Menu rozwijane

wtorek, 1 września 2015

Przypadkowe stroje. s2, 1| + ,,Gwiazdorska wyprzedaż"? + Akademia MSP.

Ohayoo...
Tak tu ja. Pamięta ktoś jak na początku wymyśliłam serie Przypadkowe Stroje?
Pewnie większość już nie, ale już na wielu blogach piszą. 

Czyli biorę 1 przypadkową strone i wymyślam do tego strój, a potem 3-4 wersje kolorystyczne. I od razu mówię, że jak nie będzie butów itd. takich pierdół, to nie sięgam po następną strone tylko zostwiam tak jak jest, ale jak nie będzie włosów, bluzki to już wiadomo. Chyba rozumiecie.

*Losuje, Losuje*
Wypadło na 60.

Uhm, już pokolorowałam niektóre stroje.
Jak widać nie mamy butów, no trudno.

*PÓJDE BOSO, PÓJDE BOOOSOOO*
Tego nie było. X'D ^

I jeszcze zapomniałam dodać, że robię JEDEN look.
Hmm. Coś da się zrobić.

Mogłam nie dawać tego czegoś na twarz, ale ćsii.
Chciałam wymyślić coś, w czym MovieStar mogłaby iść do szkoły. Tak się kierowałam. No, ale cóż. 
No dobrze, teraz damy palete kolorów, ale one są oczywiste.

Tak, reszta na czarno.

*Loguje się na zapasowe konto*


Aww. Tak mi się podoba. ^^ Lepiej wygląda niż poprzednie, nieprawdaż? *milordzie*

Paleta kolorów:

*Chyba kupię ten look*

I ostatni...


On też jest cudny. W ogóle jakich ja słów używam. Nieważne.
Dużo opisywania nie ma. Mi ten się najbardziej kojarzy ze szkoła.

*jakby co to jest bluzka, nie wiem dlaczego wcześniej dawałam kółka/kwadraty.*
Spodnie oraz plecak są całe na biało.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dobrze, teraz już skończe tego posta, ale chwila... Coś zauważyłam. o;


Gwiazdroska wyprzedaż? 
*dopisuje do tytułu posta*


Moja reakcja:
CZEMU PÓŹNIEJ NIE KUPIŁAM VIPA?!

. Aż 10 TYGODNI! Szkoda. Ale pierwszy raz takie coś widzę. Pewnie wcześniej nie zwracałam uwagi czy coś. Inaczej.
Polecam to kupić, nawet na tydzień, przynajmniej masz 1 dzień więcej VIP'a. Jestem ciekawa czy to tylko na STAR działa.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I ostatnie czyli są odblokowane zadania! Pokazywać ich chyba nie będę. Nie wiem czy jest sens. Ogólnie ja wszystkie zrobiłam za diamenty, bo nie chcę tracić czasu na nie.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, to JUŻ koniec posta. 




2 komentarze:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3