Menu rozwijane

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

,,Dream Jobs"- 1|

Panno która komentowałaś mój post, nie czytaj tego, bo nie mam czasu na czytanie hejtów, kk? Z góry dziękuje.



Ehe, cześć.
Tutaj Wika, Foxy, Lisiasty, Haruhi, Suzumiyi itd.
W tym o to poscie pokażę Wam:
~Rzeczy 
~Ubrania 
~Tła 
~Animacje  

W drugiej części zrobię looki.

Okej, zaczniemy jak zawsze od Ubrań dla dziewcząt:

Niektóre rzeczy jak zawsze są z innych konkursów. Boże, mam tzw. ,,beke'' z tego stroju Baletnicy.
Oceniam 7/10



Oraz zauważyłam, że przerobili maske i ją podrożyli. (?)

Ze starego:

Z tego:


Ubrania dla chłopców:

W końcu po równo stron. Widać, że jest tu strój Kosmonauty i Jeźdźca Rajdowego. (Dobrze napisałam?)
Ubrania są... Ładne. Na pewno zrobię look na tym koncie.
7/10
Rzeczy:

Standardowo jedna strona. Ja mam tylko pytanie. Dlaczego ta gwiazdka jest taka droga?
5/10
Animacje:
Uhm, Nasza MovieStar ,,bawi się'' w Alchemika czy coś...

Tutaj widać, że jest pisarzem. Ogólnie animacja MI się podoba.


Tu właśnie by się przydał strój Kosmonauty. Niezbyt mi przypadło to do gustu.

Ohh, uwielbiam tę animacje. A w tym przypadku Nasza postać jest Detektywem.


Woah, "FEJM, FEJM! MUSIMY ZROBIĆ MU ZDJĘCIE!" Tak, tylko tyle mam do powiedzenia o tym.


Ta cena... Jestem na NIE. Ogólnie w życiu relanym nie lubię policji, ale to tylko gra. Jak mówiłam cena jest ZA DROGA, no ale cóż. Zawsze musi być coś za diamenty.




Jest! W końcu się doczekaliście końca tego posta. Jeszcze kilka razy Was pomęcze, nie chcę, żeby Smalec się na mnie zawiódł.



To pa, nie pozdrawiam Was.

~Haruhi Suzumiyi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3