Menu rozwijane

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Co w czwartek?

Hey :3
Tutaj Selenne, która nie pisała przez 5 lat, a tak na serio to mój ostatni post był napisany 12 dni temu, czyli prawie 2 tygodnie temu. Dzisiejszym tematem posta będzie nowy motyw. Dobra idę na fejsa, robię screena, i już.
Oto nowy motyw, który będzie w ten czwartek.


Modzi pakuję się do Dani, i jadę was udusić. To ja tu liczę na jakiś szkolny motyw, bo chciałam fajną serię zrobić, a tu jakieś podróże, morze, no modzi! Dobra, ale co mówi MovieStar w dymku? Ona mówi mniej więcej coś takiego: Kto chce pojechać do dużego jabłka? Trochę nie rozumie, a, więc jeśli wiecie o co chodzi to piszcie w komach. Dzisiaj się trochę rozpisałam, ale to chyba dobrze.
To pa ja już kończę


Trzeba zrobić nowe jesienne logo, już mam pomysł.

2 komentarze:

  1. Duże jabłko (Big Apple) to inaczej Nowy Jork. Anglicy tak mówią na to miasto.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3