Menu rozwijane

sobota, 29 sierpnia 2015

New redaktorka Ja

Ciao!
Witayta po raz pierwszy na tym oto blogu.
Na początek opowiem Wam coś o sobie:
~Jak się nazywam?
Oliwia.
~Ile mam lat?
11.
~Jaką mam ksywkę czy ją w ogóle mam?
Mam OrbitaQ.
~Województwo?
Łódzkie
Okay to tyle o mnie jak chcecie wiedzieć więcej od tego są komentarze.
A teraz zapowiedzi serii:
~look by top
~You and my style!
~Loga na zamówienie!
Czytelnicy zgłaszajcie się (można do każdej serii, pomimo to że nie wiecie o co w nich chodzi) w komentarzach.
Po trzecie (pomijając że 2 i 1 nie było)
Okeyos to kończę my new logo z pizzap(a)!
Dzisiaj może pojawić się drugi post!

17 komentarzy:

  1. Nikt nie zauważył, że Paula odeszła? ;o;

    OdpowiedzUsuń
  2. CHCESZ KUPIĆ MOJE KONTO GŁÓWNE I DOSTAĆ W GRATISIE PRYWATNE (43 i 27 lvl)? WSZYSTKIE INFORMACJE NA 1szymon102.blogspot.com! ZAPRASZAM I ZACHĘCAM DO KUPIENIA, BO WARTO. SAM ZOBACZ, CO KRYJĄ TE KONTA!

    ~REKLAMA SPRZEDARZY~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedaż przez "rz".
      Szymon! Brawa dla Ciebie ;*

      Usuń
    2. CHCESZ KUPIĆ MOJE KONTO GŁÓWNE I DOSTAĆ W GRATISIE PRYWATNE (43 i 27 lvl)? WSZYSTKIE INFORMACJE NA 1szymon102.blogspot.com! ZAPRASZAM I ZACHĘCAM DO KUPIENIA, BO WARTO. SAM ZOBACZ, CO KRYJĄ TE KONTA!

      ~REKLAMA SPRZEDAŻY~

      + INFORMACJA O MOVIESTAR, KTÓRA MOŻE ZNACIE xDDD

      Usuń
  3. Ten blog się wali, jak gówno...
    Jeszcze... dwa tygodnie temu postów było wiele, a teraz moi drodzy... nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z kategorii czytelnik, a nie redaktor ;*
      Po co mam się zgłaszać? Nie mam czasu na pisanie postów..

      Usuń
  4. Zgadzam się z Anonimem wyżej. Albo poszukajcie lepszych redaktorek, albo usuńcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anonimie za poparcie ;)

      Usuń
    2. Zgłoście się na redaktora, to blog nie będzie się walił.

      Usuń
  5. Aha i następnym razem nie piszcie z anona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ymm... to wyłącz pisanie dla Anonimków kochana ;*
      Skoro tak Ci to przeszkadza...

      Usuń
  6. Ehm. ŁÓDZKIE POZDRAWIA ♥♥♥♥

    /tyna.
    ta-z-msp.blogspot.com - wejdziesz? (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zgłaszam po logo ^.^
    ~maksik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też z łódzkiego! Łódzkie, łączmy się!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3