Menu rozwijane

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Szkoła

Cześć

Dzisiejszym tematem będzie szkoła, tak wiem nie powinnam wam mówić o tej szkole, ale to już jutro. Macie już wszystko, bo ja nie mam prawie nic. Nie mam: ćwiczeń do wszystkich przedmiotów, podręczniki dostanę pierwszego dnia w szkole za darmo, piórniku, worka na wf, trampek na wf, plecaku. Zaraz pokażę wam moje zeszyty, jednak wam nie pokażę, ponieważ przypomniało mi się, że mam je schowane w kartonie. Rozpoczęcie na którą macie, bo ja na 11.00, a o 9 wyjeżdżam jeszcze po sukienkę do pepco. Może ją wam pokażę?
Wygląda ona tak:


Nieprawdaż, że jest ona śliczna, oraz tania, nie dosyć, że pikowana. Jessu jakie rymy, ale tak na serio sukienka jest śliczna.

To będzie raczej koniec jutro napiszę grafik pokażę mój plan lekcji. Zrobię takie jakby Back To School. Pokaże mój plecak, piórnik, i wszystko, ale nie wiem czy Smalec się na to zgodzi, bo to w końcu post odbiegający od tematu MSP, ten też nie jest o naszej gierce, ale jeśli Smalec będzie na mnie zły za ten post to usunę go, a w tej chwili ja żegnam się z wami.

Dzisiaj bez loga, bo nie chce używać już tego wakacyjnego.

7 komentarzy:

  1. Boshe! Ten post jest krótki... w ogóle twoje posty są k-o-s-z-m-a-r-n-e!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tsa.. wiedziałam, że tak odpiszesz..
      I potwierdzę, że napisałabym dwa razy lepszego i bardziej rozwiniętego.
      Bądźmy szczerzy.
      NAWET SIĘ NIE WYSILIŁAŚ!

      Usuń
    2. Anonimie ty się podpisz lepiej, a nie!

      Usuń
    3. Huhu, bo co? Jak chcecie mieć kur*a problem z głowy, to niech Kellow wyłączy komentowanie dla anonimów, ale wtedy wiesz.. wielu nie zalogowanych nie mogłoby komentować.. uf.. straszne..
      Tori, tori... z Wann uciekła, bo hejtów się bała.. ;*

      Usuń
    4. Pomyliłeś blogi anonku. Ja tu szonce. Żart. Nie jestem Kelcią.

      Usuń
    5. Haha, sorki XD Wielmożny Smalcu ;*
      Wybacz mój błąd.. Xd

      Usuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3