Menu rozwijane

czwartek, 19 listopada 2015

Nowe rzeczy w klinice piękna!

Siemanko!
Wiadomo, tu Lukcia.
Dziś przychodzę do was z postem o nowych oczach, cieniach, nosach i ustach w klinice piękna!
Będąc na zakupach, zauważyłam plakietkę NEW obok kliniki piękna. Dlatego dziś przedstawię wam wszystkie nowości z tego sklepu!
Może zaczniemy od nowych oczu.
Mamy tu całkiem sporo, bo aż 6 par całkiem nowych oczu. Szczerze? Nie podobają mi się. Może na półce wygląda to nie najgorzej, ale na Moviestar... jakby to ująć... nie naturalnie i nie w stylu MSP. Całkiem podobają mi się 3 para oczu na dole, za 450 (najładniejsza, bo najdroższa...) Czy dało by się zrobić z tego użytek? Wątpie. Moderatorzy różowej gierki nie postarali się. Nowe paczadła dla naszych Moviestars oceniam na 4/10

Cienie do oczu.

Cieni do oczu mamy również 6. Mamy tu kilka przedłużających rzęsy oraz kilka brokatowych. Na razie nie wygląda to źle. Ceny też są w miarę. A jak prezentować się będzie na naszej ,,lalce''?
Dla przykładu dałam cienie dla VIP. Prezentują się tu naprawdę ładnie, podkreślają strój który ma na sobie obecnie moja MS. Małe brylanciki wyglądają naprawdę uroczo na jej oczach!
Tym razem prezentuję cienie dla zwykłych użytkowników. Również ich kolor minimalnie pasuje do stroju. Cienie również bardzo mi się podobają. Szczególnie te małe, niebieskie kropki, dodają tu wiele uroku!
Cienie dostają ode mnie 9/10!
Nosy


Nowych nosów mamy tu 4. Najbardziej wyróżnia się tu nos 1. A jak będzie wyglądać na MS?
Eeee... Wygląda to naprawdę dziwnie... nos ma dziwny kształt, nachodzi prawie na oko, ogólnie te cienie i detale niszczą cały efekt.
Ceny? Nie są złe, ale za ten pierwszy 400 sc? Raczej nie poświęciłabym na niego tyle wirtualnych pieniędzy.
Nosy nie trafiły w mój gust. Zniekształcają twarz MS. Daję 3/10

Usta.

Ust mamy tylko 2 pary. Przyznam, że patrząc na poprzednie artykuły, miałam co do ust największe obawy. Ale widzę że usta wyglądają fajnie. A tak wygląda w nich MS:
 Tutaj mamy usta drugie, za 400 sc. Przestraszyłam się kiedy je założyłam, nie będę owijać w bawełnę, wygląda to O-K-R-O-P-N-I-E. Jakby Moviestar wstrzyknęła sobie botoks i posypała brokatem. Te usta strasznie deformują twarz, poza tym są ogromne! Modzi mogli sobie odpuścić chociaż tego brokatu! Chociaż bez niego i tak kiepsko by to wyglądało...

Tutaj widzicie usta dla VIP za 500 sc. Te usta to tak naprawdę najładniejsza rzecz jaką moderatorzy dodali! Są naprawdę bardzo ładne! Wystarczy zmienić kolory i tadam! Z pewnością są warte swojej ceny, chociaż są dla VIP. Można zrobić z nimi również taką kombinację:

Wygląda bardzo orginalnie. Pomysłów może być miliony!
Podsumowując, usta ogólnie oceniam na 5/10 (Gdyby nie te brokatowe, z pewnością było by 10...)

W skrócie - modzi nie postarali się za bardzo. Mogło być o wiele lepiej...

To już tyle moi drodzy. Do następnego posta!
Pa!

Muszę zrobić sobie wreszcie logo...

1 komentarz:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3