Menu rozwijane

poniedziałek, 16 listopada 2015

Kim jestem, co tu robię?

Hej!

Jestem nową redaktorkom tego bloga. Na samym początku chciałabym Wam się przedstawić. Mam nadzieję, że nie będziecie na mnie z tego powodu źli, ale cała ta notka jest poświęcona mojej osobie.

Urodziłam się 13 lat temu (dokładniej 15 listopada 2002 roku) i nadano mi wtedy imię Klaudia. Nie jestem z niego jakoś specjalnie zadowolona, ale ok, może być. Jestem humanistką, co widać zarówno po moich ocenach, jak i zainteresowaniach. Moimi hobby są książki, filmy i historia. Czasem spróbuję również napisać coś własnego, aczkolwiek są to opowiadania amatorskie i nie nadają się do opublikowania. Niestety lub stety, jestem jedynaczką. Czasem się z tego cieszę, czasem wręcz przeciwnie... Różnie bywa. Zdarza mi się być upartą i wredną, jednak dla większości osób staram się być przyjacielska.

Według niektórych z wyglądu przypominam Włoszkę, kolejnych Indiankę, a jeszcze innych Hiszpankę... Jedno jest pewne- nie mam typowo słowiańskiej urody. Mianowicie, mam brązowe włosy, takie same oczy i karmelowo-żółtą karnację. Mierzę sobie 164 cm, a ważę... Sama nie wiem, ile ważę, bo dawno tego nie sprawdzałam. W każdym razie, jestem raczej normalnej tuszy.

MSP posiadam od 6 marca 2014r., czyli ponad 1,5 roku. Mój login to MalinaDunia. Mam 24 poziom, jednak nie zależy mi na nim i od dłuższego czasu go nie wbijam. Niedługo będę mieć limit znajomych, mimo tego jak na obecną chwilę akceptuję wszystkie zaproszenia. Możecie do mnie pisać, odpowiadam.

Chciałam już na tym etapie skończyć, lecz post wyszedł by wtedy bardzo krótki, więc dodam jeszcze 20 faktów o mnie. Zapraszam do przeczytania!


  1. Jak byłam mała chciałam nazywać się Malina lub ewentualnie Jagoda, ponieważ były to moje ulubione owoce.
  2. Na drugie imię mam Teresa.
  3. Nienawidzę chemii! Kompletnie jej nie rozumiem...
  4. Uwielbiam kuchnię indyjską.
  5. Jestem wegetarianką od ponad roku.
  6. Mieszkam w domu jednorodzinnym.
  7. Mam dwa psy: buldoga francuskiego i owczarka środkowoazjatyckiego.
  8. Nie mogę się doczekać pójścia do kina na Igrzyska Śmierci: Kosogłos II.
  9. Moim ulubionym gatunkiem filmowym jest zagadka.
  10. A książkowym fantasy/młodieżówka.
  11. Nie lubię dzieci. Wręcz mi przeszkadzają.
  12. Od kilku lat błagam rodziców o zmianę kolej ścian mojego pokoju, a on nadal jest różowy...
  13. Nie przepadam za używaniem w notkach zbyt dużej ilości emotikon.
  14. Kocham herbatę.
  15. I poduszki.
  16. Nie należę do żadnego fanclubu.
  17. Bardzo chciałabym ładnie rysować, ale mi to nie wychodzi...
  18. Czasem wydaje mi się, że jestem za miła, a czasem, że za wredna... Dziwna jestem.
  19. Nigdy w życiu nie przeklnęłam i nie chcę.
  20. Często uważnie śledzę gównoburze, a prawie nigdy w nich nie uczestniczę.


Hm, to tyle.
Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję, iż mój styl pisania przypadł Wam do gustu.
Klaudia
Claudie
MalinaDunia



3 komentarze:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3