Menu rozwijane

poniedziałek, 16 listopada 2015

Tak, dobrze myślisz, czyli ' ta nowa ' PLUS konkurs!

Hejuu!
Tutaj Magda, nowa redaktorka bloga.
Nie wiem jak wy, ale ja nie przepadam za postami o sobie.
Ale ok, napiszę w punktach, to, co powinniście o mnie wiedzieć.
1. Na imię, jak już pewnie zauważyliście, mam Magda, jest to skrót od Magdaleny.
2. Moją pasją jest jazda konna, gimnastyka, taniec, śpiew, cieniowanie..
3. Blogowaniem zajmuję się od początku roku 2014.
4. Mój nick na MSP to sasanana.
5. W agar.io umiem dobić do TOP 1.
6. Lubię robić loga.
7. Jeszcze nikt mi nigdy nie zrobił loga :c.
8. Mam 11 lat.
9. Wiecie, że mam na tym blogu ''bliźniaczą duszę''? Jest to Wiki c; Jak czytaliście jej post pt.; '15 faktów o Wiki' to pewnie pamiętacie coś o niej, a ''bliźniacza dusza'', bo 9/15 punktów się zgadza ze mną.

Będę prowadzić kilka serii.
-Look,
-Loga,
-Projekt,
- VS.

O co w tym chodzi?
Look:
Zrobię look, kupię go, oraz opiszę.
Loga:
Robię loga. (zgłaszajcie się w komentarzach, jeśli chcesz)
Projekt:
To będzie najrzadziej pojawiająca się seria z mojej strony. Ci, co piszą na jakimś blogu, mogą się zgłosić, a ja zaprojektuje nagłówek, logo bloga, oraz czcionkę itd.
VS:
2 osoby zapraszają mnie do znajomych na msp, a ja porównuję np. stroje i przyznaje punkty. (do tego też zgłaszajcie się w komentarzu)

***
A teraz...
Konkurs!
Na początek mojej ''pracy'' chciałabym coś wam rozdać c: będą to pozdrowienia na MSP. Co musisz zrobić? Musisz zrobić mi logo. Najładniejsze dostaną:
1 miejsce: cała l.ż i pozdro,
2 miejsce: pozdro i 3 rzeczy z l.ż,
3 miejsce: cała l.ż.
Logo wysyłacie mi na pocztę, na e-mail: sana.sia@wp.pl
Styl: dowolny
To bardziej.. chmm... może jednak konkurs?
Trwa on do... sama nie wiem. Jak dostanę kilka prac to dam wyniki.
***

Na teraz to tyle, pa!


PS. Jeśli administratorki się zgodzą, - mogłabym zrobić szablon i logo tego bloga?

14 komentarzy:

  1. Kto mnie usunął? Przyznać się. -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o przywrócenie mnie jako administratora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnas sie okreslic dokladnie z terminami w konkursie, procz tego jesli chcesz, aby cos bylo koniecznie w Twoim logo to to takze powinnas napisac (np. czy ma ono byc zimowe, w jakim looku chcesz byc itd...).
    Takimi informacjami bardzo ulatwilabys nam prace nad logiem.
    Fajnie by bylo gdybys je umiescila w tym, badz inny poscie.
    Masz miejsce w znajomych?
    Sztuczka z chatem mi nie dziala, dlatego tez, aby zrobic logo musze Cie miec w znajomych.
    Ach, i jeszcze jedna uwaga/rada: rozwijaj bardziej zdania.
    Ogolnie post bardzo krotki, aczkolwiek masz bardzo przyjemny styl pisania.(:
    Milego.

    Za bledy przepraszam, pisalam z telefonu.



    ~Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dziękuję za uwagę. Już idę dodawać informacje, o które poprosiłaś c:

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sasanana witam cię czekam na posty.

    Martyna lol 12345

    OdpowiedzUsuń
  6. Zglaszam sie, przyjmiesz zapro?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3