Menu rozwijane

środa, 2 września 2015

Post szkolny.

Hej!
Dziś rozpoczęcie roku, a jutro szkoła. Ludzie, wczoraj było zakończenie! A tu jednak pani, którą będziesz widziała  na co dzień ( prawie ) daje Ci plan lekcji. Dlaczego Pan Czas nie może przedłużyć wakacji? Dobrze przedstawię mój plan lekcji. Jakby co idę do 1 gimnazjum. Jednak nowa wychowawczyni wydaję się być sympatycznym człowiekiem. Do moje klasy chodzą bliźniaczki - Róża i Marlena. Gadałam z nimi. Też wydają się być miłe. Oto mój plan lekcji:

PONIEDZIAŁEK


  1. Matematyka
  2. Polski
  3. W-F
  4. Angielski
  5. Rosyjski
  6. EDB
  7. Fizyka
Nawet spoko.
WTOREK
  1. Matematyka
  2. Fizyka
  3. Historia
  4. Godzina wychowawcza
  5. Informatyka
  6. W-F
  7. Polski
Znowu 7 lekcji.
ŚRODA
Od 8:45
  1. Rosyjski
  2. Technika
  3. Muzyka
  4. W-F
  5. Polski
  6. Matematyka
Yeahh! 6 lekcji.

CZWARTEK

  1. Chemia
  2. Historia
  3. Rosyjski
  4. Angielski
  5. Matematyka
  6. Geografia
  7. Polski
7 godzin bez wułefu. XDD

PIĄTEK
  1. Biologia
  2. Matematyka
  3. Polski
  4. Informatyka
  5. Wułef
CZEKAM NA PIĄTGI! Kocham dyrektora! Super plan!
2.09
Tak, tak skopiowałam z Kathey. Jestem leniem, jednak kto widzi sens w pisaniu głupiego planu jeszcze raz?
Dziś pierwszy dzień szkoły! Było fajnie, zwłaszcza, że bliźniaczki są fajne.

Przygotowałam dla Was look pt. " Back to school, Back to prison.
To co? Zaczynamy!





Look jest właściwie na rozpoczęcie roku. Jest on prosty, skromny oraz elegancki. Kosztuje 2410 sc i jest niestety dla VIP.

Oto skład:



Możecie zamienić spódnicę na inną. I paleta kolorów, specjalnie dla dziewczyny, która powiedziała, że powinny być palety kolorów.
Chyba coś widać.

KONIEC.
Tak koniec posta.
KOMENTARZ - WIELKA MOTYWACJA!
~SMALEC



5 komentarzy:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3