Menu rozwijane

sobota, 26 września 2015

30 faktów o Patce!:)

Guten Morgen!
Zmiana przywitania!
Fakty:
1 .nazywam się Patrycja.
2. o wiele bardziej wolałabym się nazywać Alicja.
3Mam 11 lat.
4.Lubie chipsy.
5.konkretnie laysy.
6.Nie chcę być gruba dlatego jem mało słodyczy.
4.Mam brata.
8.Numery pomyliłam.
9.Brat to Kuba.
10.Moja BFF to Gabi,
11.Ona czyta moje posty od początku. Pewnie ten też:)
12.Mam...160 znaj na MSP.
13.Pech. Moja szczęśliwa liczba to 10.
14.Zanim zgłosiłam się na redaktora to napisałam do Smalca
czy zna jakiś blog  gdzie poszukują redaktora.
15.No i dostałam się tu.
16.No i potem pisałam jeszcze na 1...
17.I teraz piszę na 3 i Nat rozpatruje moje zgłoszenie na Wannach:)
18.Chociaż z biegiem czasu zrezygnuję z któregoś to napewno to nie będzie ten.
19.Mam na MSP 12lvl.
20.Pomagajcie pliz bo moje marzenie to osiągnięcie 13lvla.
21.Zrobiłam konkurs,możecie brać udział.
22.Chodzę do 5 kl. SP
23.Loga mi nie wychodzą.
24.Lubie frytki.
25.McDonalda.
26.Czytać książki.
27.Szyć.
28.Mam też BFF 2 czyli Sarę i Szymona.
29.Szymon to brat Sary.
30.Uwielbiam huśtawki :)
Paaa
PatkaXDX3

#2logatakbardzokul:)

7 komentarzy:

  1. *lubię
    *na pewno
    I dawaj też przecinki tam, gdzie powinny być, i po przecinku rób spację. Nie uznaj tego za hejt, bo ja nie hejtuję. Lubię twoje posty, ale nie lubię gdy w postach są błędy.
    ~`.H
    #KochamSięPodpisywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!!:)))
      :DDD
      Jej!!1 mi powiedziałaś że lubisz moje posty:)
      Uwielbiam Cię:*

      Usuń
    2. Żartujesz, czy to było na serio? Bo jak na serio, to też cię uwielbiam. xd

      Usuń
    3. Na serio:D
      XD.
      Ale jednak nie XD

      Usuń
  2. Co ma punkt 29 do Twojej osoby? Nie widzę związku..
    I liczyłam na bardziej rozbudowane (?) fakty...
    Uważaj na literówki i zdradliwego alt'a...
    Uznaj to za co tam chcesz...
    ~Precel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznaję to za poprawki mające na celu poprawienie jakości moich postów:))
      Dzięki za poprawę:D

      Usuń
    2. Miło, że moje czepialstwo nie wywołało burzy o nic... Zazdroszczę dystansu do opinii innych.

      Usuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3