Menu rozwijane

niedziela, 22 listopada 2015

#1 VS / Wyzwanie HARD - tylko 2 osoby przeczytały! - Dłuugi i ciekawy post ;)

Cześć i czołem, kluski z makaronem!
 Tutaj Magda.
Na początek, chcę wam podziękować za miłe powitanie mojej osoby na tym blogu.

***

W dzisiejszym poście:
- Starcie tytanów!
- Zmiany!
- Nagłówek!
- Oraz przypomnienie o konkursie!
Zacznijmy!

***

W pierwszej części serii VS postarałam się o 2 fantastyczne osoby.

1. Małgosia060 - M
26 level, doświadczona moviestar.
Jej konto dało o sobie znać w listopadzie 2011 roku.
Były, obecny i pewnie przyszły VIP. 
1257 dni VIP'a ma za sobą.
Tylko 3 eward's są nie ruszone, a 20/32 to status diamentowy!


2. Lola246@pl - L
25 level, również doświadczona moviestar, lecz nie aż tak jak Małgosia.
Jej konto zapoznało się z MSP już w lipcu 2013 roku.
Były, obecny, i również - prawdopodobnie przyszły VIP.
339 dni statusu VIP, a więc jest różnica.
2 eward's nie ruszone, a 12 eward's są diamentowe.

I. Strój i twarz:





M.                                          
Ciekawe połączenie kolorów. Różowo - czarne..
Wszystkie części stroju są z innego tematu.
Uszka i  ''chusta'' na głowie bardzo ładnie się zlewają,
''ciapy'' na chuście i groszki na bluzce ślicznie razem wyglądają.
Nie podobają mi się te tatuaże na rękach, oraz naszyjnik. Jest tego za dużo.

Jeśli chodzi o twarz to ja nie przepadam za ciemną (ja mam prawie białą, więc dlatego piszę 'ciemną') karnacją, lecz tutaj
pasuje idealnie!  Zmieniłabym tylko ten kolor oczów, na trochę ciemniejszy.

Liczba punktów:
7/10 + 9/10 = 16/20! 







L.
Eeeh.. Yhh... Eęę..
Zawsze tak ładnie się ubierałaś, co się stało?
Czapka? Do włosów absolutnie! Te włosy do niej... yhh..
Różowe rumieńce? Uh.. No coment.
Dół jest spoko, gdyby nie ta spódniczka, oraz tatuaż na brzuchu.
Z tą spódniczką movie wygląda jakoś tak grubo. 

Twarz jest spoko, gdyby nie te rumieńce, ale one zaliczają się do
ubioru. Eh, ale ta karnacja..

5/10 + 9/10 = 14/20



II. Biografia:

M.
Ponownie ładne połączenie kolorów,
aczkolwiek, trochę tu pusto.

7/10!







L.
Za dużo to tutaj nie napiszę.
Ręka, która po chwili znika.

2/10 za magię znikania xd.







III. Najnowszy ArtBook:

M.
W porównaniu do twojej biografii,
wystrój tego mi się nie podoba.   
Dam ci 2 punkty więcej za cudowny wierszyk <3.

5/10  





 L.
Cudoo! ♥ Zrób coś takiego dla mnie!

10/10!







IV. Status:

M. 
Kto to Karolina? No ok. c: to nie jest ważne,
szkoda tylko, że nie podałaś wykonawcy który tam
zaśpiewa. Prócz tego, za dużo wykrzykników.

5/10



L.
*Le.- współczucie* musisz sama iść do sklepu :c
Nie rozpisuję się.

8/10!






V. ''+''

Teraz mam do rozdania jeszcze 10 punktów, za ''bycie miłym dla mnie'' (?) chodzi o to: która osoba szybko i konkretnie odpisywała itd..

M.
Odpisujesz, ale niestety muszę poczekać, zanim to zrobisz.
Otrzymujesz 4 punkty.

L.
Każdy co miał nawet 1 z matmy w szkole, umie policzyć że w takim układzie Lola
dostaje 6 punktów. Szybko odpisujesz, a filmy, jeśli napiszę o nich, często oglądasz.

Walka była zacięta. 2 Giganty. Pora podliczyć punkty!

M.
16 + 7 + 5 + 5 + (4) = 37 pkt.
L.
14 + 2 + 10 + 8 + (6) = 40 pkt.

Widać, że wygrała Lola!
Maksymalnie można było zdobyć (licząc oprócz punktu V) 50 pkt.

A teraz niespodzianka!
Ponieważ walka była wyrównana, Lola dostanie 2 najtańsze rzeczy z listy życzeń, a Małgosia 1 najdroższy. 

***

W poście powitalnym napisałam, że będzie seria ''look''. 
Otóż zamieniam ją na ''Hotter of the...''
Będę tam dawała
-film,
-artbook,
-teledysk,
-jedzenie,
-moviestar
tygodnia.
 Taki post powinien pojawić się już jutro!

^^^

Drugą rzeczą jest informacja, żebyście spodziewali się nowego wystroju bloga, ponieważ administratorki napisały mi, że mogę go stworzyć go z nimi, a więc możecie napisać w komentarzu jaki nagłówek byście chcieli: typowo tematyczny, czy zwykły prosty.

***

 Jeśli chodzi o konkurs, trwa on nadal.
Co należy zrobić? 
1. Zrobić logo dla mnie o dowolnej tematyce (look, tło, cytat) pamiętaj, żeby zamiast sasanana napisać Magda!
2. Wyślij mi na pocztę.
Email: sana.sia@wp.pl
Lub jeśli piszesz na TYM blogu zostaw w roboczych! 
3. Napisz mi na moviestarplanet, że zrobiłeś.
4. Czekaj na wyniki!

Nagrody są cenne!
Nieważne, czy zrobisz proste logo, czy rozbudowane, wezmę je od uwagę.
Każde logo otrzyma nagrodę.
Pamiętaj, żeby podać w komentarzu swój nick jeśli jesteś chętny.

***                                                                                                                                          ***


♣ KONTAKT ♣
MSP: sasanana
SNAPCHAT: magojta
E-MAIL: sana.sia@wp.pl



***                                                                                                                                           ***


Jeśli chodzi o ten post, to tyle.
Zapraszam do komentowania, i oceniania Looków, i innych rzeczy które dzisiaj oceniłam w komentarzach.

Do zobaczenia!

LOGO SIĘ TWORZY ;V
 

4 komentarze:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3