Menu rozwijane

piątek, 25 września 2015

Look na temat...#1!

Na początek krótkie info...
Pewnie zauważyliście że moje posty są nieregularne.
Raz nie ma postów długo,a raz kilka postów na dzień.
To zależy od czasu.
Jak go tylko trochę mam to piszę posta.
Ale piszę na 3 blogach,a postów nie kopjuję!:*
Posty będą tak często jak się da!

Ach więc w tej serii chodzi o to że robię na jakiś temat look.
Zrobię dziś WAMPIRA!!^-^
Ok więc wersja vip:
I skład:
Włosy:kojarzyły mi się z typowym wampirem.
Bluzka,spódnica:też lekko wampirycznie.Chyba 2 konkursy temu...
Buty: Nie mogłam takich wapirowych znaleść więc wziełam te które pasowały.
Kosztuje 2025 sc i moim zdaniem warto go kupić.
Wersja nie vip:
I skład:


Na te 2 zdj w środku nie zwracajcie uwagi...
Ich tam nie ma,nie wiem co z wami że je widzicie...o
Włosy:To one nadają charakteru stylizacji.
Bluzka:skromna i pasująca.
Spódnica:Bardzo dobrana.
Buty:Trochę nijakie.
Cena taka jak wcześniej:2025 sc. No oba mi się podobają
i oba warto kupić...
Podabało wam się?
Jak coś to robię loga i rysuję Ms!
~PatkaXDX3

3 komentarze:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3