Menu rozwijane

poniedziałek, 16 listopada 2015

Czego to Kawa nie umie, czyli looki w nowym wymiarze.

Hej!
Tytuł taki...taki mój, w moim stylu.
 Huh, nie. 
Nieważne. 

STOOPP!
Looki będą inspirowane jakimiś piosenkami ;-)
Do roboty!
Dzisiejszy look będzie inspirowany piosenką Waiting For Love


Ough...w tym wypadku inspirowałam się chyba bardziej teledyskiem niż piosenką...
Jeśli ktoś go jeszcze nie oglądał, to ma dużo do nadrobienia. 
Jest taki...motywujący. Nie wiem czy tylko u mnie tak działa, ale zawsze jest mi weselej gdy słucham tej piosenki. Kojarzy mi się z taką wolnością...
Ja tu się rozpisuje, jak zwykle <ooo, Wy jeszcze nie wiecie co potrafię ;-) >
Chyba założę bloga pisarskiego ;-) Ktoś będzie czytał?
Look jest mega dziewczęcy i wiosenny, chociaż za oknem jesień
Ktoś tutaj też zaznacza tekst jak czyta? 
Popijam sobie herbatkę ;3 Co to ma do posta...pfff...banany, kajzerki xD Podobają mi się kolory w tym looku. 
Cóż tu więcej dodać.....podoba mi się.




Kolejny głupi post. Obiecuję poprawę ;)
Albo nie, jak kto woli, huh.DALEJ SIĘ PYTAM, KTOŚ ZROBI LOGO? ;3 

~~Losste


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3