucznia jest max. 3 sprawdzianu na tydzień, więc nie wmawiaj głupot. Widzę, że ogromnie używacie hiperboli.
      Nie, nie wybaczymy Ci.

      Do widzenia, nie pozdrawiam.

      Usuń
    3. *sprawdziany.
      Autokorekta.

      Usuń
  3. Drogi anonimie!
    Wiem że to mało prawdopodobne ale cóż...
    Poniedziałek- Spr. z matmy.
    Wtorek- konkurs z praw dziecka (w formie pisemnej)
    Środa- spr. z przyrody
    Czwartek- spr. z niemieckiego (niemiecki jest nieobowiązkowy, ale muszę na niego chodzić ;-; Do tego w czwartek nie było mnie w szkole)
    Piątek- niby spr. z polskiego powtórzeniowy + dyktando + kartkówka z angielskiego (dość prosta)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, a zrobisz logo na mój konkurs. Narazie nie dostałam żadnego, a czas do wigilii :( Ps. Jutro będzie post.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko ja widzę "ZIME JEST PIEKNA". Rozumiem PIEKNA - E-Ę, ale ZimE? Nie powinno być ZimA?
    Tak bdw dzięki za usunięcie z bloga - miałam operację temu nie pisałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, zauważyłam ten błąd po opublikowaniu posta. Ps: usunełam Cię dlatego, że Lukcia zorganizowała wywalankę redaktorów. Mogłaś do mnie napisać na msp.
      ~ Wicky

      Usuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3