Menu rozwijane

wtorek, 25 sierpnia 2015

Nowa ,,Era'' MSP? ~Kto tu~

Haaay! *u*
W końcu skończyła mi się blokada i to co zauważyłam...


Moja reakcja:

Tak, i to powiedziałam. ;_;

Tak więc moim zdaniem robią nową Ere na MSP. Nie wiem jak to nazwać, ale opiszmy nowości:

~Jak w coś klikniemy pokazuje Nam się planeta z napisem MovieStarPlanet:



~Podobno na stronie logowania były usunięte animacje. Ja niestety jak się logowałam miałam z konkursu o Poniaczach. X'D Później jakby co dam zdjęcie.



~Nowe rzeczy do pokoju. Ja NIC nie widziałam (pewnie dlatego, że mam wszystko przepełnione prezentami z pozdrowień. ;_;)


~Tańsze jedzenie dla zwierzaków! I czas pokazywania kiedy będą głodne. Fajny dodatek.

~Star Coins za umycie zwierzaka!


~Szkolne zadania? X'D

~Jak się wyloguje Boonie macha łapka, już nie płacze. (Mi było smutno jak płakał i zawsze wyłączałam strone X'D)


I chyba to wszystko co zauważyłam. Jakby co post będzie akualizowany.


~Wikkia, BlackGirl, Suzumiyi



9 komentarzy:

  1. Fajnie, że to zauważyłaś i napisałaś o tym! Ja bym pewnie się sama nie dowiedziała XDD
    Szkoda że mam bana na 4ever..

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te nowości! :3 Musze pokazać mojej siostrze tą notke :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boonie już od dawna nie "płacze" ;")

    ~`. A
    (Z telefonu)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze dostawało się sc za umycie zwierzaka (chyba).
    Fajny post :).

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu ktos dostaje zeczy na msp do pokoju a ja nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Doszły jeszcze nowe tapety i podłogi ;)
    ~ Wiki

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3