Menu rozwijane

wtorek, 17 listopada 2015

Nowa seria - loga! #1

Cześć!
Z tej strony RozowaMambaa.
Postanowiłam zrobić nową serię, gdyż jak zauważyłam wiele osób z was potrzebuje różnych log(?) na MovieStarPlanet. Jest to dosyć czasochłonne, ale akurat ostatnio mam czas na to. Jeżeli chcielibyście taką serię, to piszcie. Możecie zamawiać loga w komentarzach i pisać o jakiej tematyce mają być. Mam zamiar zrobić kilka na próbę i po prostu je wam pokazać. Uważam, że każdemu coś się spodoba.
(moviestars wzięłam ze strony http://pl.naszemsp.wikia.com , nie chciałam, aby wszystkie wyglądały tak samo, jak moja)



Jeżeli ktoś ma zamiar zamówić takie logo, niech pisze w komentarzu. Pamiętaj, aby napisać mi nazwę swojej MovieStar i napisać w jakim stylu ma być logo. Możesz mnie od razu zaprosić do znajomych na MSP. Robię różne, przykładowo takie jak na górze. Nie są perfekcyjne, ale to tylko próbki. Zapraszam do zamawiania.
Mam nadzieję, że podobają się wam takie loga.
RozowaMambaa.


6 komentarzy:

  1. Cudowne loga! Zgadzam się!
    Login: MalinaDunia
    Styl: Hmm, sama nie wiem... Zdam się na Twoją kreatywność.
    ~Claudie

    OdpowiedzUsuń
  2. Znasz grę
    Life is Strange?
    ~Aga
    ~RYBA

    OdpowiedzUsuń
  3. Super loga c: Ja chciałabym jeśli można xd
    Nick: aniolek 100%

    ~K

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcem ;D
    Nick : Sensity
    Zimowe tło, i cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Loga bardzo ładne c:
    Czy była by możliwość abyś logo zostawiła w roboczych?
    Jak coś, też tutaj piszę, a więc chciałabym dostać je dość szybko c:
    Jeśli chodzi o wygląd, strój, oraz animacje - zdaję się na ciebie.
    Nick: sasanana
    Level: 22

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3