Menu rozwijane

poniedziałek, 16 listopada 2015

Cześć!

Hej!
Jestem nową redaktorką bloga. Już na wstępie chciałbym pogratulować wszystkim, którym udało się tu dostać. 
Mam na imię Inga, i liczę sobie 14 lat. Moja nazwa na MSP to StyleNick. Moja przygoda z blogowaniem <kiedy pisałam już jako-takie posty> zaczęła się w grudniu tamtego roku. Dostałam się na bloga  Selenyxs5 Wielu z Was, pewnie kojarzy tego bloga, ponieważ ma już prawie 20 tyś. wyświetleń, lecz ja pamiętam, jak obchodziłyśmy 1000 wyświetleń! To były czasy ;-) Na tamtym blogu pisałam z konta X O i miałam ksywkę Kawa (od imienia). Jednak z braku weny, odeszłam w czerwcu tego roku. We wrześniu znów zapragnęłam blogować. Założyłam własnego bloga (do, którego linka nie podam, bo nie chcę się tu reklamować) i kanał na YouTube. 
Jestem osobą z dużym poczuciem humoru (tak sądzę). Wydaje mi się, że jestem raczej miła i przyjacielska. 

Często mi odwala i gadam o jakiś bananach...

Nie wnikajcie...

Zrobię listę faktów o mnie, bo nie chcę wypisywać jakiegoś gniota o mnie xD

1. Kocham zwierzęta.
2. Chodzę do szkoły muzycznej.
3. Uwielbiam śpiewać.
3. Mam 2 najki. 
4. Na drugie imię mam Emilia.
5. Nie jem mięsa od...odkąd pamiętam ;-)
6. Jestem jedynaczką.
7. W dzieciństwie uprawiałam (nie, nie xD ) akrobatykę.
8. Jestem raczej nie grzeczna xD
9. Uwielbiam herbatę.
10. Mam na nazwisko tak, jak sławny piłkarz.

Komuś się chciało to wszystko czytać? Jeśli tak to podziwiam!

Po następnego posta! (czyli dzisiaj wieczorem)

PS. Nie wiem o której, bo dla mnie wieczór to 23 c;

~Kawa

Logo takie dodupne. Ktoś by zrobił mi nowe?






















2 komentarze:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3