Menu rozwijane

poniedziałek, 16 listopada 2015

Powitanie + Poradnik: Jak zrobić dobry i mający dużo wyświetleń film?

Cześć!
Zostałam przyjęta do tego bloga jako jedna z nowych redaktorek. Mam na imię Alicja, aktualnie mam czternaście lat. Nie lubię siebie opisywać, bo według mnie to dosyć trudne. 
Interesuję się muzyką, a mianowicie śpiewaniem. Dodatkowo lubię też zajmować się rysowaniem, modą i siatkówką. To takie moje dalsze pasje.
Jednak nie będę o sobie dużo opowiadać. Jeżeli chcesz mnie poznać, to po prostu napisz do mnie na MovieStarPlanet. Moja nazwa to RozowaMambaa.

Przejdę może teraz do postu.
Wiele z was zastanawia się, jak mieć ponad 100, a może 200 wyświetleń na filmie? Jest do dosyć trudne, gdyż twój film musi być zrobiony od początku, do końca.


1. Film musi mieć naprawdę ciekawą(!) fabułę i trzymać w napięciu. Jeżeli cały czas nic nie będzie się działo, to po prostu po pewnym czasie ktoś wyłączy twój film w połowie. Polecam najpierw napisać sobie krótko na kartce, bądź np. na komputerze w notatniku. Następnie spróbuj odwzorować wszystko w twojej głowie. Pomyśl nad animacjami, ruchami MovieStars i zacznij brać się za film!
2. Oczywiście nazwa filmu jest równie ważna jak fabuła. Powinna przyciągać użytkownika. Możesz wykorzystać np. cytat z tego filmu, lub po prostu pomyśl chwilkę, a nazwa na pewno wpadnie ci do głowy! Pamiętaj, aby nawiązywała do filmu, bo ludzie zrażą się do twoich filmów, gdy zobaczą, że nazwa jest całkiem inna i nie pasuje.
3. Przejdźmy może do wykonania filmu. Jeżeli już jesteś pewny/a jak go stworzyć, to zastanów się nad tym, czy posiadasz dobre tła. Przykładowo: Chyba nikt nie chciałby oglądać horroru na tęczowym polu, prawda? Wtedy film całkowicie może stracić sens! Zaopatrz się w StarCoins i kup najpotrzebniejsze tła. Dobrze by było, gdyby każda scena była w innym tle. 
4. muzyka - Tutaj jest dosyć duży problem, gdyż wiele piosenek jest dla VIP, ale znajdziesz coś dla siebie! Jeżeli scena jest zwykła, spokojna to wybierz taki podkład. Ja nigdy nie używałam piosenek pop, hip-hop. Przynajmniej nie tych, gdzie ktoś śpiewa. Nie pasuje mi to do filmu. Natomiast jeżeli scena jest dramatyczna, trzymająca w napięciu, to wybierz taką, która będzie do tego pasowała! Muzyka to jedna z najważniejszych części w filmie.
5. ruchy MovieStars - To jest tak samo ważne jak reszta. Wydaje mi się, że najważniejsze. Często widzę filmy, w których postacie mają jakąś pozę i po prostu idą. Wybierz najpierw animację chodzenia, przejdź do następnej klatki i rusz MovieStar, a dopiero potem ustaw pozę(w tej samej klatce!), do tego sprawdź, czy aby na pewno zrobiłeś/aś wszystko dobrze! Uwierz, że nie chce się oglądać filmów, gdzie animacje są źle dobrane, a postać również niezbyt dobrze się porusza.
6. ortografia - Wiem, że niektórzy mają z tym problemy, bo są dyslektykami. To nie upoważnia was do robienia błędów w filmie. Jeżeli nie jesteś pewny/a jakiegoś słowa to zajrzyj do słownika ortograficznego. Błędy rażą w oczy, uwierz!

Wykonałeś/aś wszystko, tak jak opisałam? Twój film jest gotowy w stu procentach? Obejrzyj go przed publikacją, a następnie opublikuj! Ustaw status, gdzie reklamujesz swój film. Możesz rozdawać prezenty za najlepsze, bądź losowe komentarze. Również pisz do swoich znajomych. Zazwyczaj większość reaguje tylko wtedy, gdy do nich napiszesz. Poproś o obejrzenie filmu. Ja reklamuję się na forum, ale oczywiście w kategorii do tego przeznaczonej! Rozdaję również prezenty z mojej szafy za obejrzenie danego filmu. Ludzie wtedy z chęcią go oglądają, bo wiedzą, że dostaną coś w zamian.
Mam nadzieję, że ten post pomógł wam w małym stopniu dopracować wasze filmy do perfekcji!
Aby coś było dobre, trzeba włożyć w to dużo pracy!

Do następnego postu!
RozowaMambaa.

2 komentarze:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3