Menu rozwijane

czwartek, 24 września 2015

Podsumowanie i konkurs!

Hejka!:)
Co kupiliście sobie w 1 dzień tygodnia UNIKATÓW?^^
Ja narazie 2 motylki i tę różę na policzek.
Aczkolwiek denerwuje mnie jedna rzecz...
A nie, właściwie dwie...
1:Pewna osoba. Ona wie że o nią chodzi...
I pewnie ZNOWU będzie hejtować pod tym postem i razem z ..
Jaijom001 (jeśli źle napisałam to sory): będzie mi wmawiać że
to krytyka...
2:To,że wszyscy kupili sobie te same uni. Już niedługo będą wszyscy
tacy sami...
No sory. Nie chcę nikogo obrażać, zwłaszacza Wam,czytelnicy,
i redaktorkom ale mnie to...yym...nie podoba się. Wolę oryginalność^^

KONKURS!:)
A konkurs będzie związany oczywiście z Tygodniem Unikatów!
Więc tak...
.
.
.
.
.
.
.
.
Trzeba zrobić look swojej Ms i musi tam być coś unikatowego!
Im więcej uni tym więsza szansa na wygraną!
Mogę też tam być ja.
No i to będą 2 kategorie:
Logo.
Look.
I w każdej kategorii 3 miejsca!
1-2 rzeczy z listy,polecenie loga/looka znaj,love it na 3 artach /lookach.
2-1 rzecz z listy,polecenie.
3- gaf,i rzecz z szafy.
Zachęcam do brania udziału!
Prace wysyłamy na mój email:patkaxdx3@interia.pl!
I swój nick piszemy pod tym postem!^^
Będą też nagrody pocieszania dla 2 osób!
Najlepiej żeby te osoby mnie zaprosiły do znaj!
Powodzonka!
Żegna,
PatkaXDX3!


10 komentarzy:

  1. Warto wziąść udział...
    Raczej ilość uni nie powinna mieć znaczenia, bo możesz otrzymać tonę oklepanych, znanych stylizacji ;_;...
    <3 Emma <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shad-
      Wziąść oraz wziąć to dwie poprawne formy. Nie widzę więc błędów w tym zdaniu. ;)

      Usuń
  2. Wiem. No ale tydz uni...
    Niewazne. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to ja i Paula te wielkie hejterki będziemy?
    Bosh..
    Trochę źle napisałaś nick- ale się pokapowała.
    Wmawiać, że to krytyka?
    A co to było?
    Hejt?
    "Mi się tam to logo nie podoba jest gównem i kurewsko źle je zrobiłaś"- to byłby hejt.
    Ale, nie.
    Przecierz opini własnej wyrazić nie można.
    ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Słowa czasem ranią...
    Aczkolwiek nic w swoim tamtym logu zmieniać nie będę. Ps. Piszesz jeszcze na innym blogu. Tam posty twoje mi sie kreatywniejsze wydają. Też tam piszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em, jakim xd?
      Piszę na razem-w-msp
      I tutaj.
      :)

      Usuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3