Menu rozwijane

wtorek, 15 grudnia 2015

Loga i loga...



Hai, hai, HELLOW!
Tak, tak. Długo nie pisałam.
-Kto długo nie pisał? Si!
Dzień dobry.

^^^
 Co w dzisiejszym poście?
- Logo, opis,
- Logo dla Pavaray.
Zaczynamy!

^^^

Logo, look świąteczny, pomarańczowo zielony. Nie widać twarzy. Animacja podstawowa, ta, która jest prezentowana jak stworzymy look. Użyłam programów:
1. SumoPaint.com
2. Pizap.com
3. PicMonkey
*czcionka itd. nie ROYAL!*
4. Grafika google pod hasłem ''pomarańczowe tło''.
Na środku motyl. Symbolizuje on zmienianie się.
Dodałam gwiazdki. Cytat wymyślony przeze mnie umieściłam na motylu. Nominują 2 kolory, plus 1 oryginalny - biały.
Moja ocena to 7/10, czyli 4-.
Strój na mojej MovieStar bardzo mi się podoba, lecz te kolory na logu nie współpracują.

^^^

Okej, mam nadzieję, że zgadzacie się z moim opisem, oraz oceną.

Logo dla Pavaray jest podobne hehs, inne! Logo dla mnie odbijałam od loga dla Pav, ale wyszło zupełnie inne. Zrobiłam je na konkurs, lecz poczta mi się zepsuła i napisałam do ciebie wiadomość, że leży w roboczych:


Post zostaje usunięty, a tutaj, proszę, łap logo! :)


^^^

Pamiętajcie, że nadal możecie się zgłaszać po loga.
Jak powinno wyglądać zgłoszenie?
1. Nazwa MSP,
2. Nazwa looku,
3. Jaki kolor ma przeważać,
4. Jaki cytat.
Loga zostają umieszczone w postach, wraz z opisem.

^^^

To już tyle moje aniołki - fiołki,
do zobaczenia, pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. DZIĘKI,DZIĘKI,DZIĘKI!:D
    Piękne logo, naprawde-brawo! :P
    -Pav.:P

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to po proszę logo. Nie lubie za bardzo pisać jak ma wyglądać..oddam to Twojej kreatywności XD
    Konto - TheFlorence :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałem gdzieś te przywitanie... Tylko nie wiem gdzie. Zrobisz mi logo? Nick to CodyCarmen
    Resztę zostawiam w twoich rękach.
    'Cody

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te logo.
    Martyna lol 12345 z telefonu.
    Dobranoc^^.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3