Menu rozwijane

czwartek, 27 sierpnia 2015

TOP arty + Nowy look

Siem.

Piszę w dniu dzisiejszy już trzeciego posta, gdyż muszę dzisiaj ogarnąć 4 blogi.


Przychodzę do Was z opisami Artów, które zagościły w TOP! Nie chcę pisać zbędnych wstępów. Jestem już wyczerpana. Przechodząc do sedna tej notki - pokażę Wam arty w TOP i je ocenię.


Autorem tej pracy jest FunnyMax2003. Bez kropki. Widać, iż chłopak się napracował. Bardzo mi się podoba - 10/10


Użytkowniczka wiepszsz miała świetny pomysł. Widać, iż ów dziewczyna jest osobom bardzo kreatywną. Brawo za pomysłowość - 10/10


Ehh... zdecydowana większość tych rzeczy nie są unikatami. Zwykłe oszustwo i wyłudzanie prezentów. Nie wspomnę o wymuszaniu love it. Dziewczyna z nickiem luiza12348 nie postarała się i z całą pewnością ten art nie zasługuje na podium wśród artów. 2/10

Przejdźmy do drugiej części posta, czyli looka. Stworzyłam go niedawno. Oto on:


Włosy - jasny blond, jedne z moich ulubionych. Są ze starego MSP, z tego, co pamiętam.
Bluzka - krótka, niebieska. Do niej jest załączony naszyjnik, który mi się bardzo podoba.
Spódniczka - czarna, bardzo ładna. Idealnie pasuje do bluzki i chudych nóg MS.
Buty - Wiązane, na obcasie. Bardzo mi się podobają, po prostu musiały się pojawić w tym looku!
Dodatki - Dodałam tutaj: opaskę, puder, "błysk" na twarz, sztuczne rzęsy. Wszystko, moim zdaniem, ładnie ze sobą współgra.








Skład i cena looka:









Gdy odejmiemy niektóre dodatki, które zdecydowana większość graczy ma - look jest dosyć tani (w porównaniu do tego, co było przed odjęciem takich rzeczy).

Inne wersje kolorystyczne:

I wersja:




















II wersja:



















III wersja:




















Która najbardziej Ci się podoba?

Sesja:












Praktycznie, nie ma błędów. Mnie się look bardzo spodobał, a Wam?

Ehh... ja naprawdę nie mam siły. "Never give up", tak mówię sobie za każdym razem. Nie piszę tego posta na siłę, ale przysypiam lekko.. Nieważne...

Pozdrawiam,



4 komentarze:

  1. Ładne look'i :3 I jeśli chodzi o arty to ta dziewczyna z ''unikatami'' chyba chciała nas przechytrzyć bo wiadomo że booni sie nie da przesyłać ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Look jest śliczny! ♥ Ta sesja ^-^
    ~ Isabell..

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy art mi sie nie podoba. Widac glupie kropki, inni robia lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też uważam, że pierwszy art nie zasługuje na aż taką ilość love it. Ja sama robię na MSP rysunki z kropek, kresek, nawiasów itd, a mam marne 20 love it. :(
      Drugi art jest moim Bogiem *-*!

      ~Ciamciaramciaaa

      Usuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3