Menu rozwijane

niedziela, 30 sierpnia 2015

Stroje Kuroshitusji. ~Kto tu~

Ohaoyo! X'DD
Przepraszam, że nie pisałam postów. [*] ;_;
Dopiero post Smalca doprowadził do tego, żebym ogarnęła dupe. X'DD




Tsa. Jak widzicie będe robiła looki, żeby przypominały postacie z Kurosza. Tak więc, Let's Go!


Sebastian Michaelis:
(mam to na tapecie, ale ćsii)

Wersja MySyPy.
Hmm, nawet dobrze wyszło. 

Grell Sutcliff:

Wersja MySyPy:

Hmm... Sama nie wiem. Powiedzcie w komentarzu.

I na dzisiaj ostatnia postać (główna)












Ciel Phantomhive!


Wersja MySyPy:

(nie wzracajcie uwagi na usta, ten post pisze już chyba 5 dzień)
Meh, niezbyt wyszło. Oceńcie sami. ;_;


To tyle, może zrobię następne postacie. Napiszcie w komentarzu czy pokazywać jaki tam makijaż itd. bo mam dużo sc i teen.




Pozdrawiam. X'D

~Wikkia, Haruhi Suzumiyi




Ps. dziękuje za celeb. <3

8 komentarzy:

  1. Szczerze? Post słaby (żeby nie napisac, że do dupy...).
    Opisy - brak.
    Skład stylizacji - brak.
    Paleta kolorów - brak.
    Oryginalnośc posta (nie, nie serii, tylko samego posta) - równa 0.
    Ciekawośc posta - równa 0.
    Starania włożone w posta - małe.
    Ekhem, post sprawia (bądź jest) wrażenie robionego na odpierdol się, byleby był. Kurosza znają nawet osoby nie oglądające anime, a to dlatego, że była (już się na szczęście kończy...) na niego moda przez dłuższy czas na MSP. Dzięki tej modzie tysiące osób robiło do niego cospleye, było ich pełno na MSP. A skoro było ich pełno, to oznacza, że duża większośc graczy je widziała i nie jest to już dla nich nic ciekawego. Trudności ze zrobieniem cospleyów z Kurosza, prawie że nie ma. Bardzo oklepane anime, z bardzo prostymi strojami... Jest tyla zacnych, dużo lepszych anime od Kurosza, ale nie - najlepiej wybrac to co jest wszystkim dobrze znane, bo... Bo łatwo to dobrze odtworzyc.:") Naprawdę tak ciężko ci znaleźc te dodatkowe 10 minut, żeby napisac jakieś opisy, żeby post był do czytania? POSTY POWINNY BYC DO CZYTANIA, NIE TYLKO DO OGLĄDANIA!
    Blogowanie - to pisanie.
    Post mi się nie podoba, jest nudny i mało ciekawy - co oznacza to co napisałam wcześniej, na początku tego zdania. Ja naprawdę rozumiem, że koniec wakacji, szkoła już od środy normalnie itp. itd... Aczkolwiek uważam, że powinno się wszystko robic na 100%, tak aby miec satysfakcję z tego co się robi (to znaczy dawac z siebie setkę...), albo w ogóle.
    Nie, to nie hejt tylko krytyka. Hejty trzeba miec w dupie, a krytykę brac sobie do serca. Mam nadzieję, że przez moją szczerośc nie będziesz chciała odejśc... Obecnie jedna osoba odeszła z bloga, ponieważ skrytykowałam jej nudne i mało rozwinięte posty, a jeszcze inna osoba chciała odejśc, bo zwróciłam jej uwagę, iż pewna częśc posta była głupia.:") Heh, ja to mam doświadczenie... Jeśli czegoś nie zrozumiałaś, bądź coś cię uraziło napisz do mnie na Momio (tam jest większa swoboda, można swobodnie pisac), nick: Kalirami.

    ~Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja xDDD Źle nawet te stroje odwzorowała. Gdzieś i moich starych look jest Ciel xDDD

      Usuń
    2. A i jeszcze jedno miałem dodać. Twój komentarz zawiera więcej tekstu, niż post.

      Usuń
    3. No cóż. Jak się nie podoba możecie nie czytać moich postów, droga wolna.


      Ps. Jak chcecie robić gównoburze to od razu mówię, że nie będę odpowiadała.

      Usuń
  2. Kira! ;-;
    Nie zgadzam się z Tobą, że NIBY każdy zna anime. Gdyby nie Wika, nie wiedziałabym na czym to w ogóle, polega. Ja jakoś, i wiele osób, bo znam takie .-. Nie wiedzą co to ten cały ''Kurosz''. Matko, jak Ci się nie podoba post, to nikt Cię nie zmusza do czytania jego. Wiem, że wyraziłaś swoje zdanie, ALE BEZ PRZESADY...Jestem bardzo ciekawa jakbyś Ty, to napisała. Poprostu, Wike to interesuje i chciała się tym podzielić w poście. XDD
    ~llolipoppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierdolę... W którym zdaniu napisałam, że każdy zna anime? Kimkolwiek jesteś, masz pecha, bo nie określiłam żadnej konkretnej liczby.Nie napisałam, że każdy zna anime oraz wie co to Kurosz, ale dzięki niemałemu spamowi o nim na forum dużo osób, które wcześniej nie wiedziały co to anime, dowiedziało się o nim. I co zrobisz? Nic nie zrobisz.:") Kuźwa, normalnie jakbym po Chińsku pisała... Do was to najwyraźniej trzeba jak do 5 letniego dziecka.
      Skąd wiem, że nie podoba mi się post, jeśli go nie przeczytam? Jakieś problemy z myśleniem...? Tu nie chodzi o serię, tylko o oklepanie anime, które wybiera oraz o to, że jej posty są pisane na odpieprz się (stwierdzenie odnosi się do prawie każdego jej postu). Nie miałabym nigdy takich problemów z krytyką jak ona, ponieważ nie piszę postów na odpieprz się. Wolę pisać rzadziej, ale porządniej.
      Wchodzę na blogi o MSP, aby czytać coś co jest powiązane z jednym z moich zainteresowań, tak więc od osoby piszącej posta oczekuję tego, że CHOCIAŻ BĘDĘ MIAŁA CO CZYTAĆ. A tu wchodzę i widzę same obrazki, prawie bez jakichkolwiek opisów. Tak ciężko poświęcić te dodatkowe 10 minut na opisy, które nie będą do dupy? Litości, mój poprzedni komentarz był najprawdopodobniej niewiele krótszy niż jej post...
      Panna Haruhi najwyraźniej wie lepiej, czy jej posty są... Krytyki także nie umie przyjąć, co widać gołym okiem po jej odpowiedzi na komentarze Szymona oraz po odp. na mój komentarz. Szczerze? Według mnie powinna sobie wziąć do serca choć tą wzmiankę o tym, że w jej postach prawie nie ma co czytać. No i jeszcze tą o tym, że mogła łaskawie dodać ubranie, które wykorzystała w stylizacjach, aby ktoś kto chciałby odtworzyć tą stylizację miał ułatwienie i wiedział ile ona kosztuje. Niestety na lenistwo nie ma jeszcze leku.[*]
      Chcę tu także przypomnieć coś co jest ważne na każdym blogu, niezależnie od tego o czym on jest - posty są pisane nie dla redaktorek, lecz dla czytelników. Każdy bloger powinien choć odrobinę myśleć o czytelnikach, bo gdyby nie oni to blogi równie dobrze mogłyby by nie istnieć. Oprócz tego blogowanie to też pewien obowiązek, szczególnie wtedy kiedy pisze się na czyimś blogu.
      Jak widać jest tu redaktorka, która ma w dupie i trudną sytuację bloga oraz czytelników. Przykro mi, ale dla mnie post o stylizacjach napisany w 20 minut nigdy nie powinien być opublikowany na żadnym blogu, ponieważ jak wiadomo nie może on być naprawdę dobry.
      Na tym zakończę komentarz, który jest dużo dłuższy od posta panny Haruhi. I tak pewnie nie dotrze, aczkolwiek już się do tego przyzwyczaiłam.:") No to ten, do widzenia.

      ~Klaudia.

      Usuń
    2. A jak nie wezmę sobie tego do serce, to co zrobisz? *; Zgłoś się do Smalca i po prostu pisz lepsze posty ode mnie. Łatwo, nie?

      Ps. Emilka (llolipoppp) ma więcej lat od Ciebie, a przynajmniej się zachowuje lepiej.

      Usuń
    3. Pisane z telefonu bez znakow PL, na szybko... Tak wiec uprzedzam i przepraszam za wszelkie bledy ortograficzne oraz literowki.
      Szczerze? Jak nie chcesz pisac dobrych postow, to olej to co napisalam. Proste? Proste. Jak widac ciemnocie do rozsadku sie nie przemowi, wiec po co mam sie produkowac? Po co mam sie starac ukazac komus to, ze jego posty sa do dupy, po to, aby ta osoba dostrzegla swoje bledy, ktore moze zawsze poprawic? Najlepiej by bylo gdyby kazdy ci slodzil, czyz nie? Bo w koncu jestes idealna... Tak idealna jak nie napisze co, bo bedzie, ze hejtuje... A, zapomnialam, ze to wszystko co napisalam odebralas jako hejt, pewnie jeszcze nieuzasadniony, bo jestes idealna. Wez wejdz w wujka Google i znajdz tlumaczenie slow: hejt i krytyka, bo najwyrazniej masz problemy z odroznieniem jednego od drugiego. No coz na glupote i lenistwo nie ma leku.
      Niestety, ale nie mam na tyle duzo czasu, aby pisac na dwoch blogach. Ja w porownaniu do ciebie pisze posta 2-3 godziny, a nie 20 minut. Dodatkowo mam tez zycie realne. Zreszta nie musze sie tu nikomu tlumaczyc, ja tu robie za czytelnika i przy tym pozostane.
      Tak, juz zauwazylam, ze jestes tak zajeta, ze nie masz nawet 10 minut na napisanie jakichkolwiek opisow.
      Ach, a ta Emilka na pewno zachowuje sie lepiej... Ja tez umiem slodzic, aczkolwiek wole byc szczera.:") Osoba, ktora nie czyta ze zrozumieniem lepsza ode mnie... Litosci, bo padne ze smiechu.

      ~Klaudia.

      Usuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3