Menu rozwijane

niedziela, 30 sierpnia 2015

...

Ahoj!
Jest fajowo! Piękna pogoda. Wszystko jest super.

Hej!
Nic nie jest super.
Anonimowy dobrze napisał:
- Blog wali się jak gówno.
Przyznaję mu rację. Ale zamiast tego napisałam mu:
- To zgłoś się na redaktora!
Uroczyście przepraszam Anonimowego. Zachowałam się jak idiotka.
Więc postanowiłam przeprowadzić... Sama nie wiem co.



Droga Redaktorko!
Jeśli chcesz zostać na tym blogu napisz mi na e-maila lub na MSP. Jeśli nie to nie pisz. Ja Ciebie usunę z załogi. Jeśli chcesz zostać to zrób to co powyżej. Ale żeby później nie było, że nie piszesz postów.  Macie czas do 2 września, godziny 16:00. 


Blog wali się jak gówno - polubiłam ten tekst.
Jeśli chcesz pisać na tym blogu napisz mi na e-maila lub na MSP. Tylko później, żeby nie było, że nie piszesz.

Mój e-mail: bobciajodziamsp@gmail.com
A może Ty masz jakiś pomysł na ulepszenie bloga? Napisz na e-mail, w komentarzu lub na MSP.
~ Smalec
EDIT: Dziękujemy za 20 000 tys. wyświetleń! Mam nadzieję, że to ktoś przeczyta.

3 komentarze:

  1. Kfa uzależniłam się od anime, przepraszam. [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kyaa, Smalec polubił mój tekścik.na walące się blogi XD
    Mogę umierać oraz owszem przyjmuję te uroczyste przeprosiny :P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3